quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het goed. Ik ben mama, en een gelukkige, blije mama ook nog!
Wel moe nog, uiteraard, dat zal iedere mama bekend voorkomen. Wat last van de hechtingen, beginnende stuwing, maar allemaal te handelen, dus niets te klagen.
Tess is 6 weken...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef Mibos2 het volgende:
Vicky zo oud is Tess nog niet. Ik kan me indenken dat je er nog niet op gerekend had. Hoe is het verder met de moeheid door het niet slapen van Tess?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Vivi
wat beschrijf je dat toch weer treffend, duidelijk en zonder overdreven emotioneel te doen heel gevoelig.
Het lijkt me zo moeilijk en vreselijk, zonder moeder verder moeten.
het liefst ff flink shoppen.. maar dat word lastig al je moet bezuinigen..quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Vivi,
Vicky dat doe je goed, eventjes lekker eruit.
Grote mond van de oudste ook herkenbaar. Nieuwe situatie en dus nieuwe grenzen verleggen.
Veel plezier vanavond (met wat je ook gaat doen)
Jawel. Het blijft erg kriebelen hoor. Maar helaas, het kan niet. Praktisch is wel een oplossing te vinden. Maar vooral financieel is het gewoon niet verstandig een 3e. Daarom gaat Djeez toch wel voor sterilisatie, ergens na de bouwvak. Kan ik uiteindelijk met de pil stoppen.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:39 schreef Moonah het volgende:
Oh lieve Viefke, wat een prachtpost, ook al is hij verdrietig. Je omschrijft je gevoel zó treffend. Ik moet er van huilen. Je doet het goed, jij mooi mens.
En het wordt tijd dat ik je weer eens zie, om je écht te knuffelen.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is zwaar zoeken naar een nieuw evenwicht nu ik niet meer een onderdeel van de ketting ben maar het uiteinde van de schakel, zeg maar. Ik voel nu meer dan ooit de drang om iets goeds neer te zetten in mijn leven, de toekomst van mijn kind veilig te stellen als het ware. De ondergrond te zijn die ik nu zelf mis. En natuurlijk mis, mis MIS ik de "normale" dingen. Als ik moeders en dochters gezellig samen zie shoppen of een wijntje drinken op een terras dan voel ik een steek in mijn hart, een gat wat niet meer gedicht zal worden hoeveel jaren er ook overheen gaan. Maar ik kan wel zeggen dat ik mijn rouwproces als een "gezond" rouwproces ervaar. Ik druk niets weg om niet te voelen, ik heb verdriet maar ik verdrink er (meestal) niet in. Soms schiet ik wel zomaar vol hoor, of krijg ik weer een herinnering aan iets van die laatste hectische week, en dat hakt er wel in.
hier ook hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Ik stel nogal wat eisen aan anticonceptie en één daarvan is dat het hormoonvrij moet zijn, dus voor mij valt Mirena af. Koperspiraal ook, want die is nogal abortief...
Blijft over: condoomsen NFP, NFP werkte bij ons voordat we l. kregen als een tierelier, maar dan moet je wel een cyclus hebben, dus na L was het geen optie.
Ik vind het maar lastig
Nou kijk hier maar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spiraaltjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:19 schreef Memmel het volgende:
Freecell, wat bedoel je met abortief met het koperspiraaltje?
Sorryquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:27 schreef Moonah het volgende:
Met alle respect dames, maar ik vind dat die uitgebreide bespreking van de voors en tegens van de diverse anticonceptiemiddelen hier net zo min thuis horen als het ziek en zeer...
Nou, dan zou er weer eens écht plaats zijn voor die overweldigende, verwarrende, onzekere nieuwe gevoelens omtrent het 'verse' moederschap.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:37 schreef freecell het volgende:
en anders wordt dit topic wel héél leeg.
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, dan zou er weer eens écht plaats zijn voor die overweldigende, verwarrende, onzekere nieuwe gevoelens omtrent het 'verse' moederschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |