quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:25 schreef dndiek het volgende:
Kunnen ze die 7 + wat extra miljoenen doorsluizen naar Groningen voor Berg Granqvist.
Heerlijk!quote:
7 miljoen voor Granqvist....quote:
Mijn club krijgt daar ook nog een deel vanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat hebben jullie weer goed voor elkaar.![]()
PSV ook of niet?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn club krijgt daar ook nog een deel van.
Als het goed is
Ja inderdaad. Maar ik heb liever een verdediger dan een spits. Heb namelijk wel vertrouwen in de huidige aanval. De prioriteiten liggen bij het halen van een verdediger en een aanvoerder.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
7 miljoen voor Granqvist....![]()
Beetje veel vind je niet?
Daar zou ik mee kunnen leven..quote:
Volgens mij staan die prestatiebonussen compleet los van opleidingsvergoedingen etc... Als Huntelaar opnieuw verkocht wordt, krijgt PSV wel weer geld van die transfersom, maar niet over die 7 miljoen denk ik.quote:
Lijkt mij ook een logische reden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
Nice. Ben benieuwd waar ze dat in willen gaan investeren, of gewoon helemaal niet.
Overigens over Obradovic:
Reden dat alles wordt geparkeerd is simpel omdat Ajax 5 miljoen extra belasting moet betalen in augustus en dat is gewoon 5 miljoen minder begroting dit jaar. Obra werd het slachtoffer voor dit jaar. Winterstop zal hij komen.
quote:
quote:Granqvist heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken.
Daar is twee jaar geleden al een paar miljoen voor gereserveerd. Dus het kost Ajax nu nog 2,5 (of zoiets, kan er een miljoentje naastzitten).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef Nashje het volgende:
Nice. Ben benieuwd waar ze dat in willen gaan investeren, of gewoon helemaal niet.
Overigens over Obradovic:
Reden dat alles wordt geparkeerd is simpel omdat Ajax 5 miljoen extra belasting moet betalen in augustus en dat is gewoon 5 miljoen minder begroting dit jaar. Obra werd het slachtoffer voor dit jaar. Winterstop zal hij komen.
Meteen halen zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:36 schreef Prosac het volgende:
Naar verluidt 3 miljoen
quote:Ajax is zwaar afhankelijk van Luis Suarez.Uit onderzoek van IMScouting blijkt dat de 22-jarige Uruguayaan zich de op acht na meest effectieve speler van Europa mag noemen. Goed nieuws dus voor trainer Martin Jol dat Suarez zich in de nieuwe Sportweek helder uitspreekt. “Ik ben honderd procent eerlijk: ik wil blijven. Het zou me een naar gevoel geven als ik Ajax nu zou verlaten.”
Om de vijf kwartier raak
Suarez had vorig seizoen een direct (treffer) of een indirect (assist) aandeel in 48,6 procent van de Ajax-goals, zie kader 1. Liefst 22 keer was de kandidaat-aanvoerder het middelpunt van de festiviteiten, veertien keer stond hij aan de wieg van een treffer. IMScouting, dat van alle spelers uit de 28 grootste Europese competities alle denkbare statistieken opstelt en in de zomermaanden uitpakt met volumineuze rapporten, rekende uit dat Suarez vorig seizoen gemiddeld eens in de 75 minuten en 12 seconden ‘medeplichtig’ was aan een doelpunt.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Daar is twee jaar geleden al een paar miljoen voor gereserveerd. Dus het kost Ajax nu nog 2,5 (of zoiets, kan er een miljoentje naastzitten).
En ze moeten in totaal 5,2 miljoen betalen.quote:Ajax trof terzake in het boekjaar 2007-2008 reeds een voorziening van ¤ 2,1 miljoen, exclusief heffingsrente.
Neem aan dat dit er niets mee te maken heeft. Denk dat Ajax en Madrid een betaling in termijnen hebben afgesproken en dat Ajax de komende jaren nog 7 miljoen euro zou krijgen uit Madrid. Nu Real Huntelaar doorverkoopt krijgt Madrid natuurlijk gelijk het geld van Huntelaar en wil Ajax dit ook direct ontvangen. Dit heeft niets met extra inkomsten te maken denk ik, want Madrid verkoopt Huntelaar met verlies door.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mijn club krijgt daar ook nog een deel van.
Als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |