Ah Deepfreeze als ze bij jouw 36 uur zeiden wacht ik gewoon nog maar af tot morgenochtend. Ben vanavond alleen met ons meisje (mijn vriend heeft een optreden met zijn band) dus vandaar dat ik me ook wat extra zorgen maakte  

Gelukkig gaat het sinds haar slaapje weer wat beter. Ze heeft redelijk gegeten en ze blijft gelukkig goed drinken. Nu is ze Bumba aan het kijken en ondertussen speelt ze met Duplo  

Mijn ouders hebben gelukkig wel aangeboden om direct hierheen te komen als ik ze bel, dus dat is wel een heel fijn idee. 
Slapen ging de afgelopen nachten trouwens redelijk goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat. Al zal dat straks wel even duren want ze heeft van 3 tot half 7 geslapen  

Zal dus nog wel even duren voordat ze erin kan... 
MamsX leuk he als ze ineens zo gaan kletsen. Je kunt Linde nu ook echt dingen uitleggen. Dus waarom we iets wel/niet gaan doen of wat er aan de hand is. 
Net hebben we samen snoepspekjes op stokjes geregen voor de kindjes die morgen op haar verjaardag komen 

Als je vraagt hoe oud ze wordt, zegt ze "TLEE!" en dan steekt ze haar beide handen in de lucht. En ze weet heel goed wat we morgen gaan doen: "taat etuh en cadeaujuh uihpakkuh" Mijn kleine slimpie