Dat dus.. Zal het 500 meter zijn?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
En dan komt die taxi en weigert de chauffeur de rit ook nog omdat het een te korte rit is.
Die gast weet sowieso wel waar het Anne Frankhuis is, maar wilde het niet uitleggen, terwijl ze wel 10 euro fooi gaven, snappie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
En dan moet je ook nog maar zien of je het overleeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
En dan komt die taxi en weigert de chauffeur de rit ook nog omdat het een te korte rit is.
Hij heeft dat tientje toch niet gekregen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:33 schreef Siniti het volgende:
En jij bent natuurlijk naar die Amerikanen toegelopen en hebt hen erop geattendeerd dat het Anne Frank huis heel dichtbij was en dat het geldverspilling zou zijn om met een taxi te gaan?
Je gaat over de zijkquote:Op zondag 12 juli 2009 21:38 schreef Xenomaniac het volgende:
Sorry hoor, maar ik woon dus in de Laurierstraat en als je effe je hoofd uit het raam steekt zie je de Wester.
En als zó'n kwakbal zegt dat dat teringhuis niet in de buurt is ga ik best wel over de zijk.
Kan jij ook wel over de zijk gaan, maar ondertussen heb ik een huis van 2 mio en jij niet. Kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |