Wat Lennert zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Al weer zo verzonnen topic van deze TS, was dit die vreemdgaande danspartner zonder slipje of een andere denkbeeldige vriendin?
Wat doe je dan wél met je partnerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
Een meisjeslichaam is perfect, alleen een kut hoeft van mij niet (ook geen anus of piemel btw). Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Dat moet idd een leuk sexleven zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je dan wél met je partner
Wederom, wat Lennert zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet idd een leuk sexleven zijn![]()
Ok, nu plank_.rar in mn PM-boxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat je vreselijk veel gelijk hebt, lieve Lennert
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je dan wél met je partner
Dus jij zit je af te beren terwijl je ook kan neukenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingen
Helaas heb ik geen partner, maar gewoon een rompje met slanke taille en een stel mooie echte tieten zou voor mij al voldoende zijn![]()
Douw 'm eerst in de achterdeur dan terug in de voordeur gearandeerd een andere geur en uit met het gezeurquote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef enchufa het volgende:
Vorige week ben ik bij het uitgaan een stapje verder gegaan met een meisje die tot dan toe alleen maar mijn danspartner was. Na afloop gingen we nog even chillen in haar auto. Nieuwsgierig als ik ben voelde ik aan haar poes en vingerde ik haar. Ook nieuwsgierig naar haar geur, die was neutraal.
Verder niet bij stilgestaan. Een paar dagen later was ik bij haar thuis. Het was heel gezellig en na het kussen en strelen had ik zin om haar te likken. Toen viel het me op, er zit geen smaak aan haar poes. Ik heb vriendinnen gehad waarbij ik moest kotsen andere waarbij ik een zoet honingsmaakje proefde, maar helemaal smakeloos heb ik nooit gehad.
Een smakeloze poes klinkt goed, maar ik wil haar proeven!![]()
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen
Ja, de vreemdgaande danspartnerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Al weer zo verzonnen topic van deze TS, was dit die vreemdgaande danspartner zonder slipje of een andere denkbeeldige vriendin?
sprakeloos...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
Een meisjeslichaam is perfect, alleen een kut hoeft van mij niet (ook geen anus of piemel btw). Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Lijkt me redelijk frustrerend voor z'n vriendin, zit je elkaar helemaal op te geilen, ben je er klaar voor eens goed genomen te worden, ga hij zich ff afberen en daarnaquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:11 schreef Vlooienband het volgende:
[..]
sprakeloos...![]()
zoiets zul je naast je in bed hebben
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk frustrerend voor z'n vriendin, zit je elkaar helemaal op te geilen, ben je er klaar voor eens goed genomen te worden, ga hij zich ff afberen en daarna
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingen
Helaas heb ik geen partner, maar gewoon een rompje met slanke taille en een stel mooie echte tieten zou voor mij al voldoende zijn![]()
Volgens mij ben ik best blij dat hij niet van kutjes houdt. En zich (hopelijk) nooit zal gaan voortplantenquote:
hoe kun je haten op kutjes, als je rosbief lekker vindtquote:
Is vast het lekkerste poesje van de hele wereld totdat je de volgende tegenkomt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef enchufa het volgende:
Ik wil graag nog even toevoegen dat ondanks dat een smakeloos poesje is, is het wel het lekkerste poesje van de hele wereld is. Ze heeft ook een ringetje door haar dingetje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |