quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb haar kut waarschijnlijk nog nooit geproefd, dus ik kan je niet verder helpen.
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als shemale's, probeer die eens.
De eerste keer was na een avondje dansen drinken en flink transpireren. En ook de keer erop heb ik niets gegeten wat mijn smaakpapillen zou kunnen verdoven.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:19 schreef DrDarwin het volgende:
Pittig Indiaas gegeten zeker, dan proef je voor de rest een tijdje niets meer.
Zij krijgt dan overigens wel hevige sentaties, dat dan weer wel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Je avatar heeft er anders wel wat van weg.quote:
Ik heb haar kut waarschijnlijk nog nooit geproefd, dus ik kan je niet verder helpen.
Geen probleem dus. TS: enjoy, hetzelfde voor je vriendinquote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef enchufa het volgende:
[..]
De eerste keer was na een avondje dansen drinken en flink transpireren. En ook de keer erop heb ik niets gegeten wat mijn smaakpapillen zou kunnen verdoven.
Voor de rest is het ook geen probleem of zo, ik kan uren tussen haar benen blijven liggen
Thanks for the reminder...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar was dat niet steeds na het douchen oid (of kort voor)? Want na een dag werken/school/voor hoer spelen smaakt de gemiddelde vloer van een haringkar betah.
Oh, die was al beantwoordquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar was dat niet steeds na het douchen oid (of kort voor)? Want na een dag werken/school/voor hoer spelen smaakt de gemiddelde vloer van een haringkar betah.
Is dat met of zonder platgetrapte uitjes en peuken?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Je komt uit de kast?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan tref ik het niet. Ik krijg iedere keer zo'n vuige doos voor mijn neus. Gelukkig doe ik het niet meer.
De boosdoener! Maar misschien wil je wel niet weten hoe ze smaakt zonder die meukquote:Op maandag 13 juli 2009 22:51 schreef enchufa het volgende:
[..]
Dat zag ik wel staan ja! Zou dat het zijn?
Kreeg een email van de Ap over die wormen in mijn vis. Of ik met de verpakking en het bonnetje naar de winkel kan gaan. Dan krijg ik mijn geld terug.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oh, die was al beantwoord![]()
Haringkarren
Hihi, ik hap piemels.quote:
pff... ik heb zowel piemels als kutjes (he wat een kutwoord) geproefd, en het is me toch opgevallen dat vrouwen hun edele delen over het algemeen schoner houden dan mannen.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi, ik hap piemels.
Die ruiken iig beter dan kutjes.
Het interne reinigingsproces is bij vrouwen wat beter georganiseerd dan het uitwendige bij sommige luie mannen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
pff... ik heb zowel piemels als kutjes (he wat een kutwoord) geproefd, en het is me toch opgevallen dat vrouwen hun edele delen over het algemeen schoner houden dan mannen.
haha, slagroom --> Candidiasis (schimmelinfectie)quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:16 schreef DarkBlade het volgende:
smakeloos? er is altijd wel wat smaak toch?
bij de een minder als bij de ander.. hmmmm anders slagroom erbij
Chocoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:00 schreef Joene het volgende:
Ja zo een choco kutje zou het voor ons niet zijn h.
Dat wel, maar de natuurlijke smaak (dus als ze beide schoon zijn) is anders. De geur ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 01:28 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
pff... ik heb zowel piemels als kutjes (he wat een kutwoord) geproefd, en het is me toch opgevallen dat vrouwen hun edele delen over het algemeen schoner houden dan mannen.
Die van mij is top.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel, maar de natuurlijke smaak (dus als ze beide schoon zijn) is anders. De geur ook.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:00 schreef dramatiek het volgende:
Voordat je in het bos duikt ff in een zoete kiwi bijten, daarna smaakt alles zuur. Heb je tenminste wat smaak aan de poes. Andersom zal dat ook wel werken, ff in een citroen bijten van tevoren en daarna aan het werk gaan
Had altijd al 't vermoeden dat je maagd was.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Gast![]()
Een meisjeslichaam is perfect, alleen een kut hoeft van mij niet (ook geen anus of piemel btw). Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Denk het wel, stress maakt ws door cortisol zurig. Stress onderdrukt ook het immuunsysteem waardoor je sneller last krijgt van ontstekingen, schimmels of andere zaken. Ik denk dat het verschil tussen een ontspannen en gestreste poes wel te ruiken is. Misschien een mooi afstudeerprojectquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:09 schreef theystolemyheroine het volgende:
ik kryg altyd stress van het idee dat ik van onder 'ruik' Hou het goed schoon enzo, zelf merk ik er niets van dat ik 'ruik' ofzo, maar vraag me altyd wel af of stress ook geen invloed zou kunnen hebben.?
Wat Lennert zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Al weer zo verzonnen topic van deze TS, was dit die vreemdgaande danspartner zonder slipje of een andere denkbeeldige vriendin?
Wat doe je dan wél met je partnerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
Een meisjeslichaam is perfect, alleen een kut hoeft van mij niet (ook geen anus of piemel btw). Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Dat moet idd een leuk sexleven zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je dan wél met je partner
Wederom, wat Lennert zegtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet idd een leuk sexleven zijn![]()
Ok, nu plank_.rar in mn PM-boxquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:25 schreef plank_ het volgende:
[..]
Dat je vreselijk veel gelijk hebt, lieve Lennert
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:32 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat doe je dan wél met je partner
Dus jij zit je af te beren terwijl je ook kan neukenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingen
Helaas heb ik geen partner, maar gewoon een rompje met slanke taille en een stel mooie echte tieten zou voor mij al voldoende zijn![]()
Douw 'm eerst in de achterdeur dan terug in de voordeur gearandeerd een andere geur en uit met het gezeurquote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef enchufa het volgende:
Vorige week ben ik bij het uitgaan een stapje verder gegaan met een meisje die tot dan toe alleen maar mijn danspartner was. Na afloop gingen we nog even chillen in haar auto. Nieuwsgierig als ik ben voelde ik aan haar poes en vingerde ik haar. Ook nieuwsgierig naar haar geur, die was neutraal.
Verder niet bij stilgestaan. Een paar dagen later was ik bij haar thuis. Het was heel gezellig en na het kussen en strelen had ik zin om haar te likken. Toen viel het me op, er zit geen smaak aan haar poes. Ik heb vriendinnen gehad waarbij ik moest kotsen andere waarbij ik een zoet honingsmaakje proefde, maar helemaal smakeloos heb ik nooit gehad.
Een smakeloze poes klinkt goed, maar ik wil haar proeven!![]()
Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen
Ja, de vreemdgaande danspartnerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Al weer zo verzonnen topic van deze TS, was dit die vreemdgaande danspartner zonder slipje of een andere denkbeeldige vriendin?
sprakeloos...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
Lijkt me redelijk frustrerend voor z'n vriendin, zit je elkaar helemaal op te geilen, ben je er klaar voor eens goed genomen te worden, ga hij zich ff afberen en daarnaquote:Op woensdag 15 juli 2009 02:11 schreef Vlooienband het volgende:
[..]
sprakeloos...![]()
zoiets zul je naast je in bed hebben
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk frustrerend voor z'n vriendin, zit je elkaar helemaal op te geilen, ben je er klaar voor eens goed genomen te worden, ga hij zich ff afberen en daarna
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Gast![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:41 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Tieten knijpen/masseren, afberen terwijl ik naar haar kijk dat soort dingen
Helaas heb ik geen partner, maar gewoon een rompje met slanke taille en een stel mooie echte tieten zou voor mij al voldoende zijn![]()
Volgens mij ben ik best blij dat hij niet van kutjes houdt. En zich (hopelijk) nooit zal gaan voortplantenquote:
hoe kun je haten op kutjes, als je rosbief lekker vindtquote:
Is vast het lekkerste poesje van de hele wereld totdat je de volgende tegenkomt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef enchufa het volgende:
Ik wil graag nog even toevoegen dat ondanks dat een smakeloos poesje is, is het wel het lekkerste poesje van de hele wereld is. Ze heeft ook een ringetje door haar dingetje!
Hoe kan het lekker zijn, als het geen smaak heeft?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef enchufa het volgende:
Ik wil graag nog even toevoegen dat ondanks dat een smakeloos poesje is, is het wel het lekkerste poesje van de hele wereld is. Ze heeft ook een ringetje door haar dingetje!
Je zegt dat je pussy hebt gehadquote:
Ik bedoel het zoals het er staat. Anders had ik toch niet zo opgeschreven!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef AanDeSlacht het volgende:
Volgens mij bedoel je "smaakloos kutje". Al aan een hersentumor gedacht? Of zoals eerder gezegd verzuipt ze misschien haar doos in een emmer lactacyd.
yeah right...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:25 schreef enchufa het volgende:
[..]
Morgenavond mag ik haar poepertje en plassertje weer beroeren met het puntje van mijn tong!
Kleuter alert...!!!!quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:25 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ik bedoel het zoals het er staat. Anders had ik toch niet zo opgeschreven!![]()
Morgenavond mag ik haar poepertje en plassertje weer beroeren met het puntje van mijn tong!
Dit valt nog mee. Iemand in KPD complimenteert dames die naaktfoto's posten met hun mooie "poezemuis"quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het word echt sneuer met de minuut![]()
En als je het zo 'haar plassertje' noemt klinkt het nogal uhh kinderlijk
omfg, wat is mis met gewoon 'kutje', of 'vasjien'quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Iemand in KPD complimenteert dames die naaktfoto's posten met hun mooie "poezemuis"
Boeiend, ze is 26... en er is niets kinderlijks aan haarquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
Het word echt sneuer met de minuut![]()
En als je het zo 'haar plassertje' noemt klinkt het nogal uhh kinderlijk
Neequote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:13 schreef enchufa het volgende:
Zou het helpen als ik haar vraag een mat te laten groeien?
Dan weet je iig wel zeker dat je bepaalde smaakjes gaat proevenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:13 schreef enchufa het volgende:
Wat voor een mat, een zure mat?!?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:13 schreef enchufa het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Iemand in KPD complimenteert dames die naaktfoto's posten met hun mooie "poezemuis"
Smakeloos!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:53 schreef enchufa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |