als je anders denkt dan de gangbare norm van politici dan wordt je afgeslacht.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Niet zonder enige vorm van bewijs nee, het zijn wel mensen, met alle tekortkomingen die eenieder heeft, maar waarom zijn politici dan zo fout volgens jou? Jij denkt dat er bij de installatie van een nieuw kabinet een sinistere vertegenwoordiger van de NWO/Bilderberg hotels aan de deur v/d 2e kamer staat, met de gegevens van een kaaiman spaarrekening per minister?
Klopt, er vallen zoveel politieke slachtoffers in Nederland door al die tegengeluidenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je anders denkt dan de gangbare norm van politici dan wordt je afgeslacht.
Wederom zou een bewijs voor zo'n boute uitspraak het toch wat meer gewicht in de schaal doen leggen. En van dat alumni programma van het U.S. Department of State zijn er meer voorbeelden te noemen, oa op het gebied van ontwikkelingssamenwerking etc. Ons ministerie van BuZa heeft onder de noemer IS academie een vergelijkbaar programma om kennis en beleid bij elkaar te brengen, maar dat heeft een wat meer interne focus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je anders denkt dan de gangbare norm van politici dan wordt je afgeslacht.
Kijk tot wat voor fascisten politici worden opgeleid. En kijk wie er daadwerkelijk ook leider zijn geworden.
Het is GEEN toeval.
en wat als dat niet zo is??quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:26 schreef Bill_E het volgende:
Ik kan het boek niet online elders vinden maar ik verwacht dat alle quotes uit hun verband zijn getrokken...
quote:[b]Op zondag 2 augustus 2009 00:38
source wiki
Stemming makkerij heet wat jij doet. En dat werkt alleen bij of ongeinfomeerde mensen of ongeintresseerde.
Als je mijn laatste zinnen leest zie je dat ik geen mening geef.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:38 schreef The.Apple het volgende:
In de wetenschap maak je nogals een theorien,
Deze theorien KUNNEN worden gebruikt, maar dat hoeft niet.
Ten tijden van het schrijven van dat boek in 1977, was zijn interesse
over populatie vande wereld
de conclusie van het paper is dan ook
"In 1977 he co-authored (with Paul R. Ehrlich and Anne H. Ehrlich) the textbook Ecoscience: Population, Resources, Environment,[14] which, after discussing the possible role of a wide variety of solutions to overpopulation, ranging from voluntary family planning to enforced population controls, recommended "the use of milder methods of influencing family size preferences" such as access to birth control and abortion"
source wiki
Stemming makkerij heet wat jij doet. En dat werkt alleen bij of ongeinfomeerde mensen of ongeintresseerde.
geeft Aluhoedje aan dhr vanwelleer.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:42 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
als het op wiki staat, dan liegt het boek.....
alu hoedjes zijn achterhaald, tegenwoordig kan je het beste in een koelkast gaan zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:46 schreef The.Apple het volgende:
[..]
geeft Aluhoedje aan dhr vanwelleer.
Carefull they read minds....
Geen mening je topic heet :quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:43 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Als je mijn laatste zinnen leest zie je dat ik geen mening geef.
Ik start een discussie. Ik heb slechts wat vertaald.
Zelf wil ik het boek nu wel eens helemaal lezen.
Dit heeft mijn interesse gewekt doordat ik een hoop gedoe om mij heen zie en als dan deze man op dit moment opeens op een dergelijke stoel wordt gezet... door Obama die ook een hoofdrol heeft in veel van de oproer, krijg ik toch een nare smaak.
en vind jij dat de overheid over leven en dood mag beslissen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:51 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Geen mening je topic heet :
vertrouwd Obama op een gek of staat hij achter genocide
en dat is toch duidelijke een mening
Obama heeft deze mangekozen op ervaring en kunde en niet op welke publicaties hij 30 jaar geleden geschreven heeft.
ps Overbevolking is een probleem. we zijn in 100 jaar van 1 mrd naar 6 mrd gegaan.
dus als je dat doorzet zitten we in 2100 op de 36 Mrd mensen.
en dat is toch echt een probleem.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:51 schreef The.Apple het volgende:
Obama heeft deze mangekozen op ervaring en kunde en niet op welke publicaties hij 30 jaar geleden geschreven heeft.
Reality check, de overheid beslist al over leven en dood.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:53 schreef Exoteria het volgende:
[..]
en vind jij dat de overheid over leven en dood mag beslissen?
Daarnaast zou ik in een ander topic best de discussie aan willen zwengelen óf we wel een overbevolkingsprobleem hebben.
Daar heb ik mijn twijfels over.
Daar gaat het juist om...quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:55 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Reality check, de overheid beslist al over leven en dood.
Je zorgverzekerings stelsel, euthanasie wetten, Soldaten in oorlog gebieden.
Of dat goed of slecht is laat ik ff in het midden.
Absoluut waar, Mogelijk is het nog steeds.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:55 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Senate Commerce Committee – February 12, 2009
Vitter:
But going back to my first question...
Chairman Rockefeller, interrupting, as another member continues to try to get his attention)
Senator, you've had almost ten minutes.
Vitter:
Just a final follow-up. You would say - I think you did - that 1 billion people lost by 2020 is still a possibility?
Holdren:
It is still a possibility
quote:
Roe vs Wade.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:57 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om...
moeten mensen die daar een mening over hebben op de stoel met de macht zitten en vertrouw jij er op dat ze zich niet te veel door hun ideologie laten leiden...
of is dat heel eng?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |