abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70926546
In het topic Ik laat me niet inenten, hoor !! #3 vroeg ik dus of de complot denkertjes eens ophielden als ze ongelijk hadden. Maar nee je gaat er over 15/20 jaar pas echt aan dood Hoe komen ze aan die info?

Had eigenlijk ook niets anders verwacht want als je de dag er naar aan zou overlijden dan blijkt het allemaal een hoax en moesten ze een andere hobby gaan zoeken.

Wel vraag ik mijzelf af welk excuus ze hebben als we 2013 halen

De quotes waar het topic op gebaseerd is.
quote:
Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef wakajawaka het volgende:
Als ik het goed begrijp wil een "groep" mensen genocide op zo'n 5 miljard mensen plegen met die griep prik? als er niks aan de hand blijkt te zijn houden jullie complot denkers dan eindelijk eens op?
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is dus niet accuut hè. Eerst zwak ziek en misselijk. en dan voornamelijk eerst allemaal kankers krijgen zodat er eerst nog grof geld verdient wordt en dan vervolgens te laten sterven met zeg een incubatietijd van 15/20 jaar. Niemand behalve een paar doorgewinterde complotters die het linkt aan het vaccin-programma van 2009.

klacht: Complot denkers die zich zelf indenken
pi_70926572
Je hebt het over Lambiekje Dat is de allergrootste faalhaast ter wereld.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_70926596
Adviseer hem de Jamba "wanneer ga ik dood ?" applicatie. Opgelost.

Jamba. Uw problemen opgelost door 1 smsje !
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over Lambiekje Dat is de allergrootste faalhaast ter wereld.
En dat dus.
U MAD?
  maandag 13 juli 2009 @ 10:28:47 #4
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_70926611
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccin pak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_70926695
Lambiekje zelden zo debiel gezien
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:33:57 #6
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70926725
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccin pak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffecten
zzz
pi_70926751
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70926796
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:

[..]

In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffecten
Ook zijn alle wereldleiders reptilians

pi_70926856
Jongens jullie weten toch wel dat al deze dingen al lang gebeuren met chemtrails!
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 13 juli 2009 @ 10:43:32 #10
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_70926975
Waarom tot 2012 wachten als je het ook al in 2009/2010 kan doen?
Aldus de overheid.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
pi_70927018
Ik laat al die anti-medicijnen topics ook altijd zien aan mijn vriendin (apothekers-assistente) en dan kunnen we beiden weer smakelijk lachen als de ene na de andere drogreden wordt opgegeven waarom medicijnen niet zouden werken. Heerlijk dat ze dat zo willen ontkrachten terwijl ze niet eens de basis kennen van hoe een meidcijn uberhaupt te werk gaat in het lichaam. Maar zo'n discussie wordt altijd vermeden, want dan breek je hun eigen wereldje af.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70927288
Ach ik weet het nog niet.

In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:55:37 #13
242089 NRaider
Flamers will be scorched!
pi_70927318
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:

In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
Kanker sport je niet weg.
The cake was a lie,
The cake was a pie!!
  maandag 13 juli 2009 @ 10:56:26 #14
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70927345
ey wat doet mijn avatar in dit topic
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 13 juli 2009 @ 10:57:54 #15
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70927384
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70927554
quote:

Ga jij voor de gein eens met je voorraad vers fruit, groente en vitaminepillen naar een leuk vochtig warm Afrikaans land. Eens kijken of je dagelijkse appel de malaria kan stoppen...

Waar komt toch het idee vandaan dat het menselijke lichaam 100% van de tijd alles kan weerstaan, mits er gooed gegeten wordt? Als dat zo was, waren virussen allang uitgestorven. Ook een perfect gezond lichaam heeft soms hulp nodig om ziekteverwekkers tegen te gaan.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 13 juli 2009 @ 11:21:43 #17
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_70928136
quote:

Alsof jou appeltje nog niet chemisch behandeld is om de complot denkers op die manier alsnog te pakken..
Krijgen zal de regering je wel..
  maandag 13 juli 2009 @ 11:26:33 #18
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70928298
Lambiekje

Die kerel gelooft gewoon ELK complot dat je hem voor de voeten werpt...
pi_70928305
quote:

Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.
pi_70928390
Sowieso complot denkers, bronnen die ze aanhalen zijn vaak gemaakt door andere aluhoedjes
  maandag 13 juli 2009 @ 11:32:15 #21
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_70928481
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.
Pffffft Dan eet je gewoon niet gezond genoeg en sport je toch te weinig joh! Valt me echt tegen dat je daar al niet aan had gedacht.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 13 juli 2009 @ 11:38:00 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70928642
He iemand die speciaal een kloon heeft aangemaakt om zulke opmerking 'anoniem' te durven roepen.

Woei kijk hem eens 'slim' zijn.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70928795
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over Lambiekje Dat is de allergrootste faalhaas ter wereld.
pi_70928816
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.
Nee dat was alleen om ons hersenloze slaven te maken. Ik ben serieus benieuwd hoe Lambiekje in leven blijft.
pi_70928845
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:55 schreef NRaider het volgende:

[..]

Kanker sport je niet weg.
[Lambiekjemode]
Kanker is een hoax. Leer voor jezelf te denken.
[/Lambiekjemode]
  maandag 13 juli 2009 @ 11:46:26 #26
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_70928899
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:38 schreef Ticker het volgende:
He iemand die speciaal een kloon heeft aangemaakt om zulke opmerking 'anoniem' te durven roepen.

Woei kijk hem eens 'slim' zijn.
Nou, je moet wel oppassen natuurlijk, je zou maar én de reptilians én Lambiekje achter je aan krijgen, dat wil je niet.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 13 juli 2009 @ 11:55:25 #27
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_70929170
Het mooie aan complotdenkers is dat ze altijd stellen dat veel mensen met oogkleppen op lopen en de waarheid niet willen zien.

En als er nou èèn groep is die met oogkleppen oploopt...

Een beetje je ogen openhouden en niet alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt is prima, maar die Niburu-gevallen zoeken echt achter fuckin alles een eigen theorie. Zo ook mijn schoonmoeder. Maar dat lieve kinderen, dàt is weer een ander verhaal...
pi_70929434
Complot theorie aanhangers gebruiken meestal dezelfde cirkelredeneringen als gelovigen.

Tussen mars en de aarde zweeft een theekopje, echter is deze zo klein en weerspiegelt zo weinig licht dat hij zelfs met de krachtigste telescoop op aarde niet waar te nemen is. Try proving me wrong
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_70929514
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[Lambiekjemode]
Kanker is een hoax. Leer voor jezelf te denken.
[/Lambiekjemode]
Dat soort lui moeten aangeklaagd worden.
Holocaust ontkennen enzo
pi_70929579
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:55 schreef Lundegaard het volgende:
Het mooie aan complotdenkers is dat ze altijd stellen dat veel mensen met oogkleppen op lopen en de waarheid niet willen zien.

En als er nou èèn groep is die met oogkleppen oploopt...

Een beetje je ogen openhouden en niet alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt is prima, maar die Niburu-gevallen zoeken echt achter fuckin alles een eigen theorie. Zo ook mijn schoonmoeder. Maar dat lieve kinderen, dàt is weer een ander verhaal...
Weet je wat ik zo mooi vind? Alle media en alle artikelen die online staan zijn MainStreamMedia, en derhalve onbetrouwbaar En waar halen zij hun informatie vandaan? Een of andere obscure website zonder onderbouwing

En dan roepen dat WIJ de dommen zijn. Hilarisch
pi_70929865
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:05 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dat soort lui moeten aangeklaagd worden.
Holocaust ontkennen enzo
Types als Lambiekje kunnen niet zoveel kwaad. Die trekken alles dusdanig in het extreme dat ze door praktisch niemand serieus worden genomen.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:23:25 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_70929997
goede klacht, daarom raaad ik TS aan om vooral niet naar TRU of BNW te gaan, dan word je me toch een potje giftig
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:26 schreef wakajawaka het volgende:

Wel vraag ik mijzelf af welk excuus ze hebben als we 2013 halen

Dit is altijd inderdaad zeer triest
ZO ook toen buitenaardse wezens ons massaal zouden bezoeken: "Ja je moet er wel in geloven, anders zie je ze niet!"
pi_70930101
Mijn uitgangspunt is: Pics or it didn't happen.

Ik neem dat vaccin niet omdat logica ons leert dat het virus allang 200 x gemuteerd is in strains waar dat vaccin niets tegen doet. Massale vaccinatie komt maar één instantie ten goede; de producent van het vaccin, die sleept triljoenenorders binnen.
pi_70930149
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:28 schreef Salvad0R het volgende:
Mijn uitgangspunt is: Pics or it didn't happen.

Ik neem dat vaccin niet omdat logica ons leert dat het virus allang 200 x gemuteerd is in strains waar dat vaccin niets tegen doet. Massale vaccinatie komt maar één instantie ten goede; de producent van het vaccin, die sleept triljoenenorders binnen.
200x gemuteerd?
Als je geen verstand hebt van de mutatie en levenscyclus van een virus, ga dan alsjeblieft niet van die boude uitspraken doen.
Mr. Prolapse 2009
pi_70930461
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

200x gemuteerd?
Als je geen verstand hebt van de mutatie en levenscyclus van een virus, ga dan alsjeblieft niet van die boude uitspraken doen.
Okay.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8124987.stm
pi_70930592
Je moet je linkjes goed lezen. Dit was al langer bekend en is "algemeen" bij virussen. Jij overdrijft ontzettend met je 200 keer.
quote:
David Reddy, company executive, said it was not unexpected given that common seasonal flu could do the same.
Het punt is ook dat dit een individuele mutatie is, geen "strain" die zichzelf losgekoppeld heeft.
quote:
The news comes as a nine-year-old girl has become the third to die in the UK with swine flu.
It is understood from her doctors at Birmingham Children's Hospital that she had underlying health conditions. It is not yet known whether swine flu contributed to her death.
Oftewel, net als bij "gewone" griep was dit meisje helaas onderdeel van de hoogste risico-groep.
quote:
Mr Reddy stressed that there were no signs of a tamiflu-resistant strain of H1N1 circulating in the community.
This is in contrast to seasonal H1N1 flu where a Tamiflu resistant strain emerged last year and is now widely circulating.
I rest my case Buiten dat zijn er nog genoeg andere remmers (geen genezers, een virus kan alleen door je lichaam bestreden worden, maar het kan wel geremd worden) die dan kunnen werken. En anders wordt het helaas ride the wave.

Oh en een vaccin staat los van Tamiflu, dat wist je natuurlijk al wel he? Die twee hebben totaal geen verband met elkaar.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 13:16:29 #37
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70931574
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:23 schreef RickoKun het volgende:
goede klacht, daarom raaad ik TS aan om vooral niet naar TRU of BNW te gaan, dan word je me toch een potje giftig
[..]

Dit is altijd inderdaad zeer triest
ZO ook toen buitenaardse wezens ons massaal zouden bezoeken: "Ja je moet er wel in geloven, anders zie je ze niet!"

dan zeggen ze:
nee nooit gezegd.. vanaf 2012 worden we wel spiritueel bewuster. Het is nu in gang gezet...
Zo heb ik kriebels op mijn hoofd en zie ik vaker 22:22 op de klok enz
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')