Dan eet je te weinig zout...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:31 schreef Ca.ra het volgende:
Nu heb ik trek in zoute stokjes. Uberhaupt trouwens de laatste tijd zin in hartig.
jahoor ! Er was een zwembad, een zandbak formaat half voetbalveld en water dus de kids waren meer dan eens moddermannetjesquote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Aah, daar ben je! Had je al gemist.
Hebben jullie je wel een beetje geamuseerd?
Ambers keelamandelen moeten eruit. Ze moesten zich tussen 7.30 en 7.45 uur melden.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Waarom zijn ze op dit tijdstip naar het ziekenhuis Vicky? HEb ik iets gemist?
3 dozen en 3 zakken met ijsklontjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:06 schreef E.T. het volgende:
heb je genoeg ijsjes in huis voor als ze thuiskomt vanmiddag, vicky?
Sterkte voor Amber iig
Ook goedemorgenquote:
tis op volgorde van leeftijd en daarna binnenkomst. dus ho eeerder je binnen bent hoe sneller je geholpen wordtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:23 schreef freecell het volgende:
Och, arme Amber.
Veel succes dan maar![]()
Wel vroeg melden zeg
Bij mij helpt de maandelijkse belediging(lees: loonstrookje) altijd heel demotiverend! (is dat eigenlijk een woord?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:24 schreef skadhd het volgende:
Ik zit hier te bedenken wat ik nog allemaal moet doen op mn werk en word er een beetje moedeloos van.
Heeft iemand niet-teveel-van-aantrekken-want-het-is-mijn-bedrijf niet tips?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:31 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik zit voor de derde keer dit jaar op de ANWB te wachten omdat ik de sleutel in de auto heb laten hangen![]()
![]()
![]()
.
Huup, ik zie geen foto van jou in bikini, alleen een foto van een aantal pubers op een rijtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |