Erg opvallend inderdaad, normaal als je van nr 1 af bent ben je er ook echt vanaf van deze dus niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Crisis, wat zijn Nederlanders toch ook een stelletje schapen. Ik was net vergeten dat dit afgrijselijke vehikel bestaat en dan is het ineens weer de populairste plaat van de dag. Ben meteen weer toe aan vakantie...
Ahh, u ook al? Veel plezier!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:03 schreef Sersjee het volgende:
Nou, dat wordt weer een tripje richting Hillywood morgen...
Hartelijk. Dat gaat wel lukken, want Johan.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, u ook al? Veel plezier!
Ik ben geheel vergeten te mailen, dus het zit er voor mij niet in morgen. Gewoon stom, gevalletje eigen schuld dikke bult.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartelijk. Dat gaat wel lukken, want Johan.
Tja. Zag het op twitter verschijnen en heb gelijk een verhaal achtergelaten. Ik was niet eens de eerste, die eer gaat naar Marc.
Tja, je bent fan of je bent het niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
Tja. Zag het op twitter verschijnen en heb gelijk een verhaal achtergelaten. Ik was niet eens de eerste, die eer gaat naar Marc.
Ik wacht nog een antwoord af. Laat het je weten als die negatief is.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heb jij of Marc nog een begeleidende dame nodig??? *knipperdeknipper*
Ik niet. Broer J. heeft de eer mee te mogen.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en heb jij of Marc nog een begeleidende dame nodig??? *knipperdeknipper*
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wacht nog een antwoord af. Laat het je weten als die negatief is.
Mjah, ik heb de oproep toen ook gezien maar was toen niet in de gelegenheid te mailen. Dacht "dat doe ik morgenochtend wel even", maar dat is er dus bij in geschoten.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hartelijk. Dat gaat wel lukken, want Johan.
Ga jij maar één keer per jaar op vakantie dan? Wat ouderwetsquote:Op maandag 13 juli 2009 19:48 schreef Marc63 het volgende:
Eigenlijk zou je alleen naar Jack Johnson moeten luisteren als je op vakantie bent. Als je hem op enig ander moment hoort, krijg je veel teveel zin in vakantie. En dat duurt in mijn geval nog zo'n 49 weken...
Ik zou ook het liefst vandaag weer op het vliegtuig stappen naar een zonnige bestemming...quote:Op maandag 13 juli 2009 19:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ga jij maar één keer per jaar op vakantie dan? Wat ouderwets
Ik ga waarschijnlijk in oktober weer even één of twee weekjes weg. Deze zomer zit het er iig (net als vorig jaar) plan-technisch niet in.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst vandaag weer op het vliegtuig stappen naar een zonnige bestemming...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |