Ja joh leuk juist als ze dan met de sturen in elkaar komen dan pleuren ze toch op hun bek.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef GotC het volgende:
Hee wel lief zijn mannen!Ik vind de tour niet erg, maar ze mogen van mij ook gewoon alleen de laatste 50km laten zien
of de laatste 10. Want 'de strijd' op kop..really
'OMG ER GAAT ER 1 HARDER FIETSEN!
![]()
'
.
quote:
Meteen met allemaal dingen op de proppen komen die ze allemaal belooft heeft.quote:Overigens kom ik toch alleen. Vriendin was het gesprek van gister gewoon vergeten. Ze was dan ook echt ontzettend dronken
mja laatste 50 km. is wel ritafhankelijk hoor.. bergritten MOETEN eigenlijk helemaal vanaf het begin uitgezonden worden..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef GotC het volgende:
Hee wel lief zijn mannen!Ik vind de tour niet erg, maar ze mogen van mij ook gewoon alleen de laatste 50km laten zien
of de laatste 10. Want 'de strijd' op kop..really
'OMG ER GAAT ER 1 HARDER FIETSEN!
![]()
'
.
hehe.. goed planquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Meteen met allemaal dingen op de proppen komen die ze allemaal belooft heeft.
Ownee we zijn lief he
inderdaad.. maar dan is niet gek na een rosé-biertje of 15quote:
1,5 maar??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:58 schreef Psychonikeo het volgende:
inderdaad.. maar dan is niet gek na een rosé-biertje of 1,5
Maltesers zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat moesten we maar eens doen. Eventueel nog een Golden Retriever of een malteser leeuwtje?
op 26 augustus? dan is de tour allang klaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:00 schreef Psychonikeo het volgende:
kut.. zie net dat de finish van de tour de 26e is.. 3 keer raden waar wij op 26 augustus moeten zijn? Parijs ja
augustus.. juli.. ik snap ook niet hoe ik er bij komquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
op 26 augustus? dan is de tour allang klaar
als we op tijd zijn kan ik wel ff de route opzoeken jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:07 schreef Flappekz het volgende:
Leuk man, kan je ff gaan kijken!
Weltrusten
das wel tofquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als we op tijd zijn kan ik wel ff de route opzoeken ja
truste!
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:54 schreef Flappekz het volgende:
Je moet wel de juiste prioritetien stellen he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |