Ik heb een 40 graden, 60 graden en 90 graden was. Daarbij let ik niet op de maatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef Linda2205 het volgende:
Maar doen jullie wel de babykleren mixen met jullie eigen kleren? Of is er een "volwassenwas" en een "kinderwas"?
Heb jij vast weer een voetmassage bijelkaar getyptquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:54 schreef Kersjes het volgende:
Hihi, ik heb manlief maar even gebeld om hem mijn ode aan de aanstaande vaders voor te lezen. Anders zou ik het vanavond vast vergeten te laten lezen aan hem
Ik heb (of nouja de oma kon niet ophouden met kopen) een flacon Neutral witte was en Neutral Color voor de baby, die ik opmaak. Daarna gooi ik de babywas gewoon bij onze was, heb gewoon goed wasmiddel en gebruik toch al nooit wasverzachter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:50 schreef Linda2205 het volgende:
Maar doen jullie wel de babykleren mixen met jullie eigen kleren? Of is er een "volwassenwas" en een "kinderwas"?
Nope, helemaal niksquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef miss_sly het volgende:
lily, had je nog iets gehoord van de vk, nav je mailtje?
En een andere VK zoeken? Het klinkt nou niet echt alsof ze je serieus neemt...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:19 schreef lily het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks
Ik snap het niet echt. Ik heb ze twee keer eerder gemaild en toen kreeg ik gelijk reactie.
Ik heb in de mail precies gezegd wat ik hier ook vertel en dat ik heel graag gewoon even wil langskomen deze of volgende week als tussenafspraakje.
Als ik bel krijg ik de voicemail...
Mja, ik had hen (het zijn er twee) vorige keer ook en toen was ik heel tevreden, maar ja....hm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Linda2205 het volgende:
En een andere VK zoeken? Het klinkt nou niet echt alsof ze je serieus neemt...
He lily, wat vervelend. Voel je je niet beter door, natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:19 schreef lily het volgende:
[..]
Nope, helemaal niks
Ik snap het niet echt. Ik heb ze twee keer eerder gemaild en toen kreeg ik gelijk reactie.
Ik heb in de mail precies gezegd wat ik hier ook vertel en dat ik heel graag gewoon even wil langskomen deze of volgende week als tussenafspraakje.
Als ik bel krijg ik de voicemail...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |