Ja hoor als je maar in t witte knipt en niet in t vlees in zn nagelquote:
Dat zegt ie nu.....quote:Ja, ik weet niet of er verder nog wat gepoetst moet worden ofzo?
Nou, ik weet niet hoe het zit met Nico's meissie, maar de mijne is niet zo gek op poetsenquote:
zoals bij echt mensen ook zeg maar?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor als je maar in t witte knipt en niet in t vlees in zn nagel![]()
quote:[..]
Dat zegt ie nu.....
Ik maak verder niets meer schoon.
de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het zit met Nico's meissie, maar de mijne is niet zo gek op poetsen
Ja, ik zou ook mn best moeten doenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoals bij echt mensen ook zeg maar?
[..]
[..]
de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doen
Hoe herkenbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
zou...
ik wou en ik zou ook heel veel.. komt uiteindelijk alleen weinig van terecht
Ja, dat moesten we maar eens doen. Eventueel nog een Golden Retriever of een malteser leeuwtje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
samen een matching fiets en windjas kopen?
Jupquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoals bij echt mensen ook zeg maar?
quote:de mijne ook niet. Daarom moet ik altijd zo mijn best doen
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:11 schreef Psychonikeo het volgende:
samen een matching fiets en windjas kopen?
jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, dat moesten we maar eens doen. Eventueel nog een Golden Retriever of een malteser leeuwtje?
lach maar!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jup![]()
[..]
Dus toch zelf boenen.![]()
[..]
![]()
zijn tijd komt nog wel..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lach maar. Nico en ik zijn verloren....
Wordt gezelligquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef rompompom het volgende:
Mont Ventoux etappe kijken!! Jammer dat Gesink er al uit ligt. Ik kom denk strak om 15:00, want dan zitten ze er nog net voor volgens mij.
Want je neemt geen slaapzooi mee? En je hoeft snachts niet terug te fietsen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:19 schreef rompompom het volgende:
Ik kán ook zelf op de racefiets komen, geheel in stijl.! Moet ik wel meteen douchen bij aankomst.
.
De bezemwagenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
gewoon een volgwagen mee laten rijden!
Daar is wat aan te doen hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inderdaad ja, lach maar. Nico en ik zijn verloren....
Ik hoop t niet. Vrijgezel zijn bevalt me veeel te goed.quote:
Primaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:17 schreef rompompom het volgende:
Mont Ventoux etappe kijken!! Jammer dat Gesink er al uit ligt. Ik kom denk strak om 15:00, want dan zitten ze er nog net voor volgens mij.
Want jij slaapt op een bezem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |