Dit leek me erg lekker en erg leuk om te maken. baba ganooj, aubergine met knoflook ingestoken, direct op de kolen, pellen, pureren wat andere dingetjes erbij, en met wat naanbrood dippen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het niet te happen..... maar het bezoek (mischien wel iets te beleeft?) vond het wel lekker. ik vond de rooksmaak echt niet lekker, te indringend en veel te sterk, leek wel alsof er een vuilniszak in de fik had gestaan.... mischien door de briketten? geen idee. maar wel heel leuk om te maken!
voor de kalbi kui, had ik een paar biefstukjes genomen, in repen gesneden en in de marinade.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was echt te gek! heel lekker van smaak, maar ook de manier van eten, alles samenpakken en happen maar, het geeft wel wat rotzooi, dus servetten bij de hand houden! maar dit gaan we zeker vaker maken, het enige wat ik niet had was de saus, dus op tafel staan 1 bakje Hela (groene lepel) en 1 bakje hela pittig (rode lepel!) maar de dipsaus, de marinade en de salade waren echt super!
Voorbereiding is iets meer werk, maar het grillen is zo gedaan, en het is echt de moeite waard!
als toetje
ananas, gedoopt in kokosmelk, en even door een mengsel van suiker en kaneel. was ook erg lekker! doen we ook vaker.
![]()
alle drie de recepten van de primal grill seizoen 2 van stvenn raichlen