abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 21:26:27 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71440613
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef Inktfles het volgende:
Hey, ik zit erover te denken ook de Windows 7 RC te proberen. Alleen het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat hij mijn netwerk niet goed detecteerd(dus geen internet:P) Heeft iemand daar wat extra informatie over? M'n netwerk kaart is een Nvidia met een nForce driver
Van te voren even de juiste drivers op een USB stick zetten.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 13:39:19 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71457084
De activatie-beveiliging van Windows 7 Ultimate is gekraakt. Door gebruik te maken van bestanden op een uitgelekte oem-iso van het besturingssysteem, wisten krakers de WGA-validatie van Windows 7 offline te omzeilen.

Microsoft maakt voor het activeren van oem-versies van Windows gebruik van de technologie System-Locked Preinstallation. Voor Windows 7 en Windows Server 2008 heeft de fabrikant de technologie een update gegeven naar versie 2.1, maar slp is backward compatible met versie 2.0 die voor Vista gebruikt wordt. Slp maakt gebruik van een oem-certificaat met de extensie .xrm-ms, en dit certifcaat moet digitaal getekend worden door een private sleutel van Microsoft en de publieke sleutel van de oem in combinatie met een oem-identificatienummer.

Het oem-certificaat dat Microsoft voor Windows 7 gebruikt, blijkt ongewijzigd te zijn ten opzichte van dat van Vista, schrijft My Digital Life. Krakers wisten de benodigde sleutels te distilleren uit het boot.wim-bestand van een uitgelekte Windows 7 Ultimate oem-dvd van Lenovo. Voor het offline activeren hadden ze nu alleen nog een oem-product-key nodig, en ook die kon aan de Lenovo-iso ontrokken worden. Bovendien bleek dit een master-productkey te zijn, zodat ook de oem-versies van Windows 7 die andere fabrikanten meeleveren ermee geactiveerd kunnen worden. De kraakmethode werkt alleen voor de 32bit- en 64bit-versies van Windows 7 Ultimate, en niet voor Windows 7 Professional, Home Premium, Home Basic en Starter.

In een reactie laat Microsoft weten op de hoogte van de kraak te zijn. Het bedrijf zegt zijn best te blijven doen om klanten tegen piraterij-versies van zijn producten te beschermen. Hiertoe raadt de fabrikant gebruikers af om Windows van niet-officiële bronnen te downloaden.

http://tweakers.net/nieuw(...)utel-van-lenovo.html
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:41:24 #203
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_71462513
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:39 schreef Netsplitter het volgende:
De activatie-beveiliging van Windows 7 Ultimate is gekraakt. Door gebruik te maken van bestanden op een uitgelekte oem-iso van het besturingssysteem, wisten krakers de WGA-validatie van Windows 7 offline te omzeilen.

Microsoft maakt voor het activeren van oem-versies van Windows gebruik van de technologie System-Locked Preinstallation. Voor Windows 7 en Windows Server 2008 heeft de fabrikant de technologie een update gegeven naar versie 2.1, maar slp is backward compatible met versie 2.0 die voor Vista gebruikt wordt. Slp maakt gebruik van een oem-certificaat met de extensie .xrm-ms, en dit certifcaat moet digitaal getekend worden door een private sleutel van Microsoft en de publieke sleutel van de oem in combinatie met een oem-identificatienummer.

Het oem-certificaat dat Microsoft voor Windows 7 gebruikt, blijkt ongewijzigd te zijn ten opzichte van dat van Vista, schrijft My Digital Life. Krakers wisten de benodigde sleutels te distilleren uit het boot.wim-bestand van een uitgelekte Windows 7 Ultimate oem-dvd van Lenovo. Voor het offline activeren hadden ze nu alleen nog een oem-product-key nodig, en ook die kon aan de Lenovo-iso ontrokken worden. Bovendien bleek dit een master-productkey te zijn, zodat ook de oem-versies van Windows 7 die andere fabrikanten meeleveren ermee geactiveerd kunnen worden. De kraakmethode werkt alleen voor de 32bit- en 64bit-versies van Windows 7 Ultimate, en niet voor Windows 7 Professional, Home Premium, Home Basic en Starter.

In een reactie laat Microsoft weten op de hoogte van de kraak te zijn. Het bedrijf zegt zijn best te blijven doen om klanten tegen piraterij-versies van zijn producten te beschermen. Hiertoe raadt de fabrikant gebruikers af om Windows van niet-officiële bronnen te downloaden.

http://tweakers.net/nieuw(...)utel-van-lenovo.html
Had ik al gelezen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_71463093
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Had ik al gelezen.
Zeg dan gewoon niks. Of voeg op zijn minst je mening toe o.i.d. Alleen het feit dat je dit gelezen hebt boeit namelijk niet zoveel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 19:55:16 #205
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71468293
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Had ik al gelezen.
Fijn voor jou.
Maar ik plaats het niet alleen voor jou, dus.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71468409
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Fijn voor jou.
Maar ik plaats het niet alleen voor jou, dus.
Ik had het ook al gelezen maar speciaal voor jou heb ik nog een keer gelezen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 juli 2009 @ 19:58:57 #207
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71468426
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:58 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik had het ook al gelezen maar speciaal voor jou heb ik nog een keer gelezen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 13:25:04 #208
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_71488723
Microsoft gaat kopieën van Windows 7 weggeven aan Beta testers die uitgenodigd zijn voor het beta-programma.

http://windowsteamblog.co(...)-7-beta-testers.aspx
pi_71488742
Maar...

Is die OEM-hack al ergens te vinden
pi_71489420
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar...

Is die OEM-hack al ergens te vinden
Al lang, lijkt me. Iets met OEM en Lenovo
pi_71489515
Straks ff thuis m'n usenet aanzwengelen.

Enig idee of MS er snel wat opgevonden gaat hebben?
pi_71489658
Er zal waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd wel een update uit komen ja.
Maarja, ook daar komt dan weer een hack voor, en zo gaat het wedstrijdje weer door. Zie Windows XP maar met dat validatie-geneuzel
pi_71489933
Nouja, Microsoft heeft voor de Vista Activator (welke een OEM-bios installeert) ook nooit wat gevonden...
pi_71491935
Heb nu een paar dagen Windows 7 en het bevalt me totaal niet. Mijn computer is er zoooo ontzettend sloom van geworden, echt niet meer normaal. Als ik een tabblad afsluit, loopt dat hele ding vast.

Mijn computer is al best wel oud, dus daar ligt het dan denk ik aan, of niet?

Noot noot.
pi_71491961
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu een paar dagen Windows 7 en het bevalt me totaal niet. Mijn computer is er zoooo ontzettend sloom van geworden, echt niet meer normaal. Als ik een tabblad afsluit, loopt dat hele ding vast.

Mijn computer is al best wel oud, dus daar ligt het dan denk ik aan, of niet?

Wat heet oud? En wat draaide je hiervoor?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:34:49 #217
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_71491970
draaide XP wel goed? Want ik hoor van een hoop mensen die XP draaien dat 7 beter draait...
pi_71492067
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
draaide XP wel goed? Want ik hoor van een hoop mensen die XP draaien dat 7 beter draait...
Behalve als je het op een PC uit de prehistorie draait natuurlijk
pi_71492312
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Wat heet oud? En wat draaide je hiervoor?
Ik had hiervoor XP! Draaide ook prima, maar werd weer tijd om het weer helemaal schoon te maken, dus besloot ik om Windows 7 er op te zetten.

En ja, wat heet oud.. Ik heb eigenlijk geen idee, jaartje of 5/6?
Noot noot.
pi_71492364
Wel balen trouwens, want Windows 7 doet het op mijn laptop echt perfect.
Noot noot.
pi_71492469
Tering jaartje of 5/6 is wel te oud ja.

Heb je aero al uitgezet?

Ik had trouwes een leuke error na de updates van gister (die tenminste gisteravond bij mij zijn geinstalleerd), hij bleef nu mooi na aanmelden op het 'Welcome' scherm staan en verder niks

Safe mode wel, ff systeemherstel gedaan en gaat weer als een zonnetje
pi_71492470
Er vanuit gaande dat je een jaartje of 5/6 geleden geen state of the art PC hebt gekocht, dan is je PC veel te oud om Windows 7 te draaien.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:53:45 #223
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_71492489
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
Windows XP gaat minder goed om met PC's die een zogenaamde "dual core" (of quad) CPU hebben. Hij herkend meerdere cores uiteraard zonder problemen, maar zowel Vista als 7 zijn veel beter geoptimaliseerd om er gebruik van te maken. Immers, in 2001 toen XP uitkwam had men nog geen CPU's met meerdere cores.

Windows XP presteert dan ook iets minder op een "moderne" PC dan Vista en 7. Nu is het natuurlijk zo dat Vista uit zichzelf langzamer is dan XP, dus eigenlijk heft dat zich voor de gebruiker zichzelf op. Als het inderdaad zo is dat Windows 7 beter/sneller is dan Vista, dan kan ik goed inzien dat dit voor een moderne PC inderdaad zo is.....

Heb je echter een oudere, single core PC - bijv een laptop die ouder is dan 3 jaar of een PC die ouder is dan 5 jaar - dan moet je echt niet gaan verwachten dat Windows 7 beter gaat draaien dan Windows XP.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_71492545
Hmmm toch te oud dus... Jammer! Dan moet ik mijn broer maar weer XP installeren.

En heb geen idee wat aero is, Loveless
Noot noot.
pi_71492587
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef maartena het volgende:

Heb je echter een oudere, single core PC - bijv een laptop die ouder is dan 3 jaar of een PC die ouder is dan 5 jaar - dan moet je echt niet gaan verwachten dat Windows 7 beter gaat draaien dan Windows XP.
Helder
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')