Een topic met veel posts zodat TS zijn polsen niet hoefde door te snijden voor een beetje aandacht, denk ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef Litso het volgende:
5000 deelnemers, das toch niet te doen voor een buy-in van 11. Wat kon je winnen?
Ik geloof iets van 10 000 dollarquote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef Litso het volgende:
5000 deelnemers, das toch niet te doen voor een buy-in van 11. Wat kon je winnen?
Een internetabonnement?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:53 schreef Litso het volgende:
Als de tegenstander raised. Dan fold je welquote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef VanDeHoeka het volgende:
kan eigenlijk niet, als je internet uitvalt tijdens een hand speel je nog mee met het geld dat je al had ingezet, waarschijnlijk heb je die hand dan verloren. je kan trouwens je history opvragen om te kijken wat er precies gebeurt is
bij party poker weet ik het zeker maar pokerstars dacht ik dat je dat ook hebt, heet disconnect protectquote:Op maandag 13 juli 2009 22:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als de tegenstander raised. Dan fold je wel
ik moest lachenquote:
Of een betrouwbare verbinding.. Mijn internet ligt er hooguit 1x per jaar uit voor 1 minuut. Echt practisch nooit..quote:Op maandag 13 juli 2009 22:29 schreef sleutelboss1 het volgende:
Daily 30 grand of zo?
Als je een beetje serieus speelt zijn 2 aansluitingen wel handig.....
bij mij ook nooit behalve op momenten dat het er niet uit mag liggen. Het is alsof de duvel er mee speeltquote:Op maandag 13 juli 2009 22:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Of een betrouwbare verbinding.. Mijn internet ligt er hooguit 1x per jaar uit voor 1 minuut. Echt practisch nooit..
Hé, goede reactie manquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:40 schreef amvrosios het volgende:
TS speelt poker
TS heeft kut wifi kut verbinding omdat ie een blije kanker hiphop negert is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |