quote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef wakajawaka het volgende:
Als ik het goed begrijp wil een "groep" mensen genocide op zo'n 5 miljard mensen plegen met die griep prik?als er niks aan de hand blijkt te zijn houden jullie complot denkers dan eindelijk eens op?
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is dus niet accuut hè. Eerst zwak ziek en misselijk. en dan voornamelijk eerst allemaal kankers krijgen zodat er eerst nog grof geld verdient wordt en dan vervolgens te laten sterven met zeg een incubatietijd van 15/20 jaar. Niemand behalve een paar doorgewinterde complotters die het linkt aan het vaccin-programma van 2009.
En dat dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over LambiekjeDat is de allergrootste faalhaast ter wereld.
In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffectenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccinpak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:28 schreef werkeend het volgende:
en een wereldwijd complot om ons te besmetten via een vaccinpak dan gewoon de watervoorraad aan, veel effectiever, maar neee dat doen ze niet volgens de aluhoedjes
Ook zijn alle wereldleiders reptiliansquote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
In het water zit al dat spul om ons hersenloze slaven te maken, je kunt die dingen niet mengen zonder nare bijeffecten
Kanker sport je niet weg.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Ach ik weet het nog niet.
In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
Ga jij voor de gein eens met je voorraad vers fruit, groente en vitaminepillen naar een leuk vochtig warm Afrikaans land. Eens kijken of je dagelijkse appel de malaria kan stoppen...quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
In principe probeer je gezond te eten, genoeg te sporten om niet ziek te worden. Een vaccinatie hoeft dan echt niet nodig te zijn. Als je gezond leeft kan een vaccinatie alleen maar meer kwaad doen dan goed, wat chemicalen in je lichaam is nooit goed. Probleem is wel dat gezond eten en genoeg sporten soms wat lastig is.
Alsof jou appeltje nog niet chemisch behandeld is om de complot denkers op die manier alsnog te pakken..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:54 schreef honderd het volgende:
Pffffft Dan eet je gewoon niet gezond genoeg en sport je toch te weinig joh!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een poliovirus heeft vrij weinig boodschap aan jouw gezonde eten en voldoende sport.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Je hebt het over LambiekjeDat is de allergrootste faalhaas ter wereld.
Nee dat was alleen om ons hersenloze slaven te maken. Ik ben serieus benieuwd hoe Lambiekje in leven blijft.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Lambiekje dat ook wel eens zien beweren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |