Goed van je!quote:Op maandag 13 juli 2009 17:07 schreef Ducatid het volgende:
Mirrors Edge via Play.com nieuw in huis ¤23,49
Mercenaries 2 via Play.com nieuw in huis ¤19,49
Saints Row 2 via Play.com nieuw in huis ¤16,99
Soul Calibur 4 via Play.com nieuw in huis ¤23,49
Siren via Play.com nieuw in huis ¤23,49
genoteerd!quote:
Je kan het niet hebben he, dat je games niks waard zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 17:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Goed van je!![]()
Als je verder niks nuttigs te melden hebt:
![]()
[..]
genoteerd!
Beter lezen, bieden vanaf de prijs in de OP.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:56 schreef Snever het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he, dat je games niks waard zijn
15 voor mercenaries 2 geboden
15 voor Saints Row 2 geboden
15 voor Soul Calibur 4 geboden
alsof jij met je opmerking uberhaupt nog in aanmerking komt voor de gamesquote:Op maandag 13 juli 2009 17:56 schreef Snever het volgende:
[..]
Je kan het niet hebben he, dat je games niks waard zijn
15 voor mercenaries 2 geboden
15 voor Saints Row 2 geboden
15 voor Soul Calibur 4 geboden
Zoals ik, heb er geen probleem mee om iemand wat extra's te betalen als ze de moeite hebben genomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:56 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
alsof jij met je opmerking uberhaupt nog in aanmerking komt voor de games
er wordt zo vaak gepost dat de game hier en daar goedkoper is, als je dat zo vindt dan biedt je maar, en anders koop je daar het spel...ik snap het probleem niet zo goed, niet iedereen houdt ervan om games te importeren.
Wat is de reden dat je em weg doet als ik vragen mag?quote:
Toen ik hem kreeg aan 1 stuk doorgespeeld, heb er ruim 100 uur in zitten atm.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:18 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je em weg doet als ik vragen mag?
Done: Ik bied ¤65,-quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Toen ik hem kreeg aan 1 stuk doorgespeeld, heb er ruim 100 uur in zitten atm.
Ben het nu wel zat eigenlijk, overkill
Genoteerd!quote:
Ik heb je een pm gestuurdquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef obelisong het volgende:
Ik heb zeker nog interesse Griebus, maar hoe langer dit topicje openblijft wat Demon's souls betreft, des te meer ik geneigd ben om verder te kijken.
Ik koop hem veel liever van jou over, dan dat ik de game moet importeren; scheelt een beetje in wachttijd (misschien niet hoor, geen idee; ik heb nog nooit iets hoeven importeren) Dan boeien de verzendkosten van de import mij ook niet.
De overweging om te importeren geeft dan ook al aan hoe graag ik Demon's souls in m'n collectie wil hebben.
so lemme know ja
De eerste keer dat ik gisteren Demon's startte, damn!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:18 schreef obelisong het volgende:
alright, Demon's souls en Soul Calibur 4 in da bag; zonet effe bij hem opgehaald;
Griebus, Hardstikke bedankt he!
zo maar eens kijken hoe goed 'ie is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |