quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Ik vind het zo'n viese titel, sterretje gezocht![]()
Kinders zijn aan het kamperen in de voortuin, vannacht er geslapen en dat ging keigoed![]()
Hopelijk voor hun blijft het droog, er ligt namelijk geen grondzeil
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:06 schreef Gert het volgende:
Die titel is ook op zéker met een hoop gegniffel ontstaan, al helemáál bij de koters van BNN.
Kamperen in de tuin, oe ja. Ze hebben zeker echt een beetje vakantiegevoel!
Ik vond dat vroeger ook zo leuk!.En best een beetje spannend ook, maar ja wat wil je met een jaar of 17.
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef remlof het volgende:
Ik dacht dat het over de 10-jaarsmeet ging met dat kamperen
Dat had ik ook niet anders verwacht hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wel hendig, die beveiliging kun je nu afbellen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:26 schreef remlof het volgende:
Have fun on the beach Lies, ik ga donderdag als het weer meewerkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:29 schreef beequeen het volgende:
Ik schrik me dus helemaal rot van Josine van Dalsum.
nu.nlwaskebeurd dan? is ze ziek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry Fann, ik wil je plezier niet bederven, maar schrok dus echt.![]()
hmmm edit; Ja dus..
yep er staat al een edit... ik moest het bericht nog lezen...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:33 schreef beequeen het volgende:
Ja, sinds 2003 al. Lees even het artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |