dat dus..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet ook niet goed wat ik ervan kan verwachten, maar ik vond Thor in the comics echt nooit interressant, dus heb eerlijk gezegd niet zo'n beste hoop dat dit wat leuks zal worden.
Ik heb nooit in de dat topic gepost. Anders denk ik dat ik alleen een beetje raar opgekeken had bij de keuze van downey als Stark. Maar verder was ik vanaf dat ik hoorde dat Iron man kwam wel erg enthousiast.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik meen me te herinneren dat het Iron Man topic ook begon met een hoop mensen die Iron Man geen interessant personage vonden, de figuur moeilijk om realistisch te verfilmen en Downey een vreemde keuze voor Tony Stark.
Het kan dus allemaal wel meevallen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Idris Elba gaat Heimdall spelen.
[ afbeelding ]
Logische keuze voor een Viking.
ik ken d'r niet, maar kijk vooral uit naar haarquote:Op woensdag 23 september 2009 08:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ene Jaimie Alexander gaat Sif spelen [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Moet Samuel L. Jackson daar ook niet ergens tussen staan?quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:12 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Moet Samuel L. Jackson daar ook niet ergens tussen staan?
Die hele film kan me nu gestolen worden.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:06 schreef RacerDKB het volgende:
Aan het einde van Iron Man 2 zit een teaser naar ThorDaar komt die screen ook vandaan.
Hugo is de rol van red skull noem ik goede casting !quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Je zou denken dat de grootste rollen voor Captain America al gecast zijn. Eerder al werd de rol van Steve Rogers, alias Captain America aan Chris Evans toebedeeld, die van side-kick Bucky Barnes aan Sebastian Stan, van liefje Peggy Carter aan Hayley Atwell en die van slechterik Red Skull aan Hugo Weaving.
Echter nu is een interessant gerucht opgedoken. Tommy Lee Jones, die we vooral kennen van films als Men in Black en No Country for Old Men, zou namelijk in onderhandeling zijn voor een rol in de film. Aangezien er nog maar enkele “grote” rollen te verdelen zijn, blijft er volgens Joblo eigenlijk maar ééntje over. Dat is namelijk de rol van General Chester Phillips, die Rogers persoonlijk in het Super Soldier programma plaatst, en hem daarmee tot Captain America maakt.
Dit is natuurlijk maar speculatie, het is sowieso maar de vraag of Jones tijd heeft voor de film, aangezien hij ook bezig is met de ontwikkeling van Men in Black 3D.
Filmtotaal.
Ik denk dat die zomaar in de Avenger film gaat komen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:29 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vind dat er een Hulk-Thor gevecht in een film moet verschijnen!.
klinkt allemaal interessant. ik vind wel de term "thuisplaneet"frappant. in de comics is Thor toch geen buitenaards wezen? misschien hebben ze dat aangepast voor de film?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Een tijdje geleden boden we nog een eerste blik op het kostuum van Thor. Op die foto zagen we hoofdrolspeler Chris Hemsworth in vol ornaat. Hij speelt de titelrol van Thor, die op zijn thuisplaneet een eeuwenoude oorlog aanwakkert.
Ach, in de comics zweeft Asgard toch ergens rond in de ruimte. Misschien bedoelen ze gewoon thuiswereld, ik zou er niet al te veel belang aan hechten.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:13 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
klinkt allemaal interessant. ik vind wel de term "thuisplaneet"frappant. in de comics is Thor toch geen buitenaards wezen? misschien hebben ze dat aangepast voor de film?
Held is hetquote:Op maandag 7 december 2009 14:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nog een naam, deze keer een voorspelbare, namelijk Stan Lee.
Op zijn twitter:
Can't tweet anymore. Due to Thor, I must start rehearsing my thee's and thou's. So, if thou objecteth not, I wish thee well! 'Nuff saideth
en aangezien ze waarschijnlijk toch een mixje maken van diverse verhalen heb je weinig aan de comic, behalve de basisgegevens.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een paar euro per comic, en er zijn +200 delen![]()
Eigenlijk zouden ze van Cap America gewoon een trilogy moeten maken, waarvan het eerste gedeelte zich helemaal afspeelt tijdens de 2de w.o. Je zou daar echt een fantastische oorlogsfilm van kunnen maken, met Bucky, Namor, Nazi's, Red Skull, etc etc.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:50 schreef Netsplitter het volgende:
Je zou denken dat de grootste rollen voor Captain America al gecast zijn. Eerder al werd de rol van Steve Rogers, alias Captain America aan Chris Evans toebedeeld, die van side-kick Bucky Barnes aan Sebastian Stan, van liefje Peggy Carter aan Hayley Atwell en die van slechterik Red Skull aan Hugo Weaving.
Echter nu is een interessant gerucht opgedoken. Tommy Lee Jones, die we vooral kennen van films als Men in Black en No Country for Old Men, zou namelijk in onderhandeling zijn voor een rol in de film. Aangezien er nog maar enkele “grote” rollen te verdelen zijn, blijft er volgens Joblo eigenlijk maar ééntje over. Dat is namelijk de rol van General Chester Phillips, die Rogers persoonlijk in het Super Soldier programma plaatst, en hem daarmee tot Captain America maakt.
Dit is natuurlijk maar speculatie, het is sowieso maar de vraag of Jones tijd heeft voor de film, aangezien hij ook bezig is met de ontwikkeling van Men in Black 3D.
Filmtotaal.
Dat zou idd zeer gaaf zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze van Cap America gewoon een trilogy moeten maken, waarvan het eerste gedeelte zich helemaal afspeelt tijdens de 2de w.o. Je zou daar echt een fantastische oorlogsfilm van kunnen maken, met Bucky, Namor, Nazi's, Red Skull, etc etc.
Het 2de gedeelte kan zich dan afspelen tijdens de jaren 60-70, wanneer ze hem weer vinden en 'ontdooien' (en dan ook echt comicheroes en villains uit die periode gebruiken), en dan het 3de deel in deze tijd.
Maar goed, het zal wel weer een standaard filmpje worden, met flashbacks enzo.
Volgens mij is er gewoon al lang bevestigd dat de Captain America film zich helemaal in de 2e wereldoorlog afspeelt, behalve de laatste 5 minuten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze van Cap America gewoon een trilogy moeten maken, waarvan het eerste gedeelte zich helemaal afspeelt tijdens de 2de w.o. Je zou daar echt een fantastische oorlogsfilm van kunnen maken, met Bucky, Namor, Nazi's, Red Skull, etc etc
Dit zou wel het vetst zijn. Net als in The Ultimatesquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Tokus het volgende:
in de Avengers-film halen ze hem dan toch uit het ijs?
Is dat zo? Wist ik dus niet, maar dat zou zeer goed nieuws zijn, want daar zit denk ik de meeste potentie om hier een goed en originele superhelden reeks mee op te zetten. Ik heb alleen laatst een plaatje gezien van de gozer die dan Cap America zou moeten gaan spelen, maar verder weet ik dus niets over de film.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens mij is er gewoon al lang bevestigd dat de Captain America film zich helemaal in de 2e wereldoorlog afspeelt, behalve de laatste 5 minuten.
Met Bucky, Red Skull, een hoop Invaders en Peggy Carter (de oudere zus van de latere love interest Sharon Carter)
eh, nee gewoon zoals het in Avengers #4 gaat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dit zou wel het vetst zijn. Net als in The Ultimates
Daar staat een hele shitlaod aan Thor-comics. Welke zijn aan te bevelen om mee te beginnen? De Essential Thor-reeks? Op Comicasa zijn daar van allee dee 2, 3 en 4 te vinden, deel 1 is niet beschikbaar.quote:
Hmm hoe gaat het begin van Ultimates dan ook alweer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:04 schreef Tokus het volgende:
[..]
eh, nee gewoon zoals het in Avengers #4 gaat.
geen idee, maar in het originele verhaal vinden ze hem ook in een blok ijs.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm hoe gaat het begin van Ultimates dan ook alweer?
Essentials zijn zwartwit reprints, en ik moet zeggen dat dat zwartwitte het niet bevordert om er doorheen te komen (naast dat de opzet anders is dan tegenwoordig. veel meer panels, veel minder diepgang.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar staat een hele shitlaod aan Thor-comics. Welke zijn aan te bevelen om mee te beginnen? De Essential Thor-reeks? Op Comicasa zijn daar van allee dee 2, 3 en 4 te vinden, deel 1 is niet beschikbaar.
Hmm, ok, goeie opmerking.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:09 schreef Tokus het volgende:
[..]
Essentials zijn zwartwit reprints, en ik moet zeggen dat dat zwartwitte het niet bevordert om er doorheen te komen (naast dat de opzet anders is dan tegenwoordig. veel meer panels, veel minder diepgang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt een beetje op de locatie . van de teaser scene van iron man 2
http://www.spinoffonline.(...)pt-art-hits-the-web/quote:Just yesterday costume designs leaked online from Captain America: The First Avenger — didn’t it used to be The First Avenger: Captain America? — and now, courtesy of Collider, we get a look at similar concept art from Thor.
Oh, sure, it’s not nearly as big of a deal as the Captain America art — after all, Marvel Studios released a shadowy image of star Chris Hemsworth in costume more than a month ago — but it does show a glowing, but traditional-looking Mjolnir. So no Ultimates-style ax/hammer hybrid, apparently (thankfully?).
However, the images come across as … less than god-like, don’t they? The cape doesn’t have the heft of the Hemsworth photo and, from the waist down, Thor’s regal attire looks a little like a child’s ill-fitting $20 plastic Halloween costume.
Drew McWeeny of HitFix, who’s been to the Thor set and viewed Hemsworth’s final costume tests, confirms that what we’re seeing is the actual design, but cautions that “there are several details about it that are ill-served by those images.”
“For one thing, it does not appear to be made of vinyl or plastic when you see the costume in context and in motion,” he writes. “I’m surprised by how disco-shiny those photos make him look, because that’s not at all what it looks like in the film. There’s a real cloth and metal feel to all of the costuming, especially the Asgardian stuff.”
“Look, these images weren’t meant for public consumption,” McWeeny continues. “If you’re looking at these and thinking, ‘Oh, man, they got him totally wrong,’ relax. The world of Thor is big and rich and surprising, and I think once people actually see moving footage, they’re going to let go of any minor issues they have with button sizes or color palettes.”
Visit Collider to see the second image (in which Hemsworth, strangely, is shown looking a lot like Will Ferrell).
The Kenneth Branaugh-directed film, which stars Hemsworth, Natalie Portman, Idris Elba and Anthony Hopkins, is set to open on May 6, 2011.
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:28 schreef luffyd het volgende:Penance ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijkt een beetje op de locatie . van de teaser scene van iron man 2
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Cap spreekt (zeker in de VS) veel meer tot de verbeelding dan de relatief onbekende Thor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke kwam er nou eerst Thor toch ?
Vreemd het is rond Thor veel stiller dan rond Capn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |