Alcohol is ook drugs, en een zware ook. Maar je punt is?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:43 schreef DurumDoner het volgende:
Oke, ik drink zelf niet. Maar vind die opmerking zo ontzettend 'Groenlinks'. Echt zo'n opmerking van truttige kutjes!
Sterf!
Mensen die zeggen: "Alcohol is ook drugs"
De GL'er zegt zoiets juist wel (om aan te geven dat je een kuthypocriet bent als je alle andere vormen van softdrugs verwerpelijk vindt)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
Een GroenLinkser zou dat nooit zeggen, die is veel te gek op zijn/haar roseetje
Dat dusquote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel: ~gebruiker; ~sbestrijding, -dealer, -handel, -probleem
al·co·hol de; m -en stof die uit allerlei grondstoffen, bv. suikers wordt bereid als bestanddeel van genotmiddelen, als oplos-, extractie-, ontsmettingsmiddel enz
Conclusie: alcohol is geen drugs.
Mooi.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
drug [dru:ĝ] de; m -s verdovend middel: ~gebruiker; ~sbestrijding, -dealer, -handel, -probleem
al·co·hol de; m -en stof die uit allerlei grondstoffen, bv. suikers wordt bereid als bestanddeel van genotmiddelen, als oplos-, extractie-, ontsmettingsmiddel enz
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Misanthroopia het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mooi.
Gelukkig werkt alcohol niet verdovend..
Ik denk dat de flinke zuipers vooral aan de SGP, CU en CDA kant zitten.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef remlof het volgende:
Hoeveel drink je dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:52 schreef afcajos het volgende:
Is toch ook zo?ik ben een grootverbruiker, maar verwacht dan ook niet dat ik de 50 jaar haal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |