quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb haar kut waarschijnlijk nog nooit geproefd, dus ik kan je niet verder helpen.
Gastquote:Op maandag 13 juli 2009 22:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als shemale's, probeer die eens.
De eerste keer was na een avondje dansen drinken en flink transpireren. En ook de keer erop heb ik niets gegeten wat mijn smaakpapillen zou kunnen verdoven.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:19 schreef DrDarwin het volgende:
Pittig Indiaas gegeten zeker, dan proef je voor de rest een tijdje niets meer.
Zij krijgt dan overigens wel hevige sentaties, dat dan weer wel.
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:24 schreef Rosbief het volgende:
Ik hecht er weinig meerwaarde aan om je piemel ergens in te kunnen steken.
Je avatar heeft er anders wel wat van weg.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb haar kut waarschijnlijk nog nooit geproefd, dus ik kan je niet verder helpen.
Geen probleem dus. TS: enjoy, hetzelfde voor je vriendinquote:Op maandag 13 juli 2009 22:25 schreef enchufa het volgende:
[..]
De eerste keer was na een avondje dansen drinken en flink transpireren. En ook de keer erop heb ik niets gegeten wat mijn smaakpapillen zou kunnen verdoven.
Voor de rest is het ook geen probleem of zo, ik kan uren tussen haar benen blijven liggen
Thanks for the reminder...quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar was dat niet steeds na het douchen oid (of kort voor)? Want na een dag werken/school/voor hoer spelen smaakt de gemiddelde vloer van een haringkar betah.
Oh, die was al beantwoordquote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Maar was dat niet steeds na het douchen oid (of kort voor)? Want na een dag werken/school/voor hoer spelen smaakt de gemiddelde vloer van een haringkar betah.
Is dat met of zonder platgetrapte uitjes en peuken?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:37 schreef Biogarde het volgende:
Je komt uit de kast?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan tref ik het niet. Ik krijg iedere keer zo'n vuige doos voor mijn neus. Gelukkig doe ik het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |