Zo is datquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:39 schreef Vicky het volgende:
Groot gelijk Guus, daar heb je de ANWB voor
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:41 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Zo is dat, ik maak ten minste volop gebruik van mijn abonnement
.
nee daar op vakantiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Guus![]()
zwangere demente
Grappig dat jullie elkaar kennen van vroeger Tico en HuupHebben jullie elkaar daar op vakantie ontmoet, of zijn jullie samen op vakantie gegaan? En hoe kwamen jullie er hier achter dat jullie elkaar kenden? Vertel een aan opoe?
Amber, sterkte vandaag meisje
Briljantquote:Op maandag 13 juli 2009 21:45 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb alleen foto's waar mijn bikini net niet op staat![]()
[ afbeelding ]
linkje naar foto en moment dat je dat besefte?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee daar op vakantieof nouja. Ticoo studeerde samen met en was bevriend met een vriend van mij van vroegah, en die vroeg of ik mee wilde op surfvakantie met zn allen enzo. Zo gezegd zo gedaan.
en Ticoo hier
ik herkende dr aan haar manier van praten, maar k kon het niet plaatsen
tot ik een foto zag. Vandaar.
Guus haha ja kei-jong. Ik was daar eeeehhh 20 geloof ik.
Whehehehe.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hehehehe dat bedoelde ik niet nee. Ik weet wel zeker dat ik bedoelde wat BE bedoelde, haar kennende
Thanksquote:
tis lopende band werk. Operatie bij kindren duurt maar 5 minuten...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:57 schreef snoopy het volgende:
Maar dat hebben ze wel snel geregeld Vicky. Hopelijk is ze snel weer thuis!
Lois, je ziet er top uit![]()
ik heb volgens mij 1,5 uur op de ok gelegen toen. De nasleep was heftig idd. Praten was echt een rampquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef Stout het volgende:
Bij kinderen is het echt lopende band werk, maar bij volwassenen is het een heel ander verhaal... en vooral de nasleep...
Haha, het ging om mijn uitspraak over fetakaas....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
linkje naar foto en moment dat je dat besefte?
Ik was onderweg naar huis??? Ja ik zie meestal weinig op de fiets hoor. Ik zit altijd helemaal in gedachte, heerlijk vind ik dat.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:12 schreef Vicky het volgende:
whaha lekker Guus!! Maar je kan iig weer rijden!
Ticooooo ik zag je gister staan met je fiets, op de Rembrandtkade. Zwaaide nog naar je, maar je zag me niet.. ook wel logisch want ik zat in de auto
M. belde net. Amber is in slaap gevallen. Drinken heeft ze nog niet gedaan, nog geen slokje.. nouja, ik zie wel wanneer ze thuis zijn...
Heb je wel nadrukkelijk je bolletje naar voren gestoken en charmant met je wimpers geknipperd om duidelijk te maken dat je zwanger bent en er niks aan kan doen?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:10 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou, ANWB is geweest, ik ben pleite.
En om het verhaal nog een tikkeltje genanter te maken... meneer ANWB deed de auto in 2 seconde open met mijn reservesleutel. Aiks. Het is dat ik altijd heel erg charmant om weet te gaan met dit soort situaties, maar echt... dommer kan een mens niet lijken
.
het was rond 5 uur.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik was onderweg naar huis??? Ja ik zie meestal weinig op de fiets hoor. Ik zit altijd helemaal in gedachte, heerlijk vind ik dat.
Oh, en die foto huup -> ik had ook mooie slanke benen zie ik... Ik heb echt helemaal geen foto's van die vakantie.
Hier was het puur leeftijd geloof ik, Ruben was als eerste aan de beurt daardoor. Ik hoop dat ze snel geen last meer heeftquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
tis op volgorde van leeftijd en daarna binnenkomst. dus ho eeerder je binnen bent hoe sneller je geholpen wordt
Ik wel met die sloot gisterenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Heb je wel nadrukkelijk je bolletje naar voren gestoken en charmant met je wimpers geknipperd om duidelijk te maken dat je zwanger bent en er niks aan kan doen?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wel met die sloot gisteren
Ik wilde niet zelf duwen namelijk
Das maar goed ook dat jij die niet hebtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:42 schreef aeque het volgende:
Sloot, duwen? Heb ik iets gemist?
Ik heb geen foto van mezelf in bikini!
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Das maar goed ook dat jij die niet hebt![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:EN ik stond met de auto in de sloot
Pastaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogges! Zit ff te lezen bij de HA in de wachtkamerkleinigheidje hoor, niks bijzonders maarreh ik ga zo boodschappen doen en vroeg me af wat we eten vanavond
dus... Kom op met de lijstjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |