abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71204891
Hier geen last van de onweer gehad. Het knalde echt flink, vooral gisteravond...maar ze had er totaal geen aandacht voor
pi_71205270
Hier heeft het alleen geflitst verder niet, gelukkig. Want ik hou er zelf absoluut niet van. Hopelijk heeft Mirte wat dat betreft wat meer van papa, die vind het interessant onweer...
Fake it till you make it...
  woensdag 22 juli 2009 @ 09:42:29 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71205790
Vannacht ging het prima!!!
Alleen vanmorgen weer met wegbrengen zoveel verdrietjes Ik haat het als ik haar armpjes die strak om me heen geslagen zijn moet lospeuteren en haar schoppend moet overdragen... IK HAAT HET.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71206288
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 09:42 schreef Ticootje het volgende:
Vannacht ging het prima!!!
Alleen vanmorgen weer met wegbrengen zoveel verdrietjes Ik haat het als ik haar armpjes die strak om me heen geslagen zijn moet lospeuteren en haar schoppend moet overdragen... IK HAAT HET.
pi_71206601
Tico Dat is zo naar!

Manlief belde me ook al vanochtend. Chris achtergelaten op het KDV. Niet huilend, maar apatisch.. Dat vind ik ook zo naar. Als hij huilt, dan vecht hij tenminste nog. Maar als ze apatisch worden, lijkt het alsof ze het opgeven ofzo.. Meestal trekt dat wel bij als ze eenmaal een beetje het dagritme ingaan. Maar toch zou ik liever zien dat hij vrolijk achterblijft.. Of desnoods na een minuutje brullen gewoon gaat spelen.
pi_71206931
Blijft toch 1 van de vreselijkste dingen als ouder zijn vind ik , je kind achterlaten als het niet wil.
(en de ander is als ze pijn hebben of ziek zijn)
  woensdag 22 juli 2009 @ 10:49:24 #132
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71207477
Ohh Tico bah!

Ik heb m`n gebakje zojuist zonder speen op bed gelegd. Handige timing zo net voor de vakantie maar ik was dat hele ding zo zat!
Ze geeft nu af en toe een gil, en verder niets. Valt me eigenlijk nog mee!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71207744
Je kind apatisch afzetten lijkt me idd ook heel naar.
ticootje

De speen afleren...dat word hier ook nog wat
Ik heb altijd geroepen dat ze de speen alleen in bed krijgt of als ze ziekjes is ofzo...maargoed vriendlief is daar veel makkelijker in waardoor ze nu dat ding overal mee naar toe sleept. En als ze de speen niet snel genoeg vind is het gillen

Dus... ik ga het nu toch maar langzaam af proberen te bouwen tot echt alleen in bed. en dan voor ze 2 is wil ik het ding helemaal weghebben
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:26:26 #134
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71208462
Ze slaapt cool
Fup krijgt ze hier sowieso alleen in bed, dus wat dat betreft is dat wel het makkelijkst qua afwennen.
Succes met afwennen bla!
pi_71208539
Taartje, hopelijk gaat het met jouw gebakje net zo makkelijk als bij ons guppie.. Die sliep na 1 dag prima zonder speen. Maar hij had hem ook alleen voor de slaap.
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:50:21 #136
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71209281
Nou ze heeft wel een uur korter geslapen dan normaal maargoed..vanavond weer in bed mikken zonder fup en kijken wat er gebeurd
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:00:28 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71209681
Spenen hangen hier aan bed. Dus als ze dan toch even wilt sabbelen dan moet ze naast haar bed gaan staan.
pi_71211035
Tico, dat is naar als je ze zo los moet pellen van jezelf .

DF, dat apatische is ook niet echt wat...

Klein gebakje, zet hem op zonder speen
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:48:37 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71211204
Ticootje, gezien de paar weekjes die Jennifer jonger is dan Sasha doet het mij denken aan dat sprongetje waar hij ook last van had een tijdje terug. Idd met slapen en wegbrengen op het kdv enzo.
Gelukkig is dat nu weer over, behalve dan dat inslapen gisterenavond lastig was.
En toen hij nog een keertje wakker werd van een klussende papa was het helemaal gedaan. Toen hebben we samen op het grote bed gelegen tot hij sliep. Zo heeeeel af en toe mag het, en idd, hij was zo verdrietig gisteren, dan kan ik het ook niet laten hoor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 14:47:12 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71215274
ik ben gewoon toe aan vakantie. Lekker 3 weken de tijd voor het gezin. Niets moeten. Jen lekker de hele dag bij me. Heerlijk. Misschien is het sprongetje wel over als we terug komen.
pi_71239866
Koen huilt de laatste 2 dagen weer erg veel. Alles wat niet lukt eindigt op een kleine driftbui, en als iets wel lukt mag het weer niet van mama. Ik voel me soms zo gemeen.
pi_71240175
aahw LL
pi_71240364
LL .

Wij hadden gisteravond weer een meisje wat niet van plan was om op kinderbedtijd te gaan slapen . Hopelijk was het een eenmalige actie weer even...
pi_71246806
LL, naar zeg.. Hopelijk trekt de bui snel weer over!

Nijna, slaapt ze overdag nog veel dan? Of heeft ze gewoon weinig slaap nodig?
Chris gaat ook steeds later. Zo rond half 9 erin, maar dan babbelt hij soms nog rond half 10. En 's ochtends komt hij er niet later om..
pi_71249245
DF, gister heeft ze toevallig een lange slaap gemaakt overdag van meer dan 3 uur (het CB raadde aan om haar na 2 uur wakker te maken, maar het was wel even lekker om even tijd voor mezelf te hebben en ze lag zo lekker en... en... en...). Nu was ze na anderhalf uur alweer wakker (ze is er net uit) en hangt nu alweer met duim in haar mond op haar stoel...
Ik heb het idee dat ze de slaap heel hard nodig heeft, ze is mopperig overdag, hangerig, weinig energie.
Ik vind het niet erg als ze nog even ligt te kletsen in bed, maar dat moeten geen uren worden...
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:01:49 #146
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_71249693

Stond ze me daar met zo'n heel eigenwijs bekkie aan te kijken toen ik haar uit bed haalde... "jij dacht dat ik sliep he mama? Kijk eens wat ik heb gemaakt"...

Ik stond echt met mn bek vol tanden... Ben zelfs vergeten haar op haar kop te geven...
Heb haar ondertussen natuurlijk wel héél duidelijk uitgelegd dat dát toch niet helemaal de bedoeling is... Net als tekenen op de muur...
( vorige week in de woonkamer op mn muurschildering, daar zegt ze nu nog steeds zelf tegen "teke nee" dus ergens snapt ze t wel ).

Jullie snappen wel dat ik haar achter de nieuwe laag behang plak!!
pi_71249973
Oh, de kleine kunstenares

Nijna, Chris slaapt overdag ook standaard 2,5 uur. Op het KDV maar 1,5. Maar beide keren red hij half 9 zonder weinig gedoe. Maar hij heeft er overdag maar een klein beetje last van..
Hopelijk haalt Mirte wel snel haar slaap in!
pi_71250554
Mirte zit nu naast me hier aan tafel het fenomeen klei te ontdekken. Ik moet haar alleen af en toe even helpen onthouden dat het niet in de mond moet...
En ondertussen drupt er een snottebel over haar bovenlip...
pi_71250615
Ik ben zo blij dat wij de muren geverfd hebben

het KDV belde net. Dana heeft alweer koorts en zat wat stilletjes in een hoekje...mijn arme poppetje. Ik denk tandjes aangezien ze ook luieruitslag had wat ze normaal zelden heeft en ik mocht dr tandjes gister niet poetsen. Papa gaat dr nu zo ophalen van het KDV...gedoe aangezien hij geen stoeltje heeft voor in de auto dus eerst langs mn moeders huis moet op daar een stoeltje te halen...Handig!!
pi_71252176
Mijn reactie @ DeLiedje Dat was het enige wat ik kon bedenken....

@blabla, ik snap niet dat sommige KDV's niet een paar stoeltjes extra hebben voor zulke situaties. (soort uitleensysteem.) Niet iedereen heeft 2 auto's met stoeltjes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')