abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70941105
quote:
Huntelaar reist niet met Real af naar Ierland

Geschreven op maandag, 13 juli om 17:56

Klaas-Jan Huntelaar is maandag niet met de selectie van Real Madrid naar Ierland afgereisd. De Spaanse topclub werkt van 13 tot en met 22 juli een oefenstage af in de contreien van Dublin. In principe zouden alleen de deelnemers aan het recente toernooi om de Confederations Cup ontbreken, maar Huntelaar hoeft zich evenmin te melden.

De afwezigheid van de aanvaller lijkt logischerwijs in te houden dat een transfer op handen is. Real Madrid heeft met VfB Stuttgart reeds overeenstemming bereikt over een transfersom en wacht nog op het jawoord van de Nederlander. Volgens diverse media zou de oud-Ajacied om financiële redenen niet naar Stuttgart willen gaan.

Huntelaar en diens zaakwaarnemer Arnold Oosterveer kregen afgelopen week duidelijkheid van algemeen directeur Jorge Valdano en technisch directeur Miguel Pardeza. Volgens het bestuur is een vertrek van Huntelaar voor alle partijen de beste oplossing, vooral omdat voor Huntelaar volgend jaar het WK op het programma staat.

De Nederlander wil het liefst voor zijn kans in Madrid gaan, maar met de komst van spelers Cristiano Ronaldo, Kaká en Karim Benzema, de terugkeer van Álvaro Negredo, en de aanstaande rentree van landgenoot Ruud van Nistelrooij is de concurrentie in de voorhoede van los Merengues komend seizoen enorm.
pi_70941157
bundesliga

ik denk dat hij liever in een andere competitie speelt en daarom niet met vfb akkoord gaat
  maandag 13 juli 2009 @ 18:48:51 #3
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70941225
Ik weet wel dat Van Marwijk zeer gecharmeerd is van de Bundesliga. Dus als hij daar goed presteerd is hij zo goed als zeker van een basisplek.
#FreeHat
pi_70941329
Real
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 13 juli 2009 @ 18:52:33 #5
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70941342
Mooiere club?

Huntelaar moet zichzelf allesbehalve te goed voelen voor de Bundesliga. Bij Stuttgart kan hij op de plek van Gomez ook verder gaan met het enige waar hij goed in is : scoren.

In het moderne voetbal is alleen kunnen afwerken helaas voor hem niet genoeg meer.
  maandag 13 juli 2009 @ 19:11:19 #6
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70941933
Als je kan kiezen tussen VFB en Tottenham is de keuze niet zo moeilijk.
pi_70943320
-edit- Was al gepost zag ik
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70943459
2 jaar vlammen bij Stuttgart, daarna weer een vervolgstap naar de absolute top.
  maandag 13 juli 2009 @ 19:57:59 #9
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70943469
Hoe lang wil hij in godsnaam blijven wachten. Hij moet nu gewoon een keer de knoop gaan doorhakken, zodat hij gewoon een jaar lang ergens in de basis kan staan en doelpunten kan gaan maken.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:03:28 #10
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70943664
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef thewishmaster het volgende:
Hoe lang wil hij in godsnaam blijven wachten. Hij moet nu gewoon een keer de knoop gaan doorhakken, zodat hij gewoon een jaar lang ergens in de basis kan staan en doelpunten kan gaan maken.
hij wacht gewoon op een mooiere club
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:04:40 #11
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_70943695
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

hij wacht gewoon op een mooiere club
Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
pi_70943787
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Zijn niveau is gewoon het niveau Stuttgart, bij clubs van het niveau AC Milan en Man United wordt het op termijn gewoon weer bankzitten voor Klaas Jan.
Precies, de Europese sub-top is nu zijn niveau. Hij moet eerst nog een personality worden in Europa voordat hij echt rijp is voor de Europese top.
pi_70943984
Let op mijn woorden, als alles begint te lopen, vind Klaas-jan best een mooie club. Echter door de gekte van de aankoopbedragen bij Real is het in Juli afwachten maar straks in augustus gaat alles knallen.
  maandag 13 juli 2009 @ 20:24:57 #14
176521 Grulez
rasgroninger
pi_70944408
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.
pi_70945783
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
Dit dus, speelt ie waarschijnlijk nog CL ook.
It Never Hurts To Help!
pi_70946845
Volgender de Stuttgarter Zeitung is Klaasjan vanavond op het vliegtuig naar Ierland gestapt om zich bij de selectie aan te sluiten. Hij zal wel eerst een gesprek met een geinteresseerde club hebben gehad, voordat hij mee kon.
Nog even lekker een paar dagen vrijblijvend trainen met de absolute top en daarna een mooi huisje in Stuttgart zoeken.
Het komt vast wel helemaal goed met onze Klaas.

Edit: Er gaat ook chatter dat het vliegtuig niet naar Ierland ging, maar naar Stuttgart, om morgen gepresenteerd te worden.
  maandag 13 juli 2009 @ 22:36:36 #17
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_70949479
Nu is het ineens weer Tottenham? Wtf, waar komt dat dan weer vandaan? Eerst was het naast Stuttgart al Milan, toen Lyon en toen AS Roma, kom op zeg. :/
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 13 juli 2009 @ 23:36:05 #18
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_70951830
Toch zou ben ik er zeker van dat hij de wereldtop wel aan kan, alleen is Real zo'n extreem moeilijke club. Bij Manchester zou hij het echt goed doen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_70952193
quote:
Op maandag 13 juli 2009 21:31 schreef opinionr het volgende:
Volgender de Stuttgarter Zeitung is Klaasjan vanavond op het vliegtuig naar Ierland gestapt om zich bij de selectie aan te sluiten. Hij zal wel eerst een gesprek met een geinteresseerde club hebben gehad, voordat hij mee kon.
Nog even lekker een paar dagen vrijblijvend trainen met de absolute top en daarna een mooi huisje in Stuttgart zoeken.
Het komt vast wel helemaal goed met onze Klaas.

Edit: Er gaat ook chatter dat het vliegtuig niet naar Ierland ging, maar naar Stuttgart, om morgen gepresenteerd te worden.
Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_70953481
quote:
Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Andere bronnen die dit kunnen bevestigen?
Hier

pi_70956228
Spurs willen hem ook hebben. Lijkt me eig ook wel een goede club voor hem.
Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_70956403
quote:
Op maandag 13 juli 2009 20:24 schreef Grulez het volgende:

[..]

Geen schande om 2 jaar bij Tottenham te spelen.
Blijft ie gewoon een jaar of 5 en schiet hij er tussen de 10 en 15 in, waarvan 5 pingels
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70960830
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 06:55 schreef venomsnake het volgende:
Spurs willen hem ook hebben. Lijkt me eig ook wel een goede club voor hem.
Bron
Speelt ie weer voor de joden
pi_70961388
Nu is ook Arsenal volgens de media in de race:
quote:
Na het losweken van Mancunian Carlos Tévez heeft Manchester City zijn pijlen gericht op een andere aansprekende aanvaller met ervaring in de Premier League. Volgens The Sun hebben
The Citizens er bijna dertig miljoen euro voor over om Emmanuel Adebayor weg te plukken bij Arsenal.

The Gunners, die op het punt staan Marouane Chamakh over te nemen van de Franse kampioen Girondins Bordeaux, zouden de opbrengsten op hun beurt gebruiken om de belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar concreet te maken. En daarmee
VfB Stuttgart en Tottenham Hotspur af te troeven in de strijd om de bij Real Madrid overbodige Nederlandse spits.
Bron: VI
  dinsdag 14 juli 2009 @ 11:52:31 #25
33189 RM-rf
1/998001
pi_70961531
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:57 schreef EKTE-EKTE het volgende:
het is natuurlijk wel een risico dat hij bij Stuttgart in de voetsporen van een zeer succesvolle en in stuttgart veelscorende spits moet gaan treden, die uit hun eigen jeugd kwam (stuttgart heeft een , zeker voor duitse begrippen goede jeugdopleiding).
Huntelaar zou in stuttgart moeten opvechten tegen het verleden (zowel in de persoon van Gomez als spits en het recente kampioenschap dat mogelijk niet snel herhaald zal kunnen worden).

Als Huntelaar dàt lukt en hij ook de persoonlijkheid zal hebben om Stutgart zelf op sleeptouw te nemen (wat Gomez deels kon doen daar waarbij er een groot verschil is tussen de gomez zoals die bij stuttgart speelde en hoe hij de laatste twee jaar in het nationale team zichzelf presenteerde) kan hij succevol zijn...

Stuttgart is overigens ook een team dat meestal zn spelers duurder doorverkoopt dan ze deze zelf aangekocht hebben (al stamt dat vooral uit een tijd dat ze zelf heel weinig geld hadden en het moesten doen van transferinkomsten, uit vooral zelf opgeleidde spelers ... 20 miljoen uitgeven voor een speler is ook voor hen nieuw en lijkt een behoorlijk risico te betekenen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')