abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:13:32 #51
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71078603
toen jen urine moest afgeven hadden ze een zakje opgeplakt. Dat was echt handig.
Maar wat een dag inderdaad! Veel beterschap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_71079179
mrien, ze krijgen er vast niks van. Ik at vroeger hondenbrokken (ze leken op pepernoten) en het is best goed gekomen...
Mirte slaapt... heel voorzichtig (wet van fok enzo... straks heb ik spijt van mn jompelmeid...)
Fake it till you make it...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:38:07 #53
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71079266
Bedankt voor de beterschapswensen! Linde heeft nu 1 dosis antibiotica gehad en het lijkt gewoon al te werken Ze begint weer praatjes te krijgen en ze heeft gewoon ook weer wat gegeten

Ticootje die plakzakjes hebben we hier ook al eens gebruikt, maar Linde is ook allergisch voor gewone pleisters en toen heeft ze daar nog veel irritatie door gekregen. Daarom wilden we nu liever niet de zakjes gebruiken. Ik had ze voor de zekerheid wel meegenomen bij de apotheek. Op het potje wilde ze ook niet, dus dan maar in het badje.

Net nog even snel met mijn vriend en mijn moeder alle boodschappen voor Linde's verjaardag gehaald (vieren we zondag) en nu ga ik ECHT zitten en met mijn benen omhoog.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:04:34 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_71095730
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef Lishe het volgende:
Ik zat net met mijn oren te klapperen. Lena praat ineens zinnetjes! "Luuke nu broodje eten!" En "Dat weet ik niet!" (Dat laatste klinkt meer als Daweekiknie maar toch!)

Troel, wat knap, ier gaan de bekers regelmatig over de tafel nog. En met drinken word niet gelopen, dat klotst de hele kamer door!
Ik moet zeggen dat heel veel ook komt omdat we hem op de camping dit soort dingen laten doen. Thuis op het parket is het minder geslaagd natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:36:50 #55
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71097924
Hmm ik twijfel een beetje of ik de huisartsenpost zal bellen. Linde heeft ondanks dat ze nu al 3x antibiotica heeft gehad nog steeds 39,1 koorts. Hoe lang zou het moeten duren voordat dat een beetje zakt? Ze is nu echt zo zileig met haar dichtgeplakte ontstoken oogjes en ik moet zeggen dat ik merk dat we allebei ook wel genoeg beginnen te krijgen van het binnenhangen na 5 dagen
pi_71098105
je kunt altijd bellen!

overigens is er geen enkele reden om met koorts binnen te blijven
Tenzij linde zelf het vervelend vind om naar buiten te gaan.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:48:39 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71098311
Nou ze heeft niet alleen koorts hoor. Ik merk gewoon dat ze verder ook nog niet echt lekker is en dan vind ik het zo zielig om met haar naar buiten te gaan (ook gezien het weer ) Maar ik dacht dat de ab vooral tegen de ontsteking die ze heeft moest werken en ik heb geen idee hoe lang het dus kan duren voordat dat ook echt zo is.

Ik durf eigenlijk nooit zo goed te bellen want we hebben nog niet 1x gewoon alleen kunnen bellen zonder dat we 'voor de zekerheid' ook meteen langs moesten komen. Ook al bleek dat soms achteraf niet heel erg nodig...
pi_71099899
Jeetje Stiemie wat een drama met Linde, arm meiske En je mag AB toch in combi met paracetamol geven? Als ik zou twijfelen zou ik juist wel bellen. Het gaat tenslotte om de gezondheid van je meisje.
Is Linde wel een beetje goed de nacht doorgekomen?
Sterkte
pi_71099972
Stiemie, je zou even kunnen bellen. Volgens zou de AB vrij snel aan moeten slaan... maar hoe snel snel is... Als jij je zorgen maakt zou ik gewoon even bellen.
En anders uitspreken dat je niet gelijk de behoefte voelt om langs te komen, maar dat je graag een idee zou willen hebben van hoe lang het normaalgesproken zou duren voor je verbetering kan verwachten....
pi_71100392
Beterschap voor Linde

Ik verbaas me zo over X Ze noemt een plek daar, iets wat ze wil hebben wijst ze aan en zegt die (of de correcte naam). En ze weet zoveel. Niet dat het erg is, maar ze is zo vlot met woordjes enzo. Ik begrijp er niks van
pi_71102110
Stiemie, hier werd gezegd dat de ab na 36 uur zou moeten werken. Maar weet zo niet welk type dat was.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:55:29 #62
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71102418
Ah Deepfreeze als ze bij jouw 36 uur zeiden wacht ik gewoon nog maar af tot morgenochtend. Ben vanavond alleen met ons meisje (mijn vriend heeft een optreden met zijn band) dus vandaar dat ik me ook wat extra zorgen maakte Gelukkig gaat het sinds haar slaapje weer wat beter. Ze heeft redelijk gegeten en ze blijft gelukkig goed drinken. Nu is ze Bumba aan het kijken en ondertussen speelt ze met Duplo

Mijn ouders hebben gelukkig wel aangeboden om direct hierheen te komen als ik ze bel, dus dat is wel een heel fijn idee.

Slapen ging de afgelopen nachten trouwens redelijk goed. Ik ben benieuwd hoe dat straks gaat. Al zal dat straks wel even duren want ze heeft van 3 tot half 7 geslapen Zal dus nog wel even duren voordat ze erin kan...

MamsX leuk he als ze ineens zo gaan kletsen. Je kunt Linde nu ook echt dingen uitleggen. Dus waarom we iets wel/niet gaan doen of wat er aan de hand is.

Net hebben we samen snoepspekjes op stokjes geregen voor de kindjes die morgen op haar verjaardag komen Als je vraagt hoe oud ze wordt, zegt ze "TLEE!" en dan steekt ze haar beide handen in de lucht. En ze weet heel goed wat we morgen gaan doen: "taat etuh en cadeaujuh uihpakkuh" Mijn kleine slimpie
pi_71105173
Linde, hopelijk voel je je morgen helemaal lekker om je verjaardag te vieren. Slimpie.
pi_71105194
Misschien nog een goede nachtrust voor Linde en kan ze morgen lekker haar TLEEDE verjaardag vieren
pi_71106283
Veel plezier morgen En alvast gefeliciteerd (want ik ben nogal vergeetachtig )
  zondag 19 juli 2009 @ 00:28:51 #66
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71107458
Veel plezier morgen Stiemie!

Mijn dame oefent heel af en toe met los lopen maar ze heeft geen haast en wil absoluut niet geholpen worden
Midden in de kamer staat ze op, zet een paar stappen en gaat dan kruipend verder. Als ik haar neerzet en mijn handen naar haar uitsteekt gaat ze me meppen en kruipt er krijsend vandoor. Hoe bedoel je, eigenzinnig?
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 19 juli 2009 @ 00:30:13 #67
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_71107490
Grappig, MamsX!
Marlien kletst nog nauwelijks. Ze zegt bijna geen woordjes, maar kan al wel goed duidelijk maken wat ze wil. Als ze iets wil hebben, wijst ze het aan en geeft instemmende of afkeurende geluiden als het goede, danwel verkeerde pakt. En af en toe vertelt ze een heel (onverstaanbaar) verhaal aan een pop of een knuffel.
Ze wacht met praten totdat ze alles kan vertellen wat ze wil, denk ik .
Loslopen wil ze ook nog niet. Ze loopt aan 1 hand al vrij snel (ze rent liever dan dat ze loopt), maar zodra je haar loslaat, blijft ze staan. Ze staat al erg stevig en houdt dat lang vol, maar verzet daarbij geen stap. Als ze ergens anders naartoe wil, laat ze zich heel voorzichtig zakken en kruipt naar waar ze wezen wil.
Maar ze wil wel graag knuffelen, spelen met haar broer en zus en eten.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_71110949
hihi taartjesfee, ze weet wat ze wil!

Grijs, dat kletsen hier liet ook op zich wachten. Ze vonden haar met anderhalf een luie prater op t cb. En inmiddels staat dat mondje nog nauwelijks stil. En vaak is er best wat van te maken wat ze zegt...
  zondag 19 juli 2009 @ 06:19:31 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_71111084
Ruben heeft een vakantieliefde

Of nou ja, ze zitten wel heel erg naar elkaar te lonken op de camping en ze spelen echt ontzettend leuk samen. 't Meisje is net 2 en ze staan op het vakje naast ons
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 19 juli 2009 @ 08:12:41 #70
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71111219
wie is de liefste? Jen: mama.
<3
pi_71111615
Troel, wat leuk .

Ahw Jen
pi_71117991
Hoe gaat het nu met Linde?

Lief troel!

Wat grappig dat ze zich al zo goed duidelijk kan maken mamsx

Marlien en Saartje, lopen komt vanzelf..kruipen is soms veel sneller

Lotte is ziek (:
Sneu hoor! Koorts, hangerig, hoesten en niets willen..nu slaapt ze gelukkig met zetpil. Vannacht en gisteravond was ze zo warm...
pi_71120391
beterschap voor lotte
pi_71131748
Ruben nu al aan de vakantieliefde... charmeurtje

Lotte ziek arm meiske.
Stiemie hoe is het met Linde nu? Slaat de AB al aan?

Koen toetjuh zelluf doen, die ogen *smelt*

De rest staat hier

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2009 21:28:03 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 21:41:57 #75
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_71132255
heerlijk koppie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')