quote:Ik ga waarschijnlijk mijn DS te koop zetten: ik speel het op het moment eigenlijk niet meer. Misschien dat ik hem ooit nog een keer haal om mijn trophies compleet te maken of misschien wel opnieuw te beginnen.![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.Maar het enthousiasme proef ik. En ik vermoed dat we na 1 week spelen ook zo praten.
Aangepastquote:Op maandag 13 juli 2009 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
OP: SF ?
Die heb ik niet gemaakt hoorVolgens mij heeft deacon die gemacht.
Ik denk het ook,... heerlijk om te lezen dat de meesten erg enthousiast zijn! OP is trouwens super!!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.Maar het enthousiasme proef ik. En ik vermoed dat we na 1 week spelen ook zo praten.
"vroeger" (jaren 90) speelde ik dagenlang Eye of the Beholder. Door een '3d' dungeon rennen met een zwaard en een kasteel 20 verdiepingen naar beneden om een sleutel te zoeken die die ene deur opent waar je bij het begin voor stond te zoeken naar een sleutel om dan nog eens 10 levels omhoog te gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk het ook,... heerlijk om te lezen dat de meesten erg enthousiast zijn! OP is trouwens super!!
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:13 schreef wdn het volgende:
Ontiegelijk frustrerende game als het niet lukt. Maar des te beter je gevoel als het dan wel lukt.
Dit is de enige game waar ik mijn controller door de kamer heb gegooid (tijdens 1-1 dus voor Phalanx)
Ik heb me 2 maanden op zitten vreten (dat was de wachttijd bij bestellen op yesasia) omdat ik diverse forums zag opkomen met deze game. En de youtube video's deden me ook niet veel goedquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]Zo te zien krijg ik het zwaar, aangezien jij ook een die hard RPG gamer bent! Als je het spel zo waanzinnig vind haal jij dan ook die deluxe edition via VGP? Dat was jij toch?
Inderdaad geen geld. Deze heb ik besteld. Nu alleen nog wachten!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb me 2 maanden op zitten vreten (dat was de wachttijd bij bestellen op yesasia) omdat ik diverse forums zag opkomen met deze game. En de youtube video's deden me ook niet veel goed![]()
Misschien dat ik de deluxe versie er extra bij koop ja. Want Artbooks en T-shirts ben ik wel voor in (heb er een stuk of 20 nu). T-shirt van Afro Samurai is mooooooi
Maar het was iemand anders die de deluxe had besteld.
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=15948
51 euro. Dat is de deluxe editie en dus echt de moeite waard om te bestellen. In Nederland kost de normale game al 70 euro
Heb dat ook wel eens. Echter,... heb ook meestal spijt van zoiets. Beter denk je er goed over na. Heb gisteren Jade Empire (Xbox) ook weer (terug)gekocht.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:02 schreef Griebus het volgende:
Het is een schande maar toch doe ik de mijne weg: [TK] PS3 games (oa. Demon's Souls, Soul Calibur4, etc).![]()
Te veel gespeeld aan 1 stuk denk ik.
Zijn dat niet de keys die bijquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik kan de Prison of Hope Floor 2 block East key niet vinden? Heb nu WWT in A3Heb alle events al geaced, behalve dat er nog wat items achter slot en grendel liggen waar ik dus niet bij kan?
Wiki zegt dit:
rison of Hope, 2F East is accessible now (Pure White World Tendency)
The Prison of Hope, 2F East Cell Key is located in one of the open cell.
Items found in the cells Prison of Hope, 2F E
Paring Dagger,
Rogue's Clothes
Rogue's Gloves
Rogue's Boots
Chunk of Mercury Stone
Chunk of Mercury Stone
maar daar kom ik dus niet verder mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op woensdag 15 juli 2009 07:06 schreef Griebus het volgende:
[..]
Zijn dat niet de keys die bijnopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Japanse maps ken ik niet, die ga ik even zoeken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Update voor u maar vooral voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings:Dus alleen nog Old King Doran killen? Echt die knakker is zó simpel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Update voor u maar vooral voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rings:Bloody hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHH
Black Phantom Satsuke gekilledMY GAD wat was dat een irritant kutventje zeg
![]()
Zeker 2 uur mee bezig geweest![]()
![]()
Ik heb nu net de limited edition besteld
Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:11 schreef SuperFruitig het volgende:
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAHHHHH
Black Phantom Satsuke gekilledMY GAD wat was dat een irritant kutventje zeg
![]()
Zeker 2 uur mee bezig geweest
Hoe vaak heeft hij zichzelf compleet gehealed?
Hier is hoe ik Selen heb gekilled:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik krijg die Black Phantom Selen godverdomme niet dood (zeker 13 SOEE aan verkut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zich goed te doen, moet je eerst nog wel langs die fokking irritante giants
Die giants loop ik voorbij met thiefs + graverobbers ring equipped, dat pijlentruukje wil niet werken bij mij omdat ze wegloopt en niet meer terug komt op een gegeven moment
Melee werkt niet want het is one hit kill en ze slaat door mijn verdediging heen![]()
![]()
Graverobbers ring is voor invading black phantoms toch? Beter neem je de Clever Rats Ring, waarna jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Die giants loop ik voorbij met thiefs + graverobbers ring equipped, dat pijlentruukje wil niet werken bij mij omdat ze wegloopt en niet meer terug komt op een gegeven moment
Melee werkt niet want het is one hit kill en ze slaat door mijn verdediging heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar je ook nog een poging aan zou kunnen wagen is zo dicht mogelijk bij haar te sluipen enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kuttekut, mn STEE zijn op, ik ben een zwakke kutlozer, Selen was er ineens niet (WAT DE FUCK).
Toch wel erg glitchy deze game af en toe (mijn WT veranderd ook per load-game???, fucking onhandig)
Moet alleen die Selen nog en die andere tjap (voor die Phosporent Pole ding), dan nog die upgrades met die stones et voila, 100 uur, platinum baby.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Griebus - Royal - 102
Tec-Insanity - Thief - 103
Fruit - Thief - 98
Tec_Deacon - Knight - 72
Moirane Damodred - Royal - 51
Dagger - Knight - 36Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: