Ik wast lekker snellerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ik was te enthousiasten te langzaam
er staat een dubbele update in het update topic, mijne mag weg hoor
Nou, dat bedacht ik me toen ik aan het updaten wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, maar zo is het natuurlijk geen sport meer he, eerst updaten en dan pas feliciteren!Wat een wedstrijdje toch iedere keer weer.
Ik heb het weggehaald Huup.
Hey joh, niet zo serieus opvatten!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou, dat bedacht ik me toen ik aan het updaten was
en toen dacht ik: ik heb haar nog niet eens gefeliciteerd![]()
Ik was zo enthousiast dat er een 2e streepje was
thanks !!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:58 schreef Stout het volgende:
ehhh mag er voor de titel nog ff [SC OUD] hij heet Gluren....
Joh! Nou, gefeliciteerd dan OUDjequote:
hier sluit ik me bij aan!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:50 schreef m@x het volgende:
Ik vind het persoonlijk heel jammer dat juist jij nu vertrekt Diaan. Ik vind het altijd wel verfrissend wanneer iemand niet continu zo krampachtig bezig is om haar kind op de volgens de op dat moment heersende (fok-)norm groot te brengen. Jammer dat sommige mensen denken alles altijd beter te weten en dat ze vervolgens ook nog vinden dat ze het recht hebben om zich met jouw manier van doen te bemoeien. Succes en we komen elkaar vast elders wel weer tegen
Waarom zou je er wat over willen zeggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:12 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik snap Kleurdoos eigenlijk ook wel hoor. Het is gewoon gek dat er nog zoveel mensen het doen zoals dertig jaar geleden, ook al weet men nu een pak meer.
Maar daar mag blijkbaar niks over gezegd worden...
Zolang het kind nog geen breezer krijgt.... gewoon je mond houden lijkt mijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je er wat over willen zeggen.
Nou idd, dat dus!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat dus!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, dat dus!
Als het kerels waren zou ik vragen of ze er nou echt een harde plasser van kregen, een ander vertellen dat ze het 'fout' doen... Tsjongejonge zeg... let gewoon lekker op jezelf!
Ik moet ff lachen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, dat dus!
Als het kerels waren zou ik vragen of ze er nou echt een harde plasser van kregen, een ander vertellen dat ze het 'fout' doen... Tsjongejonge zeg... let gewoon lekker op jezelf!
Nou ja, het is hier natuurlijk een forum. En als je op een forum wat post, dan kan je reacties verwachten. En sommige daarvan zal je vast niet leuk vinden. Dat hoort er wel een beetje bij lijkt me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima hoor, maar het is al 500 keer verteld in dit subforum. MIjn kinderen hebben ook maanden geen bijvoeding gehad, maar als een ander dat wel wil doen en inderdaad het kind niet half drogeert ofzo, fine by me. Wat iedereen namelijk uit het oog verliest is dat NIEMAND perfect is. En als mensen dan continue het puntje wat ZIJ toevallig perfect doen blijven benadrukken bij elke fucking kans die zich voordoet, heeft het geen ruk meer met discussie te maken maar met obsessie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:27 schreef tessie het volgende:
[..]
Nou ja, het is hier natuurlijk een forum. En als je op een forum wat post, dan kan je reacties verwachten. En sommige daarvan zal je vast niet leuk vinden. Dat hoort er wel een beetje bij lijkt me.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dat belerende betweterige toontje kan waarderen hoor!
Ah ja, dus er iets van zeggen moet wel kunnen, daar mag je de 'raadgevers' niet op aanspreken, maar de ontvangende partij moet maar incasseren. Zou het niet gewoon een beetje van 2 kanten moeten komen?quote:Maar je kan beter vragen, waarom zou je je er wat van aantrekken wat een ander ervan vind? Zolang je het toch doet zoals je zelf denkt dat het goed is, who cares!
Eensch!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:35 schreef k_i_m het volgende:
Dit is wel een aardige mogelijkheid om hem nog even verder in te trappen; ik heb de laatste tijd het idee dat de "thematopics" wel vaker ontsporen op het moment dat er een groep dezelfde mensen blijft posten. Zo zijn er een aantal topics wat ik echt niet meer leuk vind om te lezen. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt hoor, maar ik was even nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit is opgevallen.
idd.. perfecte mensen bestaan niet..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Prima hoor, maar het is al 500 keer verteld in dit subforum. MIjn kinderen hebben ook maanden geen bijvoeding gehad, maar als een ander dat wel wil doen en inderdaad het kind niet half drogeert ofzo, fine by me. Wat iedereen namelijk uit het oog verliest is dat NIEMAND perfect is. En als mensen dan continue het puntje wat ZIJ toevallig perfect doen blijven benadrukken bij elke fucking kans die zich voordoet, heeft het geen ruk meer met discussie te maken maar met obsessie.
[..]
Ah ja, dus er iets van zeggen moet wel kunnen, daar mag je de 'raadgevers' niet op aanspreken, maar de ontvangende partij moet maar incasseren. Zou het niet gewoon een beetje van 2 kanten moeten komen?
Ik zou het niet proberen. Er zitten behoorlijk giftige exemplaren tussenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:31 schreef peaceman het volgende:
En die betweters... die lust ik rauw...wel een beetje peper en zout erbij...
Angst is een slechte raadgever.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zou het niet proberen. Er zitten behoorlijk giftige exemplaren tussen
En dat is misschien nog wel het ergste (even vanuit mezelf sprekend): het is allemaal al eng genoeg, ik vind het al spannend en ben al bang dat ik dingen fout ga doen, en dan zit je niet te wachten op mensen die nog eens even je onzekerheid aanwakkeren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
idd.. perfecte mensen bestaan niet..
Ik heb al in het babietjestopic gezegd.. ik ben een nono en een ontaarde moeder, en ik ben er trots op!!
Tuurlijk doe ik ook wel eens wat fout, maar volgens mij zijn we nog allemaal mensen en mensen kunnen fouten maken...
Ik heb een aardig idee wat je bedoelt, maar om het te kunnen veranderen heb ik topics en voorbeelden nodig, mag ook per pmquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:35 schreef k_i_m het volgende:
Dit is wel een aardige mogelijkheid om hem nog even verder in te trappen; ik heb de laatste tijd het idee dat de "thematopics" wel vaker ontsporen op het moment dat er een groep dezelfde mensen blijft posten. Zo zijn er een aantal topics wat ik echt niet meer leuk vind om te lezen. Het kan ook zijn dat het aan mij ligt hoor, maar ik was even nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit is opgevallen.
Heej, dat was mijn (gedelete) tekstquote:
Ik gok dat je op mij doelt? In ieder geval is dit wel weer typerend. Noem gewoon man en paard, maakt het allemaal een stuk duidelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:05 schreef simmu het volgende:
sjongejonge, rake opmerkingen hier
de sfeer in het babietjestopic degenereerde idd erg snel. en dat maakt het niet eens zo uit wat er gezegd wordt, maar hoe het gezegd wordt.
persoonlijk vind ik het dan weer erg sneu dat er een aantal mensen hier nu dit druk beamen terwijl die zelf maar al te graag leuk meedoen als de 'verkeerde' persoon de 'verkeerde' opmerking op de 'verkeerde' plek plaatst in hun opinie. je hoeft alleen begripvol te zijn als het je uitkomt tenslotte. als het niet uitkomt mag je zo sarcastisch zijn als je leuk vindt he
Maar denk je niet dat die sfeer uiteindelijk beter wordt als je uitspreekt wie en wat je irriteren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef simmu het volgende:
neuh swets, niet eens doelde ik op jou. ik probeer aan te geven dat hier en daar een onwijze kutsfeer hangt.
Hier kom ik op terug, want er zit hier iemand -edit die nu naar bed moet- steeds op de uitknop van mijn laptop te rammenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb een aardig idee wat je bedoelt, maar om het te kunnen veranderen heb ik topics en voorbeelden nodig, mag ook per pm
whehe, knuppel --> hoenderhokquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat die sfeer uiteindelijk beter wordt als je uitspreekt wie en wat je irriteren?
definieer hier en daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:12 schreef simmu het volgende:
neuh swets, niet eens doelde ik op jou. ik probeer aan te geven dat hier en daar een onwijze kutsfeer hangt.
Meer aanvallen naar mijn idee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:18 schreef Kleurdoos het volgende:
O dit gaat om mij.
Wat een dramaaaaa hier
Diaan vertrekt nu omdat ik aan r vraag waarom ze r baby al een toetje geeft.
Dus?
dat had mijn tekst kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:35 schreef k_i_m het volgende:
En Diaan, jammer dat je je plezier laat vergallen door eigenlijk een eindeloze discussie. Ik hoop dat je je later weer prettig voelt om hier te posten!
Het is niet zo zeer de vraag die je stelde maar de manier waarop de discussie verder verliep heb ik het idee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Diaan vertrekt nu omdat ik aan r vraag waarom ze r baby al een toetje geeft.
Dus?
Noem voorbeelden dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had mijn tekst kunnen zijn.
daarom hang ik meestal op het bankje (tegenwoordig sc)
In ieder geval fijn dat ik een respectvolle betweter ben. Ik doe mijn best, maar blijkbaar lukt het me niet om goed over te komen. Mijn insteek is mensen helpen, niet om betweter te zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Heej, dat was mijn (gedelete) tekst![]()
Cattie, mijn opmerking over giftige exemplaren was bedoeld als grapje. Wat mij betreft zit in dat grapje wel een kern van waarheid, maar ik bedoelde jou er in ieder geval niet mee. Maar goed, als je het wil weten, ja, ook jou vind ik soms betweterig overkomen. Je doet het welliswaar veel respectvoller dan andere dames, maar ik vind dat je dingen soms ook gewoon iets kan vinden zonder het direct uit te hoeven spreken.
Lois, ik denk dat dit soort discussies alleen voorkomen kunnen worden als mensen eerst nadenken voor ze iets posten. Je mag er toch vanuit gaan dat iemand die zichzelf volwassen genoeg vindt om een kind op de wereld te zetten ook volwassen genoeg is om even na te denken over hoe een post bij een ander aan kan komen.
ja. klopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:34 schreef Kleurdoos het volgende:
Het is hier zo ontzettend hypocriet.
waarom zou je hier blijven rondhangen als je constant afgezeken wordt? ik kan enkel voor mezelf spreken, maar voor het merendeel kom ik hier voor mijn plezier, soms om raad te vragen. en tsja. er wordt hier geroddeld ja. op een hele nare lelijke manier. onderhuidse opmerkingen zijn ook geliefd. anderen afbranden in de hoop dat niemand al te zorgvuldig naar jou kijkt ook.quote:Het was zeker niet de bedoeling om Diaan weg te jagen. maar als je je al weg laat jagen om zo'n vraag hoe lomp die dan zogenaamd ook was dan stel je je wel aan zeg.
Iedereen roddelt hier, de 1 doet het openbaar de ander dus via pm. ik doe het beide.
Daar zijn we nou eenmaal vrouwen voor.
swets verwijt me wel eens dat ik een wereldverbeteraar ben en naief en idealistisch. dat zal best kloppen. ik denk dat het opengooien lastig is omdat het dan al heel snel een persoonlijk geruzie wordt. dat zal ik iig dus niet snel doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:42 schreef cattie het volgende:
[..]
In ieder geval fijn dat ik een respectvolle betweter ben. Ik doe mijn best, maar blijkbaar lukt het me niet om goed over te komen. Mijn insteek is mensen helpen, niet om betweter te zijn.
Ik zou het erg waarderen als mensen met problemen zoals Kim en Lady-wrb dat open gooien, want ik denk dat dat een boel opheldert.
oh, ik weet al wat het probleem was hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:12 schreef k_i_m het volgende:
Ochjee simmu, bedoel je die opmerking van die foto's? Ik heb ook met mijn neus op mijn scherm zitten kijken, ze zijn écht heel klein!. Als je ze 640x480 houdt, dan gebeuren er geen automatisch rare verklein dingen mee en zijn ze goed te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |