Wat is dat voor rare TV?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef ook_gek het volgende:
Max resolutie van de tv op vga mode is 1024X768. Een pc en of laptop met windows xp geeft wel goed beeld.
Het klinkt alsof de PC de TV gewoon niet goed herkend, vandaar dat hij geen hogere resolutie toestaat en soms geen beeld geeft?quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare TV?
Ik heb hier een 40" Samsung staan met VGA poort, en heb er ook een PC aanhangen..... Die kan ik eventueel ook nog met DVI to HDMI vastknopen (3 HDMI poorten op de TV), maar omdat ik em alleen gebruik voor UitzendingGemist en DivX is de VGA voldoende..... maar daar heb ik toch wel een fatsoenlijke breedbeeld resolutie van 1320x768, ofwel 720p. (De TV zelf kan 1080p aan, en zowel mijn DVD speler als HD-DVR tunder zitten op HDMI).
Probeer eens die resolutie? Het lijkt me toch wel dat als je een breedbeeld TV hebt dat ie op z'n minst breedbeeld resoluties pakt.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Als ze Windows 7 iets van 20 euro hadden laten kosten, had ik 5 exemplaren gehaald.
Van mij mag jij overpriced hardwaren tot je een onsje weegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Want overpriced hardware kopen is een no go, maar met overpriced software is niks mis
Oh echt? Een Windows 7 Upgrade wordt 30 euro? En Office wordt 80 euro? En een family pack met 5 licenties van beiden voor 230 euro?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarbij wordt de OEM versie niet duurder dan OSX.
Om de vergelijking even door te trekken die je hebt in gezet.
http://tweakers.net/price(...)x-v1056-leopard.htmlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh echt? Een Windows 7 Upgrade wordt 30 euro? En Office wordt 80 euro? En een family pack met 5 licenties van beiden voor 230 euro?
I dont think so.
De nieuwe versie van OS X (10.6 aka Snow Leopard) komt volgende maand uit en gaat 29 dollar/euro kosten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)x-v1056-leopard.html
Omdat de rest van de kosten worden verwerkt in de aanschafprijs van een Apple pc. Zo slim zijn ze wel. Op een gewone PC kun je OS X namelijk niet installeren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nieuwe versie van OS X (10.6 aka Snow Leopard) komt volgende maand uit en gaat 29 dollar/euro kosten.
Bron
De update wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
De nieuwe versie van OS X (10.6 aka Snow Leopard) komt volgende maand uit en gaat 29 dollar/euro kosten.
Bron
De upgrade versie is, net als bij Windows, veruit de meest verkochte versie. Vrijwel iedereen met een computer heeft al een besturingssysteem waar de upgrade op van toepassing is namelijk.quote:
Welke storm verwacht je? Het is gewoon een feit dat Microsoft dure software maakt.quote:* Netsplitter gaat alvast in een hoekje zitten en wacht rustig af tot de storm los barst.
draaid?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:47 schreef MarkyB het volgende:
http://www.interneppe.nl/foto/windows7.jpg
Ik ben blij dat windows 7 lekker draaid, zeker op mijn asus eee box 202 servertje, ondanks de 2,0 waardering van windows draaid hij echt super soepel. Windows update netjes (op mijn commando) en geen crashes (tot nu toe).
Mwah, je krijgt 7 nu gratis wanneer je een pc of laptop koopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
De upgrade versie is, net als bij Windows, veruit de meest verkochte versie. Vrijwel iedereen met een computer heeft al een besturingssysteem waar de upgrade op van toepassing is namelijk.
[..]
Welke storm verwacht je? Het is gewoon een feit dat Microsoft dure software maakt.
Alleen als je een nieuwe pc of laptop koopt van honderden euro's jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, je krijgt 7 nu gratis wanneer je een pc of laptop koopt.
Dus zo duur is dat nou ook weer niet.
2 OS'en voor de prijs van 1.
Dat zie ik Apple niet doen.
Alsof een Macbook (Pro) zo fucking goedkoop is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alleen als je een nieuwe pc of laptop koopt van honderden euro's ja
Daar gaat het toch niet om?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof een Macbook (Pro) zo fucking goedkoop is.
Je bent triest als je iets "gratis" gaat gebruiken waar mensen keihard voor hebben moeten werken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om?
Het gaat erom dat als je géén nieuwe laptop of pc nodig hebt, dat Windows 7 gewoon stervensduur is, helemaal als je het op 5 pc's/laptops wil zetten. Dan kun jij wel mooi aankomen met je Royal Sadness-plaatjes, maar je bent juist triest als je >500 euro gaat uitgeven terwijl het ook net zo goed voor niks kan.
Dat is zeker netjes. Een upgrade naar 10.6 kost weliswaar slechts 10 euro als je nu een Mac koopt, maar goed, dat is alsnog niet gratis natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mwah, je krijgt 7 nu gratis wanneer je een pc of laptop koopt.
Dus zo duur is dat nou ook weer niet.
2 OS'en voor de prijs van 1.
Dat zie ik Apple niet doen.
Ok zeikstraal, vertel me dan even precies welke schade Microsoft door mij heeft omdat ik Windows 7 illegaal ga gebruiken, omdat ik het met deze prijzen toch sowieso nooit had gekocht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent triest als je iets "gratis" gaat gebruiken waar mensen keihard voor hebben moeten werken.
Jij werkt toch ook niet gratis of wel soms?
Maar goed, dat jij zo kansloos wil zijn moet je zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |