quote:Op maandag 20 juli 2009 18:21 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, het is aanstaande zaterdag al
En ik weet niet wat ik aan zal trekken
Route staat op pagina 1quote:Op maandag 20 juli 2009 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is je adres en hoelaat wordt iedereen daar verwacht Outpost?
Ik heb wel 1 voorwaarde: Dat ik de finish van de Tour de France etappe op de Mont Ventoux kan zienquote:Op maandag 20 juli 2009 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Route staat op pagina 1
Ja dat weet ik eigenlijk niet. Wat is een normale tijd voor een BBQ? Eerst nog wat lullen en drinken natuurlijk. Ehhm een uurtje of 15 a 16?
MrMoon had al gevraagd of ie de tour mocht kijken en dat mocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb wel 1 voorwaarde: Dat ik de finish van de Tour de France etappe op de Mont Ventoux kan zien
quote:Op maandag 20 juli 2009 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
MrMoon had al gevraagd of ie de tour mocht kijken en dat mocht.
Komt wel goed dus.
Mn meissie heeft er ook weinig mee, dus je bent iig niet alleenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet veel meer mee maar als er meer mensen kijken kan ik t wel waarderen.
Ik denk dat ik er dan meer mee heb. Ik heb vorig seizoen nog mee gedaan aan een tour poule van een hattrick fed.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mn meissie heeft er ook weinig mee, dus je bent iig niet alleen
Mn rug blijft zeuren...ik weet niet hoe ik moet zitten of liggenquote:Op maandag 20 juli 2009 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dan meer mee heb. Ik heb vorig seizoen nog mee gedaan aan een tour poule van een hattrick fed.
Hoe is het met je rug trouwens?
Hmzz das klote.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mn rug blijft zeuren...ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen

U heeft PM.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In mn rug![]()
Zo'n 10 centimeter vanaf de onderkant, redelijk in het midden
Dan heb je de route beschrijving niet goed gevolgd. Ik woon op de Tarweakker 11.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
De tour boeit me niks, maar ik vind het best dat jullie daarnaar kijken
Je woont dus aan de Klapwijkse weg? ff kijken of ik daar naartoe kan fietsen [ afbeelding ]
Welk huisnummer?
mijn meissie heeft er ook al weinig meequote:Op maandag 20 juli 2009 22:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mn meissie heeft er ook weinig mee, dus je bent iig niet alleen
Oja ff een ander onderwerp maar ik borstel mn kat al de hele week en hoop dan ook dat ie zaterdag minder haar los laat zo. Verder doet ik mn vloer nog ff met een dweil voor jullie er zijn dus dan is ook zo veel mogelijk van mn vloer af qua kattenharen. Mn bank doet ik nog ff stofzuigen en zo hoop ik de allergie mensen zo zo goed mogelijk te helpen.quote:Op maandag 20 juli 2009 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
De tour boeit me niks, maar ik vind het best dat jullie daarnaar kijken
Je woont dus aan de Klapwijkse weg? ff kijken of ik daar naartoe kan fietsen [ afbeelding ]
Welk huisnummer?
Je doet in ieder geval wat je kanquote:Op dinsdag 21 juli 2009 00:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oja ff een ander onderwerp maar ik borstel mn kat al de hele week en hoop dan ook dat ie zaterdag minder haar los laat zo. Verder doet ik mn vloer nog ff met een dweil voor jullie er zijn dus dan is ook zo veel mogelijk van mn vloer af qua kattenharen. Mn bank doet ik nog ff stofzuigen en zo hoop ik de allergie mensen zo zo goed mogelijk te helpen.
Hij kan die kat gewoon afmaken..quote:
Dan maak ik jou poes ook af!quote:
Voor jou werd een uitzondering gemaakt.quote:oh en ik kom waarschijnlijk gewoon met aanhang. Dat was geen probleem toch?
ik bied alleen mogelijkhedenquote:
jeejquote:[..]
Voor jou werd een uitzondering gemaakt.
Ik wilde zn nagels knippen voor jullie hier zijn maar ik denk dat ik daar maar ff mee wacht. Anders kan ie zich helemaal niet verdedigen.quote:
quote:jeej
ze houdt ook niet van wielrennen, dus misschien kan ze samen met GotC gaan punniken ofzo
nagels knippen? kan dat???quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wilde zn nagels knippen voor jullie hier zijn maar ik denk dat ik daar maar ff mee wacht. Anders kan ie zich helemaal niet verdedigen.
Ja, ik weet niet of er verder nog wat gepoetst moet worden ofzo?quote:[..]ja of wat sokken stopen.
Ja hoor als je maar in t witte knipt en niet in t vlees in zn nagelquote:
Dat zegt ie nu.....quote:Ja, ik weet niet of er verder nog wat gepoetst moet worden ofzo?
Nou, ik weet niet hoe het zit met Nico's meissie, maar de mijne is niet zo gek op poetsenquote:
zoals bij echt mensen ook zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor als je maar in t witte knipt en niet in t vlees in zn nagel![]()
quote:[..]
Dat zegt ie nu.....
Ik maak verder niets meer schoon.
de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het zit met Nico's meissie, maar de mijne is niet zo gek op poetsen
Ja, ik zou ook mn best moeten doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoals bij echt mensen ook zeg maar?
[..]
[..]
de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doen
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
zou...
ik wou en ik zou ook heel veel.. komt uiteindelijk alleen weinig van terecht
Ja, dat moesten we maar eens doen. Eventueel nog een Golden Retriever of een malteser leeuwtje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
samen een matching fiets en windjas kopen?
Jupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoals bij echt mensen ook zeg maar?
quote:de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
samen een matching fiets en windjas kopen?
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat moesten we maar eens doen. Eventueel nog een Golden Retriever of een malteser leeuwtje?
lach maar!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup![]()
[..]
Dus toch zelf boenen.![]()
[..]
![]()
zijn tijd komt nog wel..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lach maar. Nico en ik zijn verloren....
Wordt gezelligquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef rompompom het volgende:
Mont Ventoux etappe kijken!! Jammer dat Gesink er al uit ligt. Ik kom denk strak om 15:00, want dan zitten ze er nog net voor volgens mij.
Want je neemt geen slaapzooi mee? En je hoeft snachts niet terug te fietsen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef rompompom het volgende:
Ik kán ook zelf op de racefiets komen, geheel in stijl.! Moet ik wel meteen douchen bij aankomst.
.
De bezemwagenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
gewoon een volgwagen mee laten rijden!
Daar is wat aan te doen hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lach maar. Nico en ik zijn verloren....
Ik hoop t niet. Vrijgezel zijn bevalt me veeel te goed.quote:
Primaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef rompompom het volgende:
Mont Ventoux etappe kijken!! Jammer dat Gesink er al uit ligt. Ik kom denk strak om 15:00, want dan zitten ze er nog net voor volgens mij.
Want jij slaapt op een bezem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |