Ofzo? Daar hebben we toch geen kont aanquote:Op zondag 12 juli 2009 22:51 schreef Barca het volgende:
EH ... Nederland 1, volgende week zondag? 22:15 uur of zo?
ca. 22.05u.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ofzo? Daar hebben we toch geen kont aan.
zal dat niet Petrarca geweest zijn?quote:Op zondag 12 juli 2009 22:47 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde Jean in het promo filmpje
Een monnik in de 14e eeuw noemde de Mont Ventoux al de weg naar de hel![]()
http://petrarch.petersadlon.com/read_letters.html?s=pet17.htmlquote:Yes, the life which we call blessed is to be sought for on a high eminence, and strait is the way that leads to it. Many, also, are the hills that lie between, and we must ascend, by a glorious stairway, from strength to strength. At the top is at once the end of our struggles and the goal for which we are bound. All wish to reach this goal, but, as Ovid says, 'To wish is little; we must long with the utmost eagerness to gain our end.'
ER zijn er wel meer die daar gedrogeerd gewonnen hebben, alleen ze zijn wat sympathieker dan die fucking Virenquequote:Op zondag 19 juli 2009 19:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Virenque had nooit op die lijst moeten staan (nou ja, Poli ook niet).
Ik ook, over een aantal jaarquote:
Alleen met de auto 2 keerquote:Op zondag 19 juli 2009 22:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ook, over een aantal jaar![]()
Iemand hier die het al een keer gedaan heeft?
Ja hiep hoi pantani...die hield ook wel van de snoeppot natuurlijk.quote:
Lance niet dan... dat was gewoon die tijd, dus niet nuttig om daarover te zeuren.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ja hiep hoi pantani...die hield ook wel van de snoeppot natuurlijk.
So what. Pantani blijft een held.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:32 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ja hiep hoi pantani...die hield ook wel van de snoeppot natuurlijk.
Nooit bewezen.quote:Op zondag 19 juli 2009 22:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Lance niet dan... dat was gewoon die tijd, dus niet nuttig om daarover te zeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |