aidsmoeilijk is dat spel manquote:Op maandag 13 juli 2009 17:42 schreef IQM het volgende:
Ik ga maar weer Bubble Cannon spelen.
http://www.flabber.nl/linkdump/game/bubble-cannon-2-2290
Maar wel die moeilijke variant van poolen danquote:Op maandag 13 juli 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is in principe net zo moeilijk als poolen.
En magnesium voor extra grip.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou dan sla maar wat blarenpleisters in.
Stel je niet zo aan. Bt en wd gebruiken meer ziektes en daar zeg je nooit wat van.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je verzint de woorden waar je bijstaat he? Als er maar 'aids' in voorkomt
ik had er 28quote:Op maandag 13 juli 2009 17:57 schreef IQM het volgende:
Zo. 91 bubbles gepopt. Hij wil alleen m'n score niet laten zien/submitten, vanwege brakke internetverbinding.
HOI REMLOFquote:Op maandag 13 juli 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn missie van aids een universeel scheldwoord te makenquote:Op maandag 13 juli 2009 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Negert!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder heeft de verf op mijn gezicht gesmeerd ipv op mijn hoofd. Nu heb ik drie vegen bruine verf.
Probeer liever je school af te makenquote:Op maandag 13 juli 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zie het als mijn missie van aids een universeel scheldwoord te maken
Ik heb net eerste jaar sociologie achter de rug en heb al gewoon 5 van de 7 vakken gehaald en moet nog 1 terugkrijgen!!!quote:
Dan heb je er 1 niet gehaald, NOOBquote:Op maandag 13 juli 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb net eerste jaar sociologie achter de rug en heb al gewoon 5 van de 7 vakken gehaald en moet nog 1 terugkrijgen!!!
Doe mij de mix maar danquote:
Siniti is een suhukol!quote:Op maandag 13 juli 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik faal
IK had het nog wel op zo'n manier omschreven dat het niet opviel
Inderdaad vele malen beter dan het vorige of die van het Katy Perry fantopic.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:33 schreef Siniti het volgende:
Ik wil nogmaals mijn bewondering uitspreken voor deze geweldige topictitel.
Nu ben je een negerin.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
M'n moeder heeft de verf op mijn gezicht gesmeerd ipv op mijn hoofd. Nu heb ik drie vegen bruine verf.
En dat is dan nog een understatement.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad vele malen beter dan het vorige of die van het Katy Perry fantopic.
Goed nummer!quote:
quote:
Understatement van het jaar, wellicht.quote:
Wellicht. Ik zou zelfs het decennium niet uitsluiten.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Understatement van het jaar, wellicht.
Wie nietquote:Op maandag 13 juli 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ze ziet er altijd zo heerlijk misbruikt uit aan het einde.
Jep. Er is nog een Jenni Lee, maar die doet voornamelijk bondage etc, maar dat is zij (Stephanie Sadorra) niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:10 schreef Siniti het volgende:
Is Jenni Lee trouwens dezelfde als deze?
NSFW dus
http://www.redbitch.org/p(...)-lee-get-fucked.html
Die autoquote:Op maandag 13 juli 2009 19:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jenni Lee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
picsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
M'n haar is nog steeds zwart maar dan echt met een bruine gloed. Kankerlame.
Ik keek naar andere koplampen en achterkant.quote:
Voor het verven moet je ook eerst schuren en daarna met grondverf... of is dat alleen met hout.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
M'n haar is nog steeds zwart maar dan echt met een bruine gloed. Kankerlame.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor het verven moet je ook eerst schuren en daarna met grondverf... of is dat alleen met hout.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik keek naar andere koplampen en achterkant.
Maar vooruit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |