Alcohol is ook drugs, en een zware ook. Maar je punt is?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef DurumDoner het volgende:
Oke, ik drink zelf niet. Maar vind die opmerking zo ontzettend 'Groenlinks'. Echt zo'n opmerking van truttige kutjes!
Sterf!
Mensen die zeggen: "Alcohol is ook drugs"
De GL'er zegt zoiets juist wel (om aan te geven dat je een kuthypocriet bent als je alle andere vormen van softdrugs verwerpelijk vindt)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
Een GroenLinkser zou dat nooit zeggen, die is veel te gek op zijn/haar roseetje
Dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel: ~gebruiker; ~sbestrijding, -dealer, -handel, -probleem
al·co·hol de; m -en stof die uit allerlei grondstoffen, bv. suikers wordt bereid als bestanddeel van genotmiddelen, als oplos-, extractie-, ontsmettingsmiddel enz
Conclusie: alcohol is geen drugs.
Mooi.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel: ~gebruiker; ~sbestrijding, -dealer, -handel, -probleem
al·co·hol de; m -en stof die uit allerlei grondstoffen, bv. suikers wordt bereid als bestanddeel van genotmiddelen, als oplos-, extractie-, ontsmettingsmiddel enz
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi.
Gelukkig werkt alcohol niet verdovend..
Ik denk dat de flinke zuipers vooral aan de SGP, CU en CDA kant zitten.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
Hoeveel drink je dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef afcajos het volgende:
Is toch ook zo?ik ben een grootverbruiker, maar verwacht dan ook niet dat ik de 50 jaar haal.
Hier nog een.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef afcajos het volgende:
Is toch ook zo?ik ben een grootverbruiker, maar verwacht dan ook niet dat ik de 50 jaar haal.
quote:
Wat is te veelquote:
forum niet, topic misschien wel...maar ja , wie begon ermee?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef DurumDoner het volgende:
Truttig forum dit.
Een hamburger is geen verdovend middel.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:53 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Een geit heeft vier poten, maar niet alles wat vier poten heeft is een geit.
Als je genoeg hamburgers vreet werkt dat ook verslavend. Dat maakt hamburgers nog geen drugs.
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is te veel? En wat gebruik je nog meer naast alcohol? Zal toch niet zo erg zijn dat je de 50 niet eens haalt.. Ik ken iemand die veel heeft gedronken en die heeft minstens 20 jaar langer geleefd dan de 50
Als je er te veel van eet wel. En dat is het hele punt, alles is een drug en niets is een drug. Het ligt er aan hoeveel je er van neemtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Een hamburger is geen verdovend middel.
Ben je nu aan het trollen?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je er te veel van eet wel. En dat is het hele punt, alles is een drug en niets is een drug. Het ligt er aan hoeveel je er van neemt
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ach, dat meende ik ook niet serieus hoor
Hoeveel drink ik, in het weekend minimaal 20 glazen per dag. Doordeweeks verzinnen we ook altijd wel weer wat.
Uiteraard. Wel moet daarna zijn maag leeggepompt wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef bhm het volgende:
[..]
![]()
Elke zichzelf respecterende puber van 14 jaar of ouder haalt dat
echt welquote:Op zondag 12 juli 2009 23:00 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Een hamburger is geen verdovend middel.
Daar heb je een woord voor: Maatschappelijk gefaald.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:23 schreef bhm het volgende:
[..]
![]()
Elke zichzelf respecterende puber van 14 jaar of ouder haalt dat
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Spito het volgende:
[..]
Daar heb je een woord voor: Maatschappelijk gefaald.
En optyfen met dus kneusjes
Wat deze man zegtquote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Bijna iedereen is wel eens dronken geweest. De een misschien wat vaker dan de ander. Moet je lekker zelf weten, zolang je een ander niet tot last bent vind ik het allemaal prima. Maar jij gaat mij niet wijs maken dat AL DIE KROEGEN VOL LAMME MENSEN elk weekend en het hele jaar door enkel draaien op social failures? Right. Kruip eens achter je computer vandaan.
Bijna iedereen heeft wel eens een fout gemaakt, drankquote:Op zondag 12 juli 2009 23:36 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Bijna iedereen is wel eens dronken geweest. De een misschien wat vaker dan de ander. Moet je lekker zelf weten, zolang je een ander niet tot last bent vind ik het allemaal prima. Maar jij gaat mij niet wijs maken dat AL DIE KROEGEN VOL LAMME MENSEN elk weekend en het hele jaar door enkel draaien op social failures? Right. Kruip eens achter je computer vandaan.
KutTrollquote:Op zondag 12 juli 2009 23:50 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar is mijn reactie? Ik had ergens een goede troll reactie neer gezet.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent...quote:Op zondag 12 juli 2009 23:04 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Als je er te veel van eet wel. En dat is het hele punt, alles is een drug en niets is een drug. Het ligt er aan hoeveel je er van neemt
Hmm, wij noemen dat een leven hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:29 schreef Spito het volgende:
[..]
Daar heb je een woord voor: Maatschappelijk gefaald.
En optyfen met dus kneusjes
Jij bent toch dat gekke wijf dat al haar vriendinnen moslim wil maken?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft wel eens een fout gemaakt, drank
Haha, link?quote:Op zondag 12 juli 2009 23:56 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij bent toch dat gekke wijf dat al haar vriendinnen moslim wil maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |