Vragensteller beslistquote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt het erop alsof steekbal daadwerkelijk wist waar hij het over had en qonmann gokt dat het een belangrijk schip is omdat je er specifiek naar vraagt. Zo lok je wel heel erg 'puntjes pikken' uit..
Hij wist er kennelijk ook veel van, als een belangrojke boot gevraagd wordt, en hij met een admiraalsschip op de proppen komt, was ik niet opgekomenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aan de andere kant lijkt het erop alsof steekbal daadwerkelijk wist waar hij het over had en qonmann gokt dat het een belangrijk schip is omdat je er specifiek naar vraagt. Zo lok je wel heel erg 'puntjes pikken' uit..
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:02 schreef steekbal het volgende:
charles dickens ?
Dat qonmann veel weet staat natuurlijk buiten kijf.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef steekbal het volgende:
[..]
Hij wist er kennelijk ook veel van, als een belangrojke boot gevraagd wordt, en hij met een admiraalsschip op de proppen komt, was ik niet opgekomen
Ik zat weer niet op te letten..quote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef qonmann het volgende:
[..]
Stand Deel #1558:
4 Yankee
1 mr_anonimous
1 Terpentin07
6 qonmann
2 Maizena
1 Ofyles2
1 Siniti
1 iggy_in_the_house
1 pulletje
4 Dagobert
3 steekbal
1 PhysicsRules
1 Tanjaa
1 Nembrionic
Ja en het is een beetje flauw wellicht, maar ik vind het schip en de complete uitvoering van de operatie van zo'n groot belang dat ik het wel echt wilde horenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:03 schreef steekbal het volgende:
[..]
Hij wist er kennelijk ook veel van, als een belangrojke boot gevraagd wordt, en hij met een admiraalsschip op de proppen komt, was ik niet opgekomen
Goed punt ja.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en het is een beetje flauw wellicht, maar ik vind het schip en de complete uitvoering van de operatie van zo'n groot belang dat ik het wel echt wilde horen
quote:Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
shakespeare
Het is Kim Jon il he, geen Kim Jong 2. Maar je denkt wel op de goede manier...quote:Op maandag 13 juli 2009 17:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Kim Jong I dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |