Two and a Half Manquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Rechterbal het volgende:
Rest heb ik doorgekeken, en geluisterd, klinkt wel te doen.
Maar Tom Sawyer is me net wat te hoog
Prepare to be rushified!
Geniale scene in Two and a Half Man trouwens.
Oeps, ik bedoelde I love You Man.quote:
Het klinkt altijd zo dom dat "base". Zeg gewoon bass (al weet ik dat je het eigenlijk als base uitspreekt, maar dat klinkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:19 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Oeps, ik bedoelde I love You Man.
SLAPPIN DEH BASS, hmmm, that sounded like borat.
Exit the warrior, today's tom saya?
Koptelefoon is dus niet aan te raden? Ik zat er zelf over na te denken wel een te halen. Aangezien ik in een flat woon en onregelmatige tijden werk dus ik wil ook nog wel eens midden in de nacht zin hebben om te oefenen. (Wat dan ook weer hard nodig isquote:Op maandag 7 september 2009 08:16 schreef Rechterbal het volgende:
Ze denken dat ik me zin wil doordrijven als ik deze oplossingen aanbied. Ze snappen niet waarom ik wel van plan ben een bas te kopen van +-800 euro, maar te beroerd ben voor een koptelefoon te bestellen van +- 200 euro. Newsflash: het oefent kut, het geluid is kut, het ziet kut uit, geen diepte in je sound, zonde van je stack, etc...
Welk type is dat?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:34 schreef Brammie1 het volgende:
Ik speel zelf met een draadloze koptelefoon van Philips via de koptelefoonuitgang van m'n versterker. Gaat prima! Alleen meespelen met een nummer is lastiger. Koptelefoon van één van je oren afhalen werkt best OK.
Wauw, een Music Man Sterling in Stealth Blackquote:Op woensdag 16 september 2009 22:44 schreef RockBabe het volgende:
Dit vond ik ook wel lekker klinken
Ik ook niet, heb niet eens plectrums in huis. Moet het maar eens leren, het geeft bij sommige nummers juist net dat beetje extra effect (al ziet het er ook een extra beetje suf uit)quote:Op woensdag 16 september 2009 22:58 schreef J0ttem het volgende:
[..]Cool riffje ja, kan alleen niet goed met een plectrum overweg
SHC8565quote:Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef Brammie1 het volgende:
weet ik niet uit m'n hoofd, als ik thuis ben zal ik ff kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |