abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70956621
Gaat snel, deze reeks
even teruggelezen...
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Formaldehyde wordt o.a. gebruikt als ontsmettingsmiddel, maar dan wel bewerkt. Bij roken komt het inderdaad vrij als reactie. Waarom denk je dat roken kanker kan triggeren?
bewerkt??
Wat voor een pseudo-wetenschappelijke term is dat.
't Is alvast een onduidelijke boodschap van de overheid. Eerst mensen bang maken met een gevaarlijke kankerverwekkende stof en daarna zeggen dat een klein beetje in een vaccin geen kwaad kan.
Doet me denken aan die Belgische dokter die op scholen gaat demonstreren hoe dodelijk nicotine is voor muggelarven. Er zijn ongetwijfeld medicijnen en levensnoodzakelijke stoffen waarmee je hetzelfde kunstje kan vertonen. Een voorbeeld van slechte wetenschap om een bepaald standpunt op te dringen.

De overheid en de medische wereld kan ons wel vertellen hoeveel seconden een sigaret m'n leven zal verkorten, maar vraag niet naar de kans dat ziekenhuis X of dokter Y je leven verkort door een medische misser.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 19:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vreemd als je er weer eens geen zak van weet ja. Ik had al eerder informatie gepost over dat geneuzel.
Uit die link:
quote:
Different expert bodies have determined that safe levels of mercury consumption lie somewhere between 0.7 µg/kg body weight/week (Environmental Protection Agency, USA) to 3.3 µg/kg of body weight/week (World Health Organization)

When thiomersal-containing vaccines were being used before 2000, the maximum number of doses of thiomersal-containing vaccines a 6 month old child might have received was as follows: 3 doses each of diphtheria-tetanus-pertussis vaccine, 3 doses of hepatitis B vaccine, and 3 doses of Hib vaccine. This would have resulted in a total intake of 175 µg of ethylmercury, which is equivalent to about 1.9 µg/kg body weight per week, for an average-sized baby. This level is well below the World Health Organization (WHO) limit for methylmercury discussed above.
Als je vergelijkt met de norm van de EPA, dan had zo'n baby van zes maand reeds z'n hoeveelheid kwik voor 1,5 jaar naar binnen door vaccinaties alleen.
Zouden ze tot 2000 aanvaard hebben dat babies of zwangere vrouwen routinematig ge-x-rayed werden tot ze hun maximum dosis voor zes maand bereikt hadden?
En waar ligt de grens, is het ok om in één keer de toegelaten dosis voor een jaar nemen?
Paracetamol: max 4 gram/ dag. Maar als je elke ochtend 4 gram in je aders spuit zal je lever het niet lang houden.
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zat er wel in vroeger maar zelfs die doses waren verwaarloosbaar. Maar goed, ze zien kwik en dan gaan de aluhoedjes-alarmen af he.
Ze eten dus ook geen vis
jij zou alles wat je eet ook inspuiten?

Dezelfde overheid die kwiktermometers en zowat elk gebruik van kwik verbiedt wegens de giftigheid ervan, laat het wel toe in ... medische produkten en in fragiele spaarlampen die ze liefst in elke kamer zien hangen.

* Gavin_de_Becker herinnert zich nog hoe leuk het was om oude tl-lampen kapot te gooien, vooral als je eenhele stapel gevonden had.

Trichoolrethyleen (10 jaar geleden nog doorsnee ontvlekker) is niet meer te krijgen als particulier omdat het kankerverwekkend of zo is. wel decennia gebruikt als narcosemiddel. Dertig jaar geleden werd al verteld hoe gevaarlijk Sassi snuiven was. Ernstige schade aan allerhande organen bij veelvuldig of langdurig gebruik. Maar dat je er tijdens een operatie soms urenlang mee bewusteloos gehouden werd, dat zei men er niet bij.

Blijkbaar gelden er andere normen als het medische ingrepen betreft.

Je kan je afvragen wie het meest naar binnen kreeg, de junks of de meest geopereerde patienten. Als je kijkt naar klinische gevallen van Vit B12 gebrek door lachgas (N2O), een ander narcosemiddel dat ook recreatief gebruikt wordt; dan is in de meeste gevallen een medische ingreep de oorzaak.

Misschien vinden chirurgen de kleinere nadelen te verwaarlozen in vergelijking met het gevaar dat elke operatie met zich meebrengt?
quote:
Op maandag 13 juli 2009 17:00 schreef switchboy het volgende:

[..]

Heb je hier ook een controleerbare bron van? Verder is het zo dat er tijdens de golfoorlog ook gebruikt werd gemaakt van radioactieve munitie.
Zijn er in die populatie militairen ook mensen die zich vanwegen levensovertuiging niet hebben laten inenten.? Hoeveel % daarvan is er ziek geworden?

Hoe zit het met post traumatisch stress syndroom? Hoeveel veteranen van andere oorlogen waren naderhand arbeidsongeschikt?
Dat er stoffen toegediend werden die enkel goedgekeurd zijn voor dieren is bewezen dacht ik. Of golfwar syndrome bestaat en er verband mee houdt, is speculatie. Ik vond wel dat het verarmd uranium verhaal te veel aandacht kreeg. Besloot het ministerie van defensie niet tot een onderzoek naar een verband met verarmd uranium omstreeds de tijd dat berichten over experimentele stoffen in de inentingen naar buiten kwamen? Als bekend wordt dat je je eigen soldaten aan gevaar blootstelt, dan liever iets dat door elk leger gebruikt wordt?
I'll be back
pi_70957337
Christus, wat een hoop bagger weer tussen de werkelijke informatie.
Al die youtube linkjes, zonder enige wetenschappelijke onderbouwing
Ik snap er geen kut meer van, aan de ene kant wordt dan beweerd dat al het voedsel slecht is en ingespoten, maar als je dan een eigen tuintje hebt, dan komen die "chemtrails" er toch op?
Kwik in hoeveelheden zoals die in vissen voorkomen is niet schadelijk, en de Thiomersal die tegenwoordig eigenlijk niet meer gebruikt wordt is ook onschadelijk in deze hoedanigheid.
Maar goed, jullie profiteren straks van de ingeente massa.

Oh en, dat een virus na een vaccin muteert is natuurlijk klinkklare onzin he. Dat ligt aan ontzettend veel factoren. Get your facts straight!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:52:30 #183
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70958337
De regering wil maar al te graag dat heel Nederland zich laat inenten.
Een lage opkomst is niet positief voor de te verwachten winst van de farmaceutische industrie, zeker met de griep ‘pandemie’ die nu ons wordt voorgeschoteld. Farmaceut Baxter (ja diezelfde die ‘per ongeluk’ en onbestraft naar 18 landen vaccins verstuurde die het vogelgriepvirus bevatte) staat voor aan de rij om het griepvaccin te produceren!

Dit nieuwe vaccin is in een aantal maanden ontwikkeld.

Kan iemand mij hier vertellen wat de effecten zijn over 10 jaar?
Nee dat kan niemand want dat kun je gewoonweg niet weten.

Niemand kan iets zeggen over de onzekere langetermijneffecten van alle vaccinaties.

Domme mensen die zich laten inspuiten met weet ik wat voor gif, maar niet huilen als je over 20 jaar de meest vreemde ziektes hebt.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70958376
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 08:09 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
De overheid en de medische wereld kan ons wel vertellen hoeveel seconden een sigaret m'n leven zal verkorten, maar vraag niet naar de kans dat ziekenhuis X of dokter Y je leven verkort door een medische misser.
'De overheid en de medische wereld' kunnen jou ook niet vertellen hoeveel seconden een sigaret jouw leven zal verkorten. Wel wat het statistische effect is van van sigaretten roken op de verwachte levensduur. Evenzo kan men net zo goed het statistische effect van medische blunders per behandeling berekenen of het statistische effect van dodelijke verkeersongelukken per autoritje.
quote:
[..]

Uit die link:
[..]

Als je vergelijkt met de norm van de EPA, dan had zo'n baby van zes maand reeds z'n hoeveelheid kwik voor 1,5 jaar naar binnen door vaccinaties alleen. Zouden ze tot 2000 aanvaard hebben dat babies of zwangere vrouwen routinematig ge-x-rayed werden tot ze hun maximum dosis voor zes maand bereikt hadden?
En waar ligt de grens, is het ok om in één keer de toegelaten dosis voor een jaar nemen?
Eh nee, zo werkt dat niet. Als je het linkje goed had gelezen, dan had je gezien dat er ten eerste al onderscheid werd gemaakt tussen methylkwik en ethylkwik, waarbij een nogal cruciaal verschil is dat methylkwik zich in tegenstelling tot ethylkwik ophoopt in het lichaam. Daarnaast komt ethylkwik veel minder snel in de hersenen terecht, waardoor het risico op neurologische schade nog kleiner is bij ethylkwik dan methylkwik. Zoals in het linkje dat ik gaf te lezen is betreffen de limieten niet alleen methylkwik in plaats van ethylkwik, maar zijn het ook nog eens dosissen die echt flink lager liggen dan het laagste niveau dat schade veroorzaakt, in het geval van de EPA norm dus tien keer zo laag.

Ik ben ook wel benieuwd naar de berekening die volgens jou leidt tot de conclusie dat 175 microgram inname zou leiden tot genoeg dosis voor 1.5 jaar bij een geadviseerd maximum van 0,7 microgram / kg lichaamsgewicht / week. Dan kom ik uit op een kind dat gedurende 1,5 jaar 3,2 kilo weegt. Maar goed, dat is nog afgezien van het feit dat het ethylkwik en niet methylkwik betreft en de limieten bovendien nog eens een zeer behoorlijke veiligheidsmarge bevatten.

Overigens hebben de vaccinaties in het Nederlandse Rijksvaccinatieprogramma nooit thimerosal bevat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70958427
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:52 schreef HugoBaas het volgende:
Een lage opkomst is niet positief voor de te verwachten winst van de farmaceutische industrie, zeker met de griep ‘pandemie’ die nu ons wordt voorgeschoteld. Farmaceut Baxter (ja diezelfde die ‘per ongeluk’ en onbestraft naar 18 landen vaccins verstuurde die het vogelgriepvirus bevatte) staat voor aan de rij om het griepvaccin te produceren!
De winst van farmaceutische industrie is niet afhankelijk van de opkomst hoor, de overheid heeft al gewoon 34 miljoen vaccins besteld.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 09:59:53 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70958489
quote:

Niemand kan iets zeggen over de onzekere langetermijneffecten van alle vaccinaties.

Domme mensen die zich laten inspuiten met weet ik wat voor gif, maar niet huilen als je over 20 jaar de meest vreemde ziektes hebt.
Morgellons bv
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:01:05 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70958508
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 09:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

De winst van farmaceutische industrie is niet afhankelijk van de opkomst hoor, de overheid heeft al gewoon 34 miljoen vaccins besteld.
waarom stopt Ab Klink het niet gewoon in het drinkwater.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70959148
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

omdat dat niet gaat werken op die manier, afhankelijk van het vaccin moeten de virusdeeltjes of verzwakte pathogenen eerst nog afweer barrières zoals epitheel slechten. Daarbij komt nog dat je op deze manier nooit een precieze dosis kunt geven zodat je het risico loopt dat je of te weinig krijgt om immuniteit op te bouwen. Of veel te veel waardoor je er misschien veel te veel op reageerd.

En waarom zou de overheid hun vergif niet via het drinkwater verspreiden als ze daar zo op gebrand zijn? Waarom de moeite nemen van het geven van inentingen. Er zijn zoveel makkelijkere wegen die te bewandelen zijn en die ook nog eens veel minder opvallend zijn.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:33:20 #189
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70959205
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.
pi_70959239
quote:

Dit vaccin is op dezelfde manier gemaakt als de reguliere griepprik lange termein effecten zijn dus wel degeleijk bekend.
quote:

Je keuze laten afhangen van wetenschappelijk waardevolle onderzoeken en daarmee een gedegen risico baten analyse maken. Of je keuzen baseren op een paar oproerkraaiende op onderbuik gevoellens inspelende filmpjes en websites die zonder gedegen onderbouwing zomaar dingen roepen. Ik weet wel in welke groep de "domme mensen" zitten om jouw term maar even te gebruiken.
pi_70959282
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef switchboy het volgende:

[..]

Dit vaccin is op dezelfde manier gemaakt als de reguliere griepprik lange termein effecten zijn dus wel degeleijk bekend.
Actually gebruiken ze een cell-based technology hiervoor, ipv de kippenei-methode, dus het is niet compleet op dezelfde manier gemaakt.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_70959300
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:34 schreef switchboy het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad, alleen de verzwakte ziekteverwekker is anders. De samenstelling hoeft niet aangepast, de andere bestanddelen (om onder andere de pH van het bloed te matchen [verbeter me indien incorrect hoor switch ] enzo) zitten er altijd in.

Lambieltje jij drinkt dus ook geen kraanwater? Flessenwater is ineens wel te vertrouwen? Daar kan het nog makkelijk in verstopt zitten he, al dat gif enzo
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:40:48 #193
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70959359
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:30 schreef switchboy het volgende:

[..]

omdat dat niet gaat werken op die manier, afhankelijk van het vaccin moeten de virusdeeltjes of verzwakte pathogenen eerst nog afweer barrières zoals epitheel slechten. Daarbij komt nog dat je op deze manier nooit een precieze dosis kunt geven zodat je het risico loopt dat je of te weinig krijgt om immuniteit op te bouwen. Of veel te veel waardoor je er misschien veel te veel op reageerd.

En waarom zou de overheid hun vergif niet via het drinkwater verspreiden als ze daar zo op gebrand zijn? Waarom de moeite nemen van het geven van inentingen. Er zijn zoveel makkelijkere wegen die te bewandelen zijn en die ook nog eens veel minder opvallend zijn.
Ze stoppen het niet in het drinkwater omdat wij als bevolking er dan niets van weten.

Ze maken ons bang met een zogenaamde pandemie.

Angst onder de bevolking is het beste wat je kan hebben als regering zijnde want dan luistert het volk naar je.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70959412
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:40 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ze stoppen het niet in het drinkwater omdat wij als bevolking er dan niets van weten.

Dat is toch ook de bedoeling? We mogen er toch niks van weten?
Merken jullie zelf niet hoe erg julie jezelf wikkelen in tegenstrijdigheden? Als dit soort mind control, enslavement etc. echt zou zijn, dan was al het kraanwater, al het tapwater, en al het gebottelde water allang voorzien van chemicalien ontwikkeld in een satanisch lab.
Dan gaan ze echt niet voorzichtig doen, omdat er wat complottheoristen zijn die "het in de gaten zouden kunnen hebben". Dan zouden al die lui die het goed hebben allang opgerold zijn en "een ongeluk" hebben gehad.
Trust me
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 14 juli 2009 @ 10:44:23 #195
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70959444
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat is toch ook de bedoeling? We mogen er toch niks van weten?
Merken jullie zelf niet hoe erg julie jezelf wikkelen in tegenstrijdigheden? Als dit soort mind control, enslavement etc. echt zou zijn, dan was al het kraanwater, al het tapwater, en al het gebottelde water allang voorzien van chemicalien ontwikkeld in een satanisch lab.
Dan gaan ze echt niet voorzichtig doen, omdat er wat complottheoristen zijn die "het in de gaten zouden kunnen hebben". Dan zouden al die lui die het goed hebben allang opgerold zijn en "een ongeluk" hebben gehad.
Trust me
Lees de rest van me bericht eens.

Ow ja en het is algemeen bekent en aangetoond dat er anti-depressiva in het kraanwater zit.
pi_70959478
Oke eerst zijn de vaccinaties nog een complot om ons allemaal ziek te maken? Maar nu het duidelijk is dat vergiftiging van een volk op grote schaal op een andere manier veel eenvoudiger is, is het ineens alleen nog om ons allemaal bang te maken zodat wij als schaapjes te hoeden zouden zijn.
pi_70959538
quote:
Ow ja en het is algemeen bekent en aangetoond dat er anti-depressiva in het kraanwater zit.
Waar staat dat? Heb je dat op je kraan staan, als een sticker?

Theoretisch gezien is het inderdaad een pandemie (snelle werelwijde verspreiding) en dat zegt niks over de mortaliteit van het virus. Pandemie staat niet gelijk aan wereldwijde massale sterfte.

En welke angst bedoel je? In Nederland zijn er (gisteren) 151 mensen besmet getest met dit Influenza-virus. Vooral in landen met slechte zorg-omstandigheden overlijden mensen en worden ze heviger ziek.
Mr. Prolapse 2009
pi_70959564
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Actually gebruiken ze een cell-based technology hiervoor, ipv de kippenei-methode, dus het is niet compleet op dezelfde manier gemaakt.
Dat klopt, hoewel het niet geheel het eerste vaccin is dat met deze technologie geproduceerd wordt. Het biedt ook nogal wat voordelen al was het maar dat er flink wat kippeneieren nodig zijn met de oude methode.
pi_70959565
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:44 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Lees de rest van me bericht eens.

Bron?
pi_70959631
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Dat had ik niet meegekregen, op zich een goede ontwikkeling. Dan kunnen mensen met een kippenei allergie nu ook ingenet worden zonder daar een speciaal protocol te voor moeten volgen
richtlijnen bij een patiënt met een ernstige kippenei allergie die een vaccinatie moet ondergaan met BMR of Influvac:
1e adrenaline spuitklaar leggen
2e de dosis in 2 giften toedienen, eerst 1/10e deel, bij geen reactie na 30 minuten 9/10e deel. Hierna de patiënt een half uur laten wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')