GPS.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:33 schreef Seneca het volgende:
Hoe moeten zij weten dat het geen iPod Touch is dan? Want dat is gewoon een iPhone waar je niet mee kan bellen
Oh, en inderdaad. 2008 belde. Ze willen hun telefoon terug.
Mensen die jaloers zijn.quote:
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00bquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat ook toen ik mijn iPhone net had.
Zit ik gewoon even een smsje te tikken, net als ik ook wel eens deed toen ik mijn Samsung nog had....
Sow, toe maar ! Nieuwe telefoon ? Mag wat kosten he ? Ja met zo'n ding zou ik ook de hele dag te koop lopen.
WTF. Echt. Alsof ik express dat ding uit mijn zak haal om het aan iedereen te showen. Kijk dat het zoen vet ding is en dat iedereen hem ziet als je-van-het, dat is hun probleem. Hadden ze ook maar verstandig moeten zijn.
tjeutje, wat vind ik ik jou dom.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik had dat ook toen ik mijn iPhone net had.
Zit ik gewoon even een smsje te tikken, net als ik ook wel eens deed toen ik mijn Samsung nog had....
Sow, toe maar ! Nieuwe telefoon ? Mag wat kosten he ? Ja met zo'n ding zou ik ook de hele dag te koop lopen.
WTF. Echt. Alsof ik express dat ding uit mijn zak haal om het aan iedereen te showen. Kijk dat het zoen vet ding is en dat iedereen hem ziet als je-van-het, dat is hun probleem. Hadden ze ook maar verstandig moeten zijn.
Iedereen stuurt tegenwoordig smsjes in de club. Er zijn zelf mensen die met 1000KW op de achtergrond staan te bellen op de dansvloer.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00b
Wat doe je mén
Een Limburger met 'n telefoon zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iedereen stuurt tegenwoordig smsjes in de club. Er zijn zelf mensen die met 1000KW op de achtergrond staan te bellen op de dansvloer.
Maar oh-wee als ik even mijn iPhone pak om de tijd uit te checken of om even wat matties te regelen bij een knokpartij.
Dan is het meteen zo van: geluid uit, alle spotlights op mij en iedereen -> WOOOOOOOOOH iPHONE check hemz!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee nee, stiekem haal je elke zaterdagavond dat ding uit je broek en gaat stuur smsjes sturen dat het vet los gaat in de club weetzelluf, maar jij staat daar zo dan te smsen wie unne n00b
Wat doe je mén
Hij blijft het proberenquote:
De iPhone word vooral aangeschaft door mensen die denken dat ze hip en uniek zijn. Helaas heeft bijna elke wannabee-hippe-nerd tegenwoordig zo'n dingquote:
Nou nou nou, op een iphonequote:
Jij waagt het je om geld te stelen van Staceyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik probeer altijd een praatje te maken met de wc-juffrouw omdat ik weet dat zij tot het einde blijft
Zo kan ik de dag erna op Fok! vertellen dat ik vet hard ben gegaan en lekker tot laat ben gebleven, maar eigenlijk met de wc-mevrouw cola heb gedronken en af en toe 20 cent van haar schoteltje heb afgestolen, want ik ga toch geen 2 euro betalen voor een cola ? Daar koop je in de Aldi 3 flessen voor !!!!!
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Een Limburger met 'n telefoon zou ik ook niet vertrouwen.
Aldi colaquote:Aldi 3 flessen voor !!!!!
Windows Mobile pauper OSquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:53 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Nou nou nou, op een iphone
Mijn X1 pakt jouw iphone en slaat em 3 keer om zijn oren. Kinderspeelgoed is het.
[/relmode off]
kom maaaarrrr , iphone lovertjes
Want?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Windows Mobile pauper OS
Ik ben geen iphone fan, maar denken dat een X1 beter in elkaar zit is echt dommer dan dom
Ik kan niet meer zonder mijn:quote:
Mensen die Teveel betalen voor een verkapte MP-3 Telefoonquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die er niet tegen kunnen dat een ander iets anders fijner vind
Touch Pro2quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:00 schreef Prism het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder mijn:
HTC Touch
HTC p4350
ennn mijn HTC Touch pro 2
Verkapte zie mij stoer zijn post.
sowieso... mensen die email checken op een mobielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb gewoon een oude Nokia met kleurenschermer zit heul niet eens een camera op !
Wat ben ik een nerd zeg dat ik mijn e-mails niet kan checken in de trein !!1
Mij gaat het om het smsen/bellen verder niks > dus ben er tevreden over.
En dat terwijl voetbal niet eens leuk is !quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:03 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
sowieso... mensen die email checken op een mobielHoe interessant wil je overkomen.
Enige wat ik hooguit doe is de voetbal uitslagen in de gaten houden.
Of mensen die niet zo'n ding hebben maar zeggen van wel om een Probleem op KLB te posten die er niet is en vervolgens moeilijk doen als ze toch gebashed wordenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen die zo'n ding hebben en dan zeggen dat ze 'm niet hebben om 'm te showen
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dat terwijl voetbal niet eens leuk is !
Maar dat is ook zo.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mensen die zo'n ding hebben en dan zeggen dat ze 'm niet hebben om 'm te showen
Je kunt er zelfs eindeloos mee snuiven.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:18 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo.
Kijk maar wat ik er allemaal mee kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |