Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het gaat hard.
Hij lijkt een klein beetje op Willem Dafoe.
Antichrist toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die film van Von Trier? Geen idee hoe die heet.
Ik schik me in de aangeversrolquote:Op maandag 13 juli 2009 23:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Helemaal goed. Jammer Intre, mooie assist.
wyccie +1
Titel?quote:At Warren's bar, there is a sign that says "CASH ONLY" with the famous photo of Johnny Cash giving the finger. The scene where the girls are having breakfast is a virtual recreation of the breakfast scene from Reservoir Dogs (1992).
Charlotte Gainsbourg toch? Zo heel erg brits is die nou ook weer nietquote:Op maandag 13 juli 2009 23:15 schreef Gillingham het volgende:
Ze is even oud, maar een stuk Britser dan Sofia Coppola.
mr_anonimous + 1quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Casper van Dien en Dina Meyer in Starship Troopers
Hey Dopequote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:45 schreef Dopekoe het volgende:
Hmmm... had moeten weten dat Juni voorbij was
Nee, dramafilm geregisseerd door een vrouw. Met Jack Rafferty en Catwoman in de hoofdrol.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:48 schreef Dopekoe het volgende:
Die line komt me wel ergens bekend van voor....
Constantine ?
Ermmm......quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Dope
Nieuwe quote:
Roses are red, Violets are blue, I'm schizophrenic, and so am I.
Wel een bekende film schat ik in, mooie film ook.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ermmm......
De quote is geniaal maar waar die vandaan komt....
Ik kan er echt geen film bij plakkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel een bekende film schat ik in, mooie film ook.
Yep. Jij bent overigens Donny Astricky in de Gone in Sixty seconds FMT version.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:55 schreef Dopekoe het volgende:
Sheri is ook weer terug las ik net
Dan is het bijna weer compleet
Je bedoelt Halle Berry?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, dramafilm geregisseerd door een vrouw. Met Jack Rafferty en Catwoman in de hoofdrol.
Ja en nee.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep. Jij bent overigens Donny Astricky in de Gone in Sixty seconds FMT version.
Ik vergeleek onlangs de terugkeer van alle oude rotten met die scene uit GISS waar die oude gang weer bij elkaar komt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:07 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Eeuhh..... ok
Waar komt dat zo vandaan ?
Ah ok op die manierquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vergeleek onlangs de terugkeer van alle oude rotten met die scene uit GISS waar die oude gang weer bij elkaar komt.
Dopekoe moet wel weten wie Iron Jack Rafferty heeft gespeeld....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ging alleen even van Halle Berry uit, wie die Iron Jack is weet ik niet.
En als je zegt dat het wel een bekende film is, dan is het vast ook niet Swordfish.
De enige Jack Rafferty die ik ken is gespeeld door Benicio del Toro....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dopekoe moet wel weten wie Iron Jack Rafferty heeft gespeeld....
Verder zaten de vertolkers van Hank Moody, Arthur Leigh Allen en Christine Brown ook prominent in deze film....
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:17 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
De enige Jack Rafferty die ik ken is gespeeld door Benicio del Toro....
Maar ja, ik sta dan ook nog in de vakantiemodus
things we lost in the fire?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Benicio en Halle zaten samen in?
Mooie film tikkie melodramatisch af en toe maar door de humor en het verhaal blijft ie in balans.quote:
Carrie 2: The rage?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:28 schreef skittelman het volgende:
uit welke film
I can make things move without touching them. I can make bad things happen to people who are mean to me. I can speak to snakes too. They find me... whisper things.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |