Gewoon niet?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Dus ik heb geen idee hoe het wel te doen is.
van beide kanten onthouden dat de andere partij het kind niet mishandelt en accepteren dat mensen andere opvattingen hebben?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Maar de manier om dat topic binnen de perken te houden is er denk ik niet
dat zou het nirvana zijn hequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
van beide kanten onthouden dat de andere partij het kind niet mishandelt en accepteren dat mensen andere opvattingen hebben?
mooi streven, toch?quote:
Jij doet het juiste voor jouw kind, terwijl de ander "t volpropt met suiker, gluten e.d."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
En het zou inderdaad op een normale manier kunnen maar als iemand mijn kind zielig noemt terwijl ik juist doe wat goed voor haar is terwijl de ander t volpropt met suiker, gluten e.d, nee sorry die krijgen van mij ook geen genuanceerde comments.
Gewoon je schouders ophalen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:29 schreef Kleurdoos het volgende:
Dus ik heb geen idee hoe het wel te doen is.
van gluten voor 6 maand kan een kind idd erg ziek worden ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:44 schreef Grijs het volgende:
[..]
Jij doet het juiste voor jouw kind, terwijl de ander "t volpropt met suiker, gluten e.d."
M.a.w. die doet niet het juiste voor haar kind? Wordt het kind daar ziek van? Stopt het met groeien daardoor? Krijst het alles bij elkaar? Wat is er mis mee? Ten eerste wordt een kind daar niet mee 'volgepropt' als het bijvoeding krijgt de grote meerderheid is nog steeds melk, ten tweede heeft het merendeel van de kinderen er geen last van.
Ik ben het eens met Taartjesfee, je kunt ook eerst nadenken hoe je iets formuleert, voordat je op 'invoeren' drukt.
(en dit keer druk ik die knop maar weer eens in)
Maar waarom moet jij (of wie zich dan ook aangesproken voelt!) opspringen om voor redder in nood te spelen? Als het goed is zijn het allemaal volwassen ouders die een cb kennen, die een huisarts hebben en die zelf ook wel het een en ander zullen weten. "Wist je trouwens dat kinderen van minder dan 6 maanden ziek kunnen worden van Gluten??" is ook een formulering die je kan gebruiken. (er van uitgaande dat je dat niet zo gezegd hebt, heb het oorspronkelijke gespek niet meegekregen)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
van gluten voor 6 maand kan een kind idd erg ziek worden ja.
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:51 schreef k_i_m het volgende:
Het is jouw kind niet, kan jou het schelen?
Glutenintollerantie/coeliakie is iets wat je hebt of niet of je dat nu met 6 maanden geeft of met een jaar , als je een glutenintollerantkindje hebt maakt de leeftijd daarvoor niet uit. Dan krijgen ze het al begin je pas op hun 30e ermee..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en het gaat hier om bijvoeding met 3 maanden! en dat van die toetjes had ik al toegegeven, was ietwat overdreven.
Dus misschien kan jij je beter even inlezen voor je je ermee bemoeit.
quote:als je altijd naar een ander kijkt hoef je niet naar jezelf te kijken tenslotte
Ok, een inhoudelijke reactie:quote:
* Grijs gaat even inlezen welk kind er nu vreselijk ziek geworden is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en het gaat hier om bijvoeding met 3 maanden! en dat van die toetjes had ik al toegegeven, was ietwat overdreven.
Dus misschien kan jij je beter even inlezen voor je je ermee bemoeit.
Maar dat ruikt zo naar kliekjes zoals je het nu zegt. En dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar daarmee isoleer je jezelf dus wel, en is de kans zeer groot dat je straks alleen nog maar meer moeite gaat krijgen om in andere topics te reageren als daar je vaste vrienden niet zitten. Snap je wat ik bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |