Zei ik tochquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:13 schreef aardbeien1 het volgende:
Ik heb net hier de RC eropgekregen, ging verschrikkelijk makkelijk en ongelofelijk snel! Met Vista heb ik er uren over gedaan om alles werkend te krijgen, hier werkte alle apparatuur al meteen! Het is echt aan te raden om te proberen
3x raden wie hem op usenet heeft gegooidquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:09 schreef magnifor het volgende:
De Untouched iso is gelekt mensen, hier zijn de hashes beschikbaar:
http://blogs.technet.com/(...)3/windows-7-rtm.aspx
Dus geen reden wachten tot 6 augustus te wachten.
Hij is niet activeerbaar op dit moment, maar je kunt hem wel 3x re-armen, dus 120 dagen gebruiken. Tegen die tijd zijn er echt wel programmaatjes waarmee je hem kunt activeren net als Vista door middel van een OEM bios.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
Aah mooi, zo ff leechen als mn desktop weer in elkaar zit ()
Istie updatebaar met hetzelfde trucje, of moet er weer hele clean install?
En hoe istie activeerbaar?
Dat re-armen is 2 klikken werk en zit gewoon standaard in Windows 7. Een andere gelekte OEM-versie bestaat niet en zal ook nooit bestaan.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm geen zin in al dat gedoe, wacht wel op de gelekte OEM versie die zonder al teveel gedonder te installeren is, genoeg geknutseld aan mn PC voor deze week
Heb gister een format gedaan, en daarbij ook een partitie voor Windows 7 aangemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zijn de taalopties bij Windows 7? Ik heb het liefste een Engelstalige versie. Wordt dat dan importeren, is het in de winkel te koop, of kun je een taal kiezen bij installatie?
Heldquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3x raden wie hem op usenet heeft gegooid
De OEM is de RTM.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:03 schreef Jesse_ het volgende:
Welke versie moet ik gaan nemen?
De RTM of de OEM? En waarom?
Is deze versie virus/trojan vrijquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
3x raden wie hem op usenet heeft gegooid
Nee, ik heb hem tot aan de nok toe volgestopt met de schadelijkste virussen die er te vinden zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 22:15 schreef suno het volgende:
[..]
Is deze versie virus/trojan vrij
Ps. hoe checken jullie dat na op haches, bedankt.
Ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Waar ik nu benieuwd naar ben, zijn er ook daadwerkelijk FOK!kers die straks een legale versie gaan aanschaffen?
Dat zijn illegale versies ook, dus dat is geen reden.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik.
Ik wil gewoon een legale versie die gewoon zonder problemen altijd te updaten is.
Je kunt gewoon bij settings elke taal downloaden die je wilt,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat zijn de taalopties bij Windows 7? Ik heb het liefste een Engelstalige versie. Wordt dat dan importeren, is het in de winkel te koop, of kun je een taal kiezen bij installatie?
Een reden om gaan geven om legaal bezig te zijnquote:Op maandag 27 juli 2009 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zijn illegale versies ook, dus dat is geen reden.
En er dan nog naast zitten ookquote:Op maandag 27 juli 2009 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een reden om gaan geven om legaal bezig te zijn![]()
Je weet nooit hoe streng en geavanceerd Microsoft dat wga gaat maken in de toekomst. Ik heb geen zin in gekut met nieuwe versies van hacks een aanpassingen iedere keer om updates binnen te kunnen halenquote:Op maandag 27 juli 2009 00:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat zijn illegale versies ook, dus dat is geen reden.
Hoezo gekut? Het enige wat je hoeft te doen is een programma starten wat een OEM bios installeert, daarna kan zelfs god niet zien dat jij een illegale versie draait. En dus blijven je updates gewoon normaal werken.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe streng en geavanceerd Microsoft dat wga gaat maken in de toekomst. Ik heb geen zin in gekut met nieuwe versies van hacks een aanpassingen iedere keer om updates binnen te kunnen halen
In Vista ja, dit is W7 en de devs weten heus wel de truukjes die voor vista gebruikt zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo gekut? Het enige wat je hoeft te doen is een programma starten wat een OEM bios installeert, daarna kan zelfs god niet zien dat jij een illegale versie draait. En dus blijven je updates gewoon normaal werken.
Haha, ik weet toch niet wie dat online heeft gezet. Ik ga die zeker downloaden, en bedankt voor de linkquote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem tot aan de nok toe volgestopt met de schadelijkste virussen die er te vinden zijn
Voor dat andere, lees dit maar door.
Klopt, officieel ben je dan zelfs illegaal bezig, omdat volgens de voorwaarden je dat enkel in dat land (usa) mag gebruiken.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:44 schreef Remake het volgende:
Koop je hem online uit het buitenland, met de dollar heb je hem dan voor 130,- euro
Ikquote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Waar ik nu benieuwd naar ben, zijn er ook daadwerkelijk FOK!kers die straks een legale versie gaan aanschaffen?
Ik ook.quote:Op maandag 27 juli 2009 07:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik
Maar ik heb alle MS Software legaal dus dat is niet zo gek.
Ik wilde 'm ook wel legaal gaan doen, totdat je als NL 2x genaaid word door MS omdat we én geen presale krijgen én geen familiepakket.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ook.
Kan ik straks paupers gaan uitschelden.
Je kan Windows toch sowieso ongestoord op drie PCs installeren? Daar hoef je volgens mij geen family pack voor te hebben. En we krijgen in Nederland volgens mij een korting. Die is in het vorige topic volgens mij genoemd.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde 'm ook wel legaal gaan doen, totdat je als NL 2x genaaid word door MS omdat we én geen presale krijgen én geen familiepakket.
Heb thuis 2 PC's, dan zou ik 2x licentie á >250$ aan moeten schaffen, dat gaat me beetje té ver.
Als ik 'm via m'n werk (we zijn MS Gold Certified Partner) nog voor redelijke prijs kan krijgen doe ik dat wel, maar 500$ vind ik toch wel wat teveel
Nee dat is het Family Pack, die kan je op 3 PC's installeren, en die komt nou juist niet naar NLquote:Op maandag 27 juli 2009 10:11 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Je kan Windows toch sowieso ongestoord op drie PCs installeren? Daar hoef je volgens mij geen family pack voor te hebben. En we krijgen in Nederland volgens mij een korting. Die is in het vorige topic volgens mij genoemd.
ik heb hem eigenlijk al aangeschaft.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |