Fijn voor jou.quote:
Ik had het ook al gelezen maar speciaal voor jou heb ik nog een keer gelezen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fijn voor jou.
Maar ik plaats het niet alleen voor jou, dus.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het ook al gelezen maar speciaal voor jou heb ik nog een keer gelezen.
Al lang, lijkt me. Iets met OEM en Lenovoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar...
Is die OEM-hack al ergens te vinden
Wat heet oud? En wat draaide je hiervoor?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu een paar dagen Windows 7 en het bevalt me totaal niet. Mijn computer is er zoooo ontzettend sloom van geworden, echt niet meer normaal. Als ik een tabblad afsluit, loopt dat hele ding vast.
Mijn computer is al best wel oud, dus daar ligt het dan denk ik aan, of niet?
Behalve als je het op een PC uit de prehistorie draait natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
draaide XP wel goed? Want ik hoor van een hoop mensen die XP draaien dat 7 beter draait...
Ik had hiervoor XP! Draaide ook prima, maar werd weer tijd om het weer helemaal schoon te maken, dus besloot ik om Windows 7 er op te zetten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat heet oud? En wat draaide je hiervoor?
Windows XP gaat minder goed om met PC's die een zogenaamde "dual core" (of quad) CPU hebben. Hij herkend meerdere cores uiteraard zonder problemen, maar zowel Vista als 7 zijn veel beter geoptimaliseerd om er gebruik van te maken. Immers, in 2001 toen XP uitkwam had men nog geen CPU's met meerdere cores.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:34 schreef TeleluvR het volgende:
draaide XP wel goed? Want ik hoor van een hoop mensen die XP draaien dat 7 beter draait...
Helderquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:53 schreef maartena het volgende:
Heb je echter een oudere, single core PC - bijv een laptop die ouder is dan 3 jaar of een PC die ouder is dan 5 jaar - dan moet je echt niet gaan verwachten dat Windows 7 beter gaat draaien dan Windows XP.
Hmm laat dan maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
Hmmm toch te oud dus... Jammer! Dan moet ik mijn broer maar weer XP installeren.
En heb geen idee wat aero is, Loveless
Behalve dan dat OS X deze feature niet heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef fokkerspy het volgende:
grappig...begint steeds meer op Mac OSx te lijken qua interface.
Ik vraag me oprecht af waar deze man het over heeft. Ten eerste haalt hij constant de namen door elkaar (lekker bezig). Ten tweede is de feature in Mac OS 9.2 op geen enkele manier hetzelfde als de feature in Windows 7. Zoals je ziet wordt bij Mac OS 9.2 de window verkleind naar de bodem van het scherm en zie je een titelbalkje. De feature in Windows 7 die de maker bedoelt is dat als je een window naar een kant van je scherm sleept, deze de helft van het scherm zal vullen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef fokkerspy het volgende:
Het lijkt trouwens dat Windows 7 iets heeft afgekeken van Mac OS 9.2
Dit dus, dat is toch gewoon het spelletjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef Tijn het volgende:
Alsof softwarefabrikanten sowieso niet continu features van elkaar jatten. Lekker belangrijk
Als het product maar gebruiksvriendelijk is en goed werkt.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef Tijn het volgende:
Alsof softwarefabrikanten sowieso niet continu features van elkaar jatten. Lekker belangrijk
Mja, het gaat hier wel over Windows hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:49 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Als het product maar gebruiksvriendelijk is en goed werkt.
Het komt in de buurtquote:
Ja, maar je hebt waarschijnlijk wel een BIOS mod nodig. Het kan ook met een loader, maar die zijn door MS makkelijk te fucken.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar...
Is die OEM-hack al ergens te vinden
Dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:10 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik las vanmiddag volgens mij dat Microsoft al een patch heeft voor de OEM-hack.
Honderden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
Ik had de OEM variant, maar geupgrade, dus moet gewoon activeren, of wss nog die bios mod installeren, de ISO was alleen de OEM W7 Ultimate variant, verder niks aan mn bios gedaan oidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:48 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. De RTM draait lekker. Met BIOS mod en OEM key geactiveerd. Eitje. Die key zal binnenkort wel geblacklist worden, maar er komt over een week of 2 vast wel een key uit die vanwege massaproductie niet meer te blokkeren is. Sorry hoor, maar ik ga echt geen honderen euro's uitgeven omdat ik twee weken te vroeg was voor het gratis update programma van M$.
In dat filmpie verschuift hij een scherm dus naar links en er gebeurt niks, in windows 7 vult ie dan de volledige lengte van het scherm, alvast 1 ding wat niet overeenkomt. Daarna verschuift hij hem helemaal naar onderen, en dan komt ie als 'n klein tabblad onderin te staan, als ik dit doe in windows 7 gebeurt er helemaal niks, dus ik snap het niet???quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:28 schreef fokkerspy het volgende:
Het lijkt trouwens dat Windows 7 iets heeft afgekeken van Mac OS 9.2
Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:18 schreef Diabox het volgende:
Rechtermuisknop in de folder>View>Kies maar, werkt gewoon bij mij, ook in "mijn afbeeldingen"
Zover was ik helaas ook al gekomen, zoals je in mijn vorige post kon lezen. Maar hij staat er gewoon niet tussen!quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Daar issie al:
Start- config scherm - taakbalk en menu start - tabblad 'menu start' - 'aanpassen...'
Oh bedoel je dat, is dat niet gewoon dit;quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:38 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik je niet helemaal volg, maar dat zal wel aan mij liggen...
Wat ik in ieder geval bedoel, indien ik daar in de vorige post te onduidelijk over was, is dat bij startmenu >> eigenschappen >> aanpassen... ik bijvoorbeeld wel kan kiezen voor bijvoorbeeld computer 'als koppeling weergeven', 'als menu weergeven' of 'dit onderdeel weergeven' maar dat afbeeldingen niet aanwezig is... Zodat het er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |