Alhoewel het wel gemakkelijk herkennen is voor morgenavondquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alhoewel het wel gemakkelijk herkennen is voor morgenavond
GSquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
van GeenStijl:
"Hallo redactie! Wat een gedoe met de bekentenis van Yuri van Gelder he? Bij de Tros zal men wel balen. Een paar weken geleden heeft de Grootste Familie van Nederland namelijk in de buurt van Drunen uitgebreid opnames gemaakt voor Bananasplit met kijkcijferkanon Frans Bauer. Yuri van Gelder speelde daarin als 'slachtoffer' de hoofdrol. Het saillante (naar nu pas blijkt) was dat ze Yuri met groot materieel hebben aangehouden met behulp van een compleet arrestatieteam en bij hem een aantal pakjes cocaïne hebben aantroffen. Handen tegen de muur. Benen wijd. Dat werk. Natuurlijk allemaal in scene gezet, maar toch. Van Gelder zal 'm wel geknepen hebben tijdens die aanhouding. Misschien heeft hij uit pure angst wel alles opgebiecht. Dacht hij: "O shit, als ze nu maar niet de dope vinden". Ben heel erg benieuwd of de TROS dit ooit nog gaan uitzenden. Vast niet. "
![]()
Uitzenden!
Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens?
dat je 's ochtends al binnen een half uur chagrijnig bent en dat dat de rest van de dag niet meer goed komt?
Soms zelfs snellerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
hebben jullie dat ook wel eens?
dat je 's ochtends al binnen een half uur chagrijnig bent en dat dat de rest van de dag niet meer goed komt?
extra vroeg opstaan om lekker te fietsen en er dan achter komen dat het begint te regenen op het moment dat ik weg wilde en het weer stopte met regenen toen ik om half 9 op m'n werk was.quote:
Fijn he?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:04 schreef Soempie het volgende:
Twee uur en drie kwartier gelopen. Ik geloof dat ik morgen spierpijn heb.![]()
Wel tof, er is een bos hier een twintig tot dertig minuten lopen vandaan.
het was in 10 minuten gebeurdquote:
Ja, best fijn. Ook omdat ik nog steeds geen blaren heb.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fijn he?
Ik ga zo ook weer even een stuk.
Hopelijk komt het toch nog goed dan, vanavond.quote:
dan maar fietsen als het droog isquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk komt het toch nog goed dan, vanavond.Heb je dan plannen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word dan wel oud..maar serieus?
GoogleAd:
Active Walker Rollator
Nu met met gratis wandelstokhouder t.w.v. ¤ 15,00. Nergens goedkoper.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan maar fietsen als het droog is
Ja dat waren piramidepillen toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hier een over Herbalife.Ik dacht dat dat niet meer bestond.
Het heeft iets met afvallen te maken geloof ik.quote:
Geen, weet nooit wat ik moet vragen dus vraag gewoon geldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
Yuri, wat voor cadeaus heb je gehad?
Spaar je voor iets wat je graag wilt hebben? Of gaat het geld op aan allemaal kleine dingen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Geen, weet nooit wat ik moet vragen dus vraag gewoon geld
Zie wel waar het geld heen gaatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spaar je voor iets wat je graag wilt hebben? Of gaat het geld op aan allemaal kleine dingen?
De horeca sponsoren...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie wel waar het geld heen gaat
Hoi MaJoquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:47 schreef MaJo het volgende:
'Meuning![]()
![]()
ik zou nog wel langer kunnen tukken
Dat is ook de reden dat ik nu wakker benquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Niet doen hoor, dan kom je te laat
Jij hebt echt lang liggen slapen
Oh I knowquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik nu wakker ben
en tot 's avonds slapen is voor mij geen enkel probleem hoor
Goed zo Etcie!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
Dat 2de jaars verslag lichtelijk verbeterd en ingeleverd(met dat leuke groepje dat niks meer liet horen
) het ging sneller dan verwacht
Wel hoofdpijn
Nu maar hopen dat we het ook gehaald hebbenquote:
Saridon roep ik al jaren maar ik heb het nog nooit gezien of gebruiktquote:
Etcie sponsorenquote:
Ben je zo arm dan?quote:
Ik ben student, dat zegt genoeg tochquote:
What did I doquote:
Mijn neefje is ook student en die gaat 3 keer deze zomer op vakantie. Dus ik weet het niet hoor.....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben student, dat zegt genoeg toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |