abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 16:39:41 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71153529
Even een snelle voor Lindes tweede verjaardag!

Hopelijk gaat het inmiddels weer wat beter
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71160353
Even , Mirte slaapt al vanaf 20.00u!!!!
Dat is weer eens wat anders dan half 10/10 uur...

Nu moet ik eerst nog zien dat dit geen eenmalige actie is... maar het lijkt erop dat het weer de goede kant op aan het gaan is... Dat zou zoooo fijn zijn .
Fake it till you make it...
pi_71170752
Heeft Mirte lekker geslapen??

Herkenbaar?
Wel honger hebben, maar uit dwarsigheid niet willen eten, maar juist spelen. Mag hij het zelf doen gooit hij zijn vork werk en begint te huilen, geef het bord en het word helemaal een slachtveld. Frustrerend zeg als je niet weet wat je kind wil

Ohja weet iemand hier een goeie anti-lekbeker (tuit) want uit zijn fles drinken doet hij wel maar dan laat hij de rest via de onderkant eruit lopen door te tikken op de tafel/grond/stoel. Difrax is heul niet anti-lek want zelfs daaruit kan hij drinken krijgen.
En er bestaan ook borden die je met een grote zuignap aan de tafel kan znappen. (ik kan tot nu toe niet vinden, dus ik zoek nog ff verder)
Mijn dwarskopje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 09:17:35 ]
pi_71170896
LL, Mirte was tegen 7 uur wakker. Half uurtje eerder dan de afgelopen dagen, maar als ze anderhalf tot 2 uur eerder slaapt dan teken ik daar wel voor voorlopig .
Lastig he, als je niet snapt wat ze willen...
Ik vind de tuit van avent nog wel aardig "anti-lek", maar echt anti-lek ben ik nog niet echt tegengekomen... Misschien eens een rietjesbeker proberen anders? (die van nuby hebben wij, die gaan ook lekken na een tijdje, helaas, maar deden in het begin redelijk anti-lek).
Hebben ze bij prenatal niet van die borden met zuignap? Volgens mij hebben ze daar wel van die matjes die je aan tafel zuignapt met een zuignap erop waar je het bord aan kan plakken, van tommee tippee meen ik...
zie hier
pi_71171067
Handy, ik heb toch flessen van avent over dan haal ik die tuit-stukjes wel (handvaten heb ik nl al)
Ga eens kijken of hij daar uit wil drinken. Rietje wil nog niet echt, hij stopt hem steeds te ver in zijn mond
Thnx voor de link over die matjes.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:12:15 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71171931
Hier sliep Jen vannacht weer tussenin... Het wil even helemaal niet....

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71172610
Die tuit stukjes van Avent gebruiken wij ook. Je hebt 2 versies, zachte (vanaf 6 maanden) en groene harde (vanaf 12 maanden). Ik heb ze allebei in gebruik en wissel ze vaak af.

Lotte is nog niet echt helemaal opgeknapt. Koorts is wel redelijk weg, hangerige nog niet. Eten wil ze ook absoluut niet, drinken (water/sap) wel wat. Gisteren dus maar vaak bij mij laten drinken..
Heb het idee dat er ook wat tanden/kiezen ofzo dwars zitten
Slapen gaat ook niet geweldig, vannacht is ze 2x wakker geweest en was dan ook echt heel zielig
Nu hoor ik d'r ook al weer snikken, terwijl ze net een 20 min sliep..
pi_71173054
wij hbben zo'n placemet (schrijf je dat zo) met een zuignap die het bord op zijn plaats zou houden maar dat werkt dus voor geen meter...laat je daar niet toe verleiden dus;)
pi_71174618
Ohja nog iets... Koen wil niet maar dan ook pertinent NIET in het zwembad..... Of hij nou het water te koud vind of hij vind het te druk, ik heb werkelijk geen idee. En we gaan best wel vaak naar het zwembad en ik vind het zo jammer, want thuis kan hij wel ontzettend met water spelen en spetteren en gek doen...
Zou het te massaal zijn?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 11:53:14 ]
pi_71175224
Hier hetzelfde, alleen dan met het zwembad bij mijn moeder in de tuin.
Ze vind water geweldig, zou volgens mij het liefstde hele dag in het water zitten..maar toen we dr meenamen om bij mn moeder te gaan zwemmen gilde ze alles bij elkaar. We dachten zelf dat t te koud was voor dr

Beterschap voor Lotte trouwens nog, zielig als ze zo ziekjes blijven he
pi_71176198
Dat is jammer, als de guppies niet willen zwemmen. Maar ik kan me het ook wel voorstellen. Het water is een stuk kouder dan thuis, er is veel meer water om je heen, soms zelf zoveel dat je niet kunt staan/zitten. En dan ook nog allemaal mensen en een vieze chloorlucht.. Maar welke nou voor Koen de reden is... Dat zou ik ook niet weten..

Wij gebruiken de tuitbeker van de blokker (dacht mepal), maar die zijn ook niet 100% drupvrij. Maar in ieder geval met een fatsoenlijke schroefdop.

Nijna, lekker zeg een langere nacht.. Dan is ze vast overdag ook gezelliger?

Hier een vrolijk jochie.. Gisteravond dachten we dat we het verkeerde kind mee naar huis hadden gekregen Een groot bord eten op, vooral de broccoli. En de rest van de avond rondrennen, stoeien, en druk doen. Terwijl hij de laatste dagen juist wat hangerig was, uberhaupt nooit zo druk, en vooral weinig wilde eten..
En vanochtend lekker naar de markt geweest. Heenreis in de wandelwagen, maar terug lopend. Een stuk van dik een kilometer, met die kleine pootjes..
Dus hij ligt nu heerlijk te slapen
pi_71178963
ze slaapt gewoon nog steeds! al vanaf 10:15 zeker
ze zal het wel nodig hebben denk ik
pi_71180797
Wow Mrien dat is een beste tuk. Nou wel hopen dat ze vannacht nog slaapt. Ik denk dat ik Koen maximaal 3 uur zou laten slapen. Even wakker maken en wat drinken enzo. Maar aan de andere kant Mrien, ze zal het wel nodig hebben.

Ik heb tuiters gehaald voor de avent flessen. 12 maand. Hopelijk pikt ie dat een beetje. Hij zit echt nog in de overgang van fles naar tuit. Uit een beker drinken vind hij niets, zo'n plas die in 1 keer bij je mondje komt
pi_71181804
ze werd rond 14:45 wakker, 4,5 uur geslapen dus. de afgelooen dagen heeft ze echt weinig geslapen dus denk dat ze het idd moest inhalen

dit was ook wel mijn max qua slapen hoor
ze werd wel weer voor het eerst vrolijk wakker (zonder huilen) en probeert inmiddels een broodje
vooruitgang dus
pi_71182511
Kijk dat gaat de goede kant op, en hopelijk ook steeds meer.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2009 15:42:13 ]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:50:21 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71187439
Balen dat het met het slapen niet wil Ticootje... Hopelijk snel weer verbetering.

Wij zijn al heel lang niet meer met Sasha naar het zwembad geweest. Het komt er gewoon steeds niet van. En nu al helemaal niet meer. Nou ja goed, straks als de baby er ism aar weer. Kijken of mijn moeder op de baby wil passen (of mee wil naar het zwembad) en dan maar weer eens met hem gaan.

Ik heb net kennis gemaakt met de leidsters van Sasha's nieuwe groep, hij was vandaag weer de hele dag gaan wennen.
Het gaat supergoed, hij luistert enorm goed, en ze vinden hem in sommige dingen zelfs beter luisteren/begrijpen dan sommige 2-jarigen in de groep! Mijn kleine mannetje.
Nog anderhalve week, en dan gaat hij over!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:57:27 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71193684
ik sprak 2 moeders op het kdv, ook problemen met slapen. Opeens zonder aanleiding. Het hangt dus in de lucht hier. Nu ligt ze wel gewoon. Ik hoop voor haar dat ze vannacht goed slaapt. Zo sneu als ze veel verdrietjes heeft.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71197231
Hier weer een redelijk succesvolle avond, half 9 sliep ze .

Tico, ik hoop dat ze vannacht lekker slaapt (en jullie ook).
  dinsdag 21 juli 2009 @ 22:32:10 #119
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71197434
Balen dat het slapen niet meer zo wil Tico! Hoop voor je dat het snel over is!

Madam hier doet steeds meer dingetjes lopend. Oversteken van de tafel naar de bank gaat nu gewoon op de voeten ipv kruipend en vanmorgen liep ze ook zo de hele woonkamer in een keer door Zou het dan toch nog wat worden dit jaar?
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 23:18:07 #120
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71199262
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja weet iemand hier een goeie anti-lekbeker (tuit) want uit zijn fles drinken doet hij wel maar dan laat hij de rest via de onderkant eruit lopen door te tikken op de tafel/grond/stoel. Difrax is heul niet anti-lek want zelfs daaruit kan hij drinken krijgen.
En er bestaan ook borden die je met een grote zuignap aan de tafel kan znappen. (ik kan tot nu toe niet vinden, dus ik zoek nog ff verder)
Mijn dwarskopje
Ik gebruik geen anti-lek beker, maar een tuitbeker. Marlien kan hier goed (zelf) uit drinken. Zodra ze ermee gaat 'spelen' neem ik het van haar over. Wil ze dat niet, dan zet ik de beker buiten haar bereik. Als ze toch wil drinken, krijgt ze de beker weer. Gaat ze weer spelen, dan neem ik het weer over enz. Maar meestal drinkt ze dan gewoon. Ze weet echt wel wat de bedoeling van de beker is.
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja nog iets... Koen wil niet maar dan ook pertinent NIET in het zwembad..... Of hij nou het water te koud vind of hij vind het te druk, ik heb werkelijk geen idee. En we gaan best wel vaak naar het zwembad en ik vind het zo jammer, want thuis kan hij wel ontzettend met water spelen en spetteren en gek doen...
Zou het te massaal zijn?
Misschien dat hij het te groot vindt?
Een paar weken geleden had ik een kinderbadje in de tuin staan en we wilden Marlien daar ook even in laten staan. Zodra we haar boven het badje hielden begon ze al te huilen. Vanwege de warmte heb ik een doos met een laagje water in de buurt van het zwembadje gezet, met speelgoed erbij. Ze heeft er heerlijk mee gespeeld en ging even later in de doos zitten. Zo heeft ze toch een poosje in het water gespeeld.
Toen we haar weer in het badje wilden zetten, vond ze dat weer helemaal niets, dus heeft zij alleen in haar eigen privé badje gezeten .

En gebakje , dat gaat de goede kant op!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_71200735
En ze is weer wakker ...
pi_71204457
Wat goed zeg dat Mini taartje zo aan de wandel is

Dana trekt zich nu steeds overal aan op, maar ik ben zo bang dat ze achterover valt (we hebben tegels op de vloer)

Rot he als ze niet goed slapen Nijna?
Hier gaat t slapen sinds een dag of 2 iets beter. En ook het wegbrengen naar het KDV lijkt beter te gaan..dus toch echt een samenhang van..
pi_71204654
Ze is uiteindelijk wel in slaap gevallen, maar daar gingen wel heel wat piepjes en huiltjes aan vooraf.
Ik was eigenlijk blij dat ze weer eerder op de avond in slaap viel, maar als ze dan dit gaat doen weet ik eigenlijk niet wat ik liever heb...
Maar goed, wie weet was het gewoon eenmalig en had ze last van het weerlichten in de verte...
pi_71204736
Isa, gefeliciteerd met je verjaardag!!
nog maar 1-tje voor ons. En dan is Chris de oudste dreumes.. waaaaaaahh

Nog kindjes last gehad van het onweer?
pi_71204769
Hier geen onweer gehad dus hebben we allemaal lekker geslapen

Minitaartje aan de wandel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 08:43:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: