nou ja, is meer uit mijn jeugd, eind jaren zeventig gok ikquote:Op maandag 13 juli 2009 15:13 schreef Dagobert het volgende:
makkelijk?
Ken wel de Walkin' fridge, maar de Walkin' prison zegt me ernstig weinig
da's van arenden,. dacht ikquote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ken het nummer.. Desperado maar k weet niet meer van wie
Ah, dat verklaartquote:Op maandag 13 juli 2009 15:16 schreef steekbal het volgende:
[..]
nou ja, is meer uit mijn jeugd, eind jaren zeventig gok ik
heel goedquote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Tanjaa het volgende:
Eagles dus..
quote:
Wat voor Engelse boot?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:47 schreef steekbal het volgende:
Michiel de Ruyter, en zijn mannen, nam een Engels boot na de gewonnen slag terug
Jawohl. Sorry Steekbal, maar het vlaggeschip is toch wel iets heel anders dan "een engelse boot" qua belangrijkheidquote:Op maandag 13 juli 2009 15:53 schreef qonmann het volgende:
admiraalsschip ?
Aan de andere kant lijkt het erop alsof steekbal daadwerkelijk wist waar hij het over had en qonmann gokt dat het een belangrijk schip is omdat je er specifiek naar vraagt. Zo lok je wel heel erg 'puntjes pikken' uit..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawohl. Sorry Steekbal, maar het vlaggeschip is toch wel iets heel anders dan "een engelse boot" qua belangrijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |