Eens!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had dit moeten doen en dan bruin.
Ja, nu moet ik een maand wachten voor ik het weer kan verven.. maar zeewater zal het wel wat lichter maken en dan is mijn bruine gloed (die overigens die kleur rood en bruin is, want het is nu droog) iets feller.quote:
Ik vond het sowieso een beetje jammer dat je het zwart deed, juist dat bruine stond je erg mooi.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik een maand wachten voor ik het weer kan verven.. maar zeewater zal het wel wat lichter maken en dan is mijn bruine gloed (die overigens die kleur rood en bruin is, want het is nu droog) iets feller.
Ja, ik heb er ook erg spijt van.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het sowieso een beetje jammer dat je het zwart deed, juist dat bruine stond je erg mooi.
Ach ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben he.quote:
Yeah. Dat rood heb ik ook gehad.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ja, je moet alles een keer geprobeerd hebben he.
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je het nou eens wit-blond maakt, is dat niks ?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je het nou eens wit-blond maakt, is dat niks ?
Uitgezwamd?quote:
quote:
quote:
Zwemt?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zwemd van zwemmen, verkeerde vervoeging ipv uitgezwommen.
Laat maar.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laat maar.
Maar het was heel stom want er was een gozer die met zijn duikbrilletje de hele tijd onder water alles aan het bekijken was.![]()
Ik zag het, ja. En Erwin Kroholll moet met pensioen.quote:
Ali chemikali..quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Laat maar.
Maar het was heel stom want er was een gozer die met zijn duikbrilletje de hele tijd onder water alles aan het bekijken was.![]()
Wees blij dat je het bekijken waard bentquote:Op maandag 13 juli 2009 20:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gaat ie lachen.
Ik ben mooi verderop gaan zwemmelen.
Mannen.
Ik heb wel onder water mijn middelvinger opgestoken naar hem, maar weet niet of hij het gezien heeft.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch wel even subtiel tegen dat duikbrilletje gewatertrappelt?
Er was ook een groepje bejaarden, die waren ook het bekijken waard.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij dat je het bekijken waard bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |