Nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef hetzusjevan het volgende:
Hou nou 's op...
Ander onderwerp: waar gaat iedereen naartoe op vakantie?
Zelf maken ftwquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:38 schreef twister_rodriguez het volgende:
iemand enig id waar je een lekkere hamburger kan halen hier... volgens mij heeft dat broodje kras op de willem 2 straat geen hamburgers meer of wel?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jonge! Flikker toch eens op met dat gejank man!
Burger Kingquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:38 schreef twister_rodriguez het volgende:
iemand enig id waar je een lekkere hamburger kan halen hier... volgens mij heeft dat broodje kras op de willem 2 straat geen hamburgers meer of wel?
Hebben wij die in Tilburg? O_oquote:
stond in de kermiskrantquote:
wel gehadquote:
Broodje Jantje natuurlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:38 schreef twister_rodriguez het volgende:
Ja zo kan ik het ook...quote:
ehm ook op heuvel toch ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook...
We hebben zelfs een Quick in Tilburg gehad....
Dat klopt, nu is het een schoenenwinkel. Dus nu verkopen ze alleen de hamburger zonder het broodje. HA HA HAquote:
eeeh, LOL ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef magge het volgende:
[..]
Dat klopt, nu is het een schoenenwinkel. Dus nu verkopen ze alleen de hamburger zonder het broodje. HA HA HA
ikbenzograppig..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:16 schreef magge het volgende:
[..]
Dat klopt, nu is het een schoenenwinkel. Dus nu verkopen ze alleen de hamburger zonder het broodje. HA HA HA
ikbenzograppig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |