quote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef wakajawaka het volgende:
Als ik het goed begrijp wil een "groep" mensen genocide op zo'n 5 miljard mensen plegen met die griep prik?als er niks aan de hand blijkt te zijn houden jullie complot denkers dan eindelijk eens op?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dus niet accuut hè. Eerst zwak ziek en misselijk. en dan voornamelijk eerst allemaal kankers krijgen zodat er eerst nog grof geld verdient wordt en dan vervolgens te laten sterven met zeg een incubatietijd van 15/20 jaar. Niemand behalve een paar doorgewinterde complotters die het linkt aan het vaccin-programma van 2009.
En dat dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over LambiekjeDat is de allergrootste faalhaast ter wereld.
In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffectenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccinpak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccinpak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
Ook zijn alle wereldleiders reptiliansquote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffecten
Kanker sport je niet weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Ach ik weet het nog niet.
In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
Ga jij voor de gein eens met je voorraad vers fruit, groente en vitaminepillen naar een leuk vochtig warm Afrikaans land. Eens kijken of je dagelijkse appel de malaria kan stoppen...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
Alsof jou appeltje nog niet chemisch behandeld is om de complot denkers op die manier alsnog te pakken..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Pffffft Dan eet je gewoon niet gezond genoeg en sport je toch te weinig joh!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over LambiekjeDat is de allergrootste faalhaas ter wereld.
Nee dat was alleen om ons hersenloze slaven te maken. Ik ben serieus benieuwd hoe Lambiekje in leven blijft.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.
Nou, je moet wel oppassen natuurlijk, je zou maar én de reptilians én Lambiekje achter je aan krijgen, dat wil je niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef Ticker het volgende:
He iemand die speciaal een kloon heeft aangemaakt om zulke opmerking 'anoniem' te durven roepen.
Woei kijk hem eens 'slim' zijn.
Dat soort lui moeten aangeklaagd worden.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[Lambiekjemode]
Kanker is een hoax. Leer voor jezelf te denken.
[/Lambiekjemode]
Weet je wat ik zo mooi vind? Alle media en alle artikelen die online staan zijn MainStreamMedia, en derhalve onbetrouwbaarquote:Op maandag 13 juli 2009 11:55 schreef Lundegaard het volgende:
Het mooie aan complotdenkers is dat ze altijd stellen dat veel mensen met oogkleppen op lopen en de waarheid niet willen zien.
En als er nou èèn groep is die met oogkleppen oploopt...![]()
Een beetje je ogen openhouden en niet alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt is prima, maar die Niburu-gevallen zoeken echt achter fuckin alles een eigen theorie. Zo ook mijn schoonmoeder. Maar dat lieve kinderen, dàt is weer een ander verhaal...
Types als Lambiekje kunnen niet zoveel kwaad. Die trekken alles dusdanig in het extreme dat ze door praktisch niemand serieus worden genomen.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:05 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat soort lui moeten aangeklaagd worden.
Holocaust ontkennen enzo
Dit is altijd inderdaad zeer triestquote:Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef wakajawaka het volgende:
Wel vraag ik mijzelf af welk excuus ze hebben als we 2013 halen![]()
200x gemuteerd?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn uitgangspunt is: Pics or it didn't happen.
Ik neem dat vaccin niet omdat logica ons leert dat het virus allang 200 x gemuteerd is in strains waar dat vaccin niets tegen doet. Massale vaccinatie komt maar één instantie ten goede; de producent van het vaccin, die sleept triljoenenorders binnen.
Okay.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
200x gemuteerd?
Als je geen verstand hebt van de mutatie en levenscyclus van een virus, ga dan alsjeblieft niet van die boude uitspraken doen.
Het punt is ook dat dit een individuele mutatie is, geen "strain" die zichzelf losgekoppeld heeft.quote:David Reddy, company executive, said it was not unexpected given that common seasonal flu could do the same.
Oftewel, net als bij "gewone" griep was dit meisje helaas onderdeel van de hoogste risico-groep.quote:The news comes as a nine-year-old girl has become the third to die in the UK with swine flu.
It is understood from her doctors at Birmingham Children's Hospital that she had underlying health conditions. It is not yet known whether swine flu contributed to her death.
I rest my casequote:Mr Reddy stressed that there were no signs of a tamiflu-resistant strain of H1N1 circulating in the community.
This is in contrast to seasonal H1N1 flu where a Tamiflu resistant strain emerged last year and is now widely circulating.
dan zeggen ze:quote:Op maandag 13 juli 2009 12:23 schreef RickoKun het volgende:goede klacht, daarom raaad ik TS aan om vooral niet naar TRU of BNW te gaan, dan word je me toch een potje giftig
[..]
Dit is altijd inderdaad zeer triest
ZO ook toen buitenaardse wezens ons massaal zouden bezoeken: "Ja je moet er wel in geloven, anders zie je ze niet!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |