quote:Op maandag 13 juli 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
tvp
Doe je werk gewoon op je werk!quote:Op maandag 13 juli 2009 16:14 schreef FJD het volgende:
Ik ga t vanavond wss niet reddenmoet nu plots weg maar moet eigenlijk ook nog wat werk afmaken
misschien kan ik dat zo tegelijk doen maar dat is maar net de vraag..
Neem dan tenminste spul voor echte mannen:quote:Op maandag 13 juli 2009 16:44 schreef Silver_Shark het volgende:
ik drink geen bier meer...
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op maandag 13 juli 2009 16:35 schreef Silver_Shark het volgende:
Ps. Iedereen binnen BoF! aan de bier!
Ik had ook liever m'n uren gemaakt&om 6 uur naar huis gegaan maar dat zat er gewoon even niet inquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik had ook liever m'n uren gemaakt&om 6 uur naar huis gegaan maar dat zat er gewoon even niet in
Rijd er max om 19:15 weg&dan even kijken wat ik nog aan werk moet doen. Zal zo rond 22:00 wel ruimte maken om te gamen, dan ist wel weer mooi geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 17:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe laat ben je nu thuis dan?
Mooi! Dan ben ik ook terug van het fietsen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Rijd er max om 19:15 weg&dan even kijken wat ik nog aan werk moet doen. Zal zo rond 22:00 wel ruimte maken om te gamen, dan ist wel weer mooi geweest
Geloof me Frank, ik zou ook liever nu thuis zitten.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
22:00 uur... pfffff probeer eerder man! Rond die tijd ben ik BF1943 alweer helemaal zat
Ok Ferdi.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Geloof me Frank, ik zou ook liever nu thuis zitten.
Goed. Moet alleen nog even tijd vinden om te fietsenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Mijn top 3:quote:Op maandag 13 juli 2009 17:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Neem dan tenminste spul voor echte mannen:
[ afbeelding ]
Dalmore ken ik niet, Dimple heb ik thuis staan, Dalwhinnie niet maar die gaat er ook zeker goed inquote:Op maandag 13 juli 2009 21:13 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Mijn top 3:
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:20 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Goed. Moet alleen nog even tijd vinden om te fietsenmorgen maar weer een keer denk.
Vanavond moet ik even kijken.. Moet een demonstratie netwerkkast opbouwen, daar beginnen we om 19.00 mee meen ik.. Weet niet hoelang het duurt.. Maargoed, ik denk erover om morgen maar eens vrij te nemen (overuren + 4 uur van de 36 urige werkweekquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:10 schreef FJD het volgende:
Vier keer headshots over en weerGelukkig had de komkommer het laatste woord
Ook nog
mooi Frankie voor z'n kop geschoten toen hij blij de heuvel over kwam zetten.
Vanavond moet wel weer lukken
Goed bezig Kef en Veerquote:Op maandag 13 juli 2009 22:32 schreef Sickert het volgende:
vakantie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besturing is ideaal, je moet er alleen even aan wennenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:27 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren 1943 voor de eerste keer gespeeld. Wat is die besturing bagger zeg. Ik wist natuurlijk al wel dat het niet ideaal is om BF te spelen op een console maar het viel me toch tegen. Als ik een ventje zie dan ben ik nog met dat pookje aan het mikken als ik al 30 keer voor mijn kop geschoten ben. :’) Daarbij vind ik xdoos triggerbuttons te lomp om echt mee te schieten maar moet toegeven dat ik nog niet gezocht heb of/hoe ik schieten op x’je kan zetten.
Graphics zijn trouwens op zich leuk maar ik vind het op de pc/BF2 toch allemaal een stukje gelikter.
Je moet vaker een FPS spelen op een console, dan went de besturing vanzelfquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:27 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren 1943 voor de eerste keer gespeeld. Wat is die besturing bagger zeg. Ik wist natuurlijk al wel dat het niet ideaal is om BF te spelen op een console maar het viel me toch tegen. Als ik een ventje zie dan ben ik nog met dat pookje aan het mikken als ik al 30 keer voor mijn kop geschoten ben. :’) Daarbij vind ik xdoos triggerbuttons te lomp om echt mee te schieten maar moet toegeven dat ik nog niet gezocht heb of/hoe ik schieten op x’je kan zetten.
Graphics zijn trouwens op zich leuk maar ik vind het op de pc/BF2 toch allemaal een stukje gelikter.
Zelfs na wennen blijft het kut.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Besturing is ideaal, je moet er alleen even aan wennen
Dat zal bij mij niet gebeuren... Simpelweg omdat je nooit zo snel kan reageren met een controller omdat je gelimiteerd bent tot de ingestelde versnelling als je je pookje maximaal naar een kant drukt, in plaats van de maximale versnelling die je met je hand kan maken als je een muis beweegt...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben nu zover dat ik het even fijn vind als muis en toetsenbord.
Je blijft er minder snel mee, hoe je het ook went of keert en dat is frustrerend.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben nu zover dat ik het even fijn vind als muis en toetsenbord.
Eensch.. en als je nu eenmaal een mercedes gewend bent valt een Opel tegen ook al is het een goede auto.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zal bij mij niet gebeuren... Simpelweg omdat je nooit zo snel kan reageren met een controller omdat je gelimiteerd bent tot de ingestelde versnelling als je je pookje maximaal naar een kant drukt, in plaats van de maximale versnelling die je met je hand kan maken als je een muis beweegt...
Liever een ster in m'n voorruit dan een ster op m'n motorkapquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef jpjedi het volgende:
Eensch.. en als je nu eenmaal een mercedes gewend bent valt een Opel tegen ook al is het een goede auto.
Maar dat "probleem" heeft iedereen dus in je nadeel ben je nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je blijft er minder snel mee, hoe je het ook went of keert en dat is frustrerend.
Voor mij telt dat minder.. Eerst speelplezier en dan de graphicsquote:En voor mij zijn graphics van wezenlijk belang, moet er gewoon gelikt uit zien anders laat ik het spel al vallen. Al valt dat bij BF1943 echt wel mee.
Eensch.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maar dat "probleem" heeft iedereen dus in je nadeel ben je niet
Dat haalt voor mij het frustrerende eraf.
+ het feit dat ik sniper ben en dus relatief weinig in de frontline meeren
[..]
Voor mij telt dat minder.. Eerst speelplezier en dan de graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |