Zie je van een afstandje niet of iemand zwart is?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef Magereheinus het volgende:
Want nu zie je wel eens van een afstandje iets, maar zodra je dan dichterbij komt en ziet dat het een negerin is kan je al afhaken.
Sinds wanneer mag je niets meer over apen zeggen hier!?quote:
deze komt net uit de chocolade fabriek rollen!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dit noem ik echt geen negerin.
dit weer wel.![]()
[ afbeelding ]
+30 voorspelbaarquote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef Fries het volgende:
[..]
Die hebben make up en/of zijn bewerkt met photoshop...
Ik ben helemaal geen rassenhater!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah fuck it, gezien je posthistorie heeft 't weinig nut om een bekrompen rassenhater such as yourself proberen te overtuigen.
en wat de neuk is er zo speciaal aan een note?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:33 schreef Fries het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niets meer over apen zeggen hier!?
Ik heb er zelfs een note voor gekregen!![]()
Ik had er pas een...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:36 schreef o.us het volgende:
[..]
en wat de neuk is zo speciaal aan een note?
Alsof dat niet voorkomt bij andere etniciteiten...quote:Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef Magereheinus het volgende:
Als ik door Rotterdam loop, zie ik heel vaak negerinnen. Nu vind ik dat er wel een paar tussen zitten met een lekker lichaam en zich dan ook goed naar kleden.
Dus dan heb je een lekker lichaam met de juiste kleding, maar ALTIJD hebben ze een enorm lelijk hoofd. Echt walgelijk gewoon. Nu vraag ik mij af waarom is dat toch? Gezien ze toch nooit een mooi gezicht hebben, maak dan net zo goed de rest ook graflelijk. Want nu zie je wel eens van een afstandje iets, maar zodra je dan dichterbij komt en ziet dat het een negerin is kan je al afhaken.
Klacht: waarom hebben negerinnen niet OF allemaal een lelijk lichaam OF allemaal een mooi gezicht?
Dank u voor de bevestigingquote:Op zondag 12 juli 2009 15:45 schreef domhoofd het volgende:
[..]
Alsof dat niet voorkomt bij andere etniciteiten...
[ afbeelding ]
Als iemand kleren aan heeft zie je dat niet altijd even goed. Daarnaast kan je je soms ook vergissen, want dan denk je dat het bijvoorbeeld een licht getint iemand is(want Latina's kunnen WEL lekker zijn)maar helaas, dan is het toch een negerin.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:31 schreef Ruud het volgende:
[..]
Zie je van een afstandje niet of iemand zwart is?
quote:Op zondag 12 juli 2009 15:48 schreef 2dope het volgende:
Verwachting v/h topicverloop:
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 16:16 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. 99% van de negerinnen heeft een rotkop/
Of ze hebben wel een mooi lichaam + mooi gezicht... en HIV.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:24 schreef Magereheinus het volgende:
Klacht: waarom hebben negerinnen niet OF allemaal een lelijk lichaam OF allemaal een mooi gezicht?
Ik lachttequote:Op zondag 12 juli 2009 16:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Of ze hebben wel een mooi lichaam + mooi gezicht... en HIV.
Gadver, deze heeft juist weer een malle kop.quote:
Wat lul je?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Negerinnen zijn fake met hun nephaar, gezichtsplamuur en hun nepnagels.
Zo zien ze er puur natuur uit:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Soms zit het mee, en soms zit het neger.
Ha-ha-ha, Ik ken genoeg negerinnen, waaronder ik zelf die geen nephaar, gezichtsplamuur en nepnagels hebben. Je bent gewoon jaloers op de vrouwelijke vormen die menig negerinnen hebben en die jij blijkbaar niet hebt. (fobo gechecktquote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar zij kan wel met mensen neuken zonder dat deze hun portemonnee verbergen en de kip alvast klaarzetten.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef ReignBeau het volgende:
[..]
Ha-ha-ha, Ik ken genoeg negerinnen, waaronder ik zelf die geen nephaar, gezichtsplamuur en nepnagels hebben. Je bent gewoon jaloers op de vrouwelijke vormen die menig negerinnen hebben en die jij blijkbaar niet hebt. (fobo gecheckt)
Waar heb je die nou weer vandaan? Nicequote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auwquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef ReignBeau het volgende:
Je bent gewoon jaloers op de vrouwelijke vormen die menig negerinnen hebben en die jij blijkbaar niet hebt. (fobo gecheckt)
Mooie ogen, jammer van die troep die ze er omheen smeert.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
+30 voorspelbaar
Dat jij zo'n mongool bent dat je ondanks wat make-up niet kan zien of iemand daadwerkelijk aantrekkelijk is ja of nee, is jouw probleem. Bovendien zijn het honderden voorbeelden, allemaal lelijk zeker![]()
Ah fuck it, gezien je posthistorie heeft 't weinig nut om een bekrompen rassenhater such as yourself proberen te overtuigen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar zij kan wel met mensen neuken zonder dat deze hun portemonnee verbergen en de kip alvast klaarzetten.
*fobo checktquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef ReignBeau het volgende:
[..]
Ha-ha-ha, Ik ken genoeg negerinnen, waaronder ik zelf die geen nephaar, gezichtsplamuur en nepnagels hebben. Je bent gewoon jaloers op de vrouwelijke vormen die menig negerinnen hebben en die jij blijkbaar niet hebt. (fobo gecheckt)
Vrouwelijk vormen betekent niet dat je maar moddervet mag zijn... Dat is bij veel negerinnen volgens mij wel de opvatting.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef ReignBeau het volgende:
[..]
No offence, maar:quote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
*fobo checkt
ik zou haar eerder doen dan jou eerlijk gezegd
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
*fobo checkt
Ze is wel nogal oud ja, maar vroeger moet het een mooi ding zijn geweestquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offence, maar:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Streep door wat niet van toepassing is! Ik ben: blind / racist / gerontofiel.
Geef toe, jij denkt ook dat ze lelijk is als de foto uit een normale hoek was genomen.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offence, maar:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Die blonde heeft tenminste geen reet die groot genoeg is om een eigen postcode te hebben.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offence, maar:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Jij bent zeker zelf zoeen casanova die elke vrouw aan de haak kan slaanquote:Op zondag 12 juli 2009 20:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Geef toe, jij denkt ook dat ze lelijk is als de foto uit een normale hoek was genomen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Jij bent zeker zelf zoeen casanova die elke vrouw aan de haak kan slaan
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:04 schreef pisnicht het volgende:
[..]
*fobo checkt
Lekker gekquote:Op zondag 12 juli 2009 20:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er jong uit hoor, echt! Mooie pose, lekker spontaan!
![]()
!
Ik zou de neger doenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
No offence, maar:
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Waarvan de schaduw al meer dan 10 kilo weegtquote:Op zondag 12 juli 2009 20:55 schreef J.Herrer het volgende:
Negerinnen![]()
Die racisten hier hebben nog nooit een wijf geneukt, zelfs niet als ze eruit zagen als Smart_ass. Dus laat staan zo'n goddelijke negerin + bijbehorende goddelijke ass![]()
![]()
Jaloerse racistenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarvan de schaduw al meer dan 10 kilo weegt
Dat weegt je maag toch ook dus wat moet jequote:Op zondag 12 juli 2009 20:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarvan de schaduw al meer dan 10 kilo weegt
Weet ik niet, pics?quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef mividaloca het volgende:
Ben zelf trouwens half neger... is mijn hoofd nu half lelijk?
Ja, sommige negers zijn inderdaad echt racistischquote:
Kan, maar misschien ben je wel beeldschoon. Dat kunnen wij zo niet beoordelen hequote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef mividaloca het volgende:
Als ik door Den Haag loop, zie ik heel vaak Blanke Mannen. Nu vind ik dat er wel een paar tussen zitten met een leuke kop en goede kleding
Dus dan heb je dus soms een leuke kop en de juiste kleding, maar ALTIJD hebben ze een enorm lelijk lichaam. Echt walgelijk gewoon. Nu vraag ik mij af waarom is dat toch??
Wat heeft dat in vredesnaam met racisme te maken?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:15 schreef Misanthroopia het volgende:
Opstapelend bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de topickiller:
[ afbeelding ]
Ik móet toegeven, negers zijn vaak wat atletischer gebouwd dan wij blanken (voor zover ik mezelf blank kan noemen naar Westerse maatstaven), maar je kent de FOK!kers, ze zullen het niet zomaar toegeven. Ik geef het wel toe.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:58 schreef mividaloca het volgende:
Als ik door Den Haag loop, zie ik heel vaak Blanke Mannen. Nu vind ik dat er wel een paar tussen zitten met een leuke kop en goede kleding
Dus dan heb je dus soms een leuke kop en de juiste kleding, maar ALTIJD hebben ze een enorm lelijk lichaam. Echt walgelijk gewoon. Nu vraag ik mij af waarom is dat toch??
Negers zijn over het algemeen wat atletischer, blanken weer wat slimmer. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik móet toegeven, negers zijn vaak wat atletischer gebouwd dan wij blanken (voor zover ik mezelf blank kan noemen naar Westerse maatstaven), maar je kent de FOK!kers, ze zullen het niet zomaar toegeven. Ik geef het wel toe.
Vermeld ik er wel even bij dat te gespierd gewoon cheesy is.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Negers zijn over het algemeen wat atletischer, blanken weer wat slimmer. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Hoezo niet? men kan wel zo beoordelen dat Negerinnen allemaal een lelijk hoofd hebben!quote:Op zondag 12 juli 2009 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan, maar misschien ben je wel beeldschoon. Dat kunnen wij zo niet beoordelen he
Ten eerste was het een grapje. Ten tweede te is altijd te veel maar gespierd mag ik welquote:Op zondag 12 juli 2009 21:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik móet toegeven, negers zijn vaak wat atletischer gebouwd dan wij blanken (voor zover ik mezelf blank kan noemen naar Westerse maatstaven), maar je kent de FOK!kers, ze zullen het niet zomaar toegeven. Ik geef het wel toe.
Vermeld ik er wel even bij dat te gespierd gewoon cheesy is.
Maak je niet druk om die idioten, helpt toch niet. De helft van deze lui zijn aan het trollen en willen mensen kwaad maken. Zelf ben ik een blanke man val ik meeste op blanke meisjes maar ik ken ook echt wel leuke donkere meisjes.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef mividaloca het volgende:
[..]
Hoezo niet? men kan wel zo beoordelen dat Negerinnen allemaal een lelijk hoofd hebben!.. maar als je het graag wil weten check mijn fotoboek..
[..]
Ten eerste was het een grapje. Ten tweede te is altijd te veel maar gespierd mag ik wel....
En tenslotte; Waardeloze klacht van TS.. Als je hun lichaam wel lekker vind doe je tijdens het neuken gewoon een zak over hun kop.. Al denk ik eerder dat TS geen negerin in bed kan krijgen en nu gefrustreerd is!
Whoa, net had je nog geen foto in je fobo staanquote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef mividaloca het volgende:
Hoezo niet? men kan wel zo beoordelen dat Negerinnen allemaal een lelijk hoofd hebben!.. maar als je het graag wil weten check mijn fotoboek..
das geen negerin!quote:
Ah, die had ik gemistquote:Op zondag 12 juli 2009 21:39 schreef mividaloca het volgende:
[..]
[..]
dus?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Whoa, net had je nog geen foto in je fobo staan
Logisch als je alleen maar bier loopt te zippen in het park met je gothvriendjesquote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
een negerin met een mooi hoofd heb ik zelf nog nooit gezien. een kwestie van smaak denk ik
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Opstapelend bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de topickiller:
[ afbeelding ]
Emo negerinquote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat alles was...quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Negers zijn over het algemeen wat atletischer, blanken weer wat slimmer. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.
Waarom jat jij goftedomme m'n fobo plaatje?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:45 schreef domhoofd het volgende:
[..]
Alsof dat niet voorkomt bij andere etniciteiten...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
een negerin met een mooi hoofd heb ik zelf nog nooit gezien. een kwestie van smaak denk ik
Echt zwart is zij ook niet. Het lijkt er op dat hoe mooier de negerin, hoe dichter ze bij een blanke huid en botstructuur zitquote:
is maar 25% negerinquote:
wat jij zegt klopt ook weer niet.. Zuid-Amerikaans.. niks blanke huid en botstructuurquote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Echt zwart is zij ook niet. Het lijkt er op dat hoe mooier de negerin, hoe dichter ze bij een blanke huid en botstructuur zit
Ik denk dat haar opa en oma Columbus en Pocahontas zijn en haar vader Eddy Murphy ofzo. Weet jij het beter?quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef mividaloca het volgende:
[..]
wat jij zegt klopt ook weer niet.. Zuid-Amerikaans.. niks blanke huid en botstructuur
Punt wat ik wil maken is dat het Westerse ideaalbeeld toch als uitgangspunt wordt genomen. Lichte huidtint, geen kroeshaar te bekennen, zegt mij genoeg. Echte Afrikaanse vrouwen hebben gewoon een heel ander structuur van gezicht. Ik vind dat soms wel mooi (Erikah Baduh ofzo) maar absoluut niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:00 schreef mividaloca het volgende:
[..]
wat jij zegt klopt ook weer niet.. Zuid-Amerikaans.. niks blanke huid en botstructuur
natuurlijk weet ik het beter!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:05 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Ik denk dat haar opa en oma Columbus en Pocahontas zijn en haar vader Eddy Murphy ofzo. Weet jij het beter?
Dat alleen al klinkt lekker zonder dat ik die hele foto heb gezien.quote:Op maandag 13 juli 2009 01:09 schreef mividaloca het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik het beter!
Haar vader is Filipijns en haar moeder half mexicaans half Caribisch!
ooooh bedoeeel je dat!quote:Op maandag 13 juli 2009 01:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Punt wat ik wil maken is dat het Westerse ideaalbeeld toch als uitgangspunt wordt genomen. Lichte huidtint, geen kroeshaar te bekennen, zegt mij genoeg. Echte Afrikaanse vrouwen hebben gewoon een heel ander structuur van gezicht. Ik vind dat soms wel mooi (Erikah Baduh ofzo) maar absoluut niet aantrekkelijk.
Is ook zo. Alle lelijkerds in deze topic waren volbloed negerin. De mooiere waren gemixedquote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Echt zwart is zij ook niet. Het lijkt er op dat hoe mooier de negerin, hoe dichter ze bij een blanke huid en botstructuur zit
Opstapelend bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de topickiller:
[ afbeelding ]
Die zijn dus echt niet mooiquote:Op maandag 13 juli 2009 01:36 schreef mividaloca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal Afrikaans dus nog meer negerin kan niet! I rest my case!
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef J_C_Baliebende het volgende:
Negerinnen zijn vies en enorm lelijk. Verdomme, zelfs negers laten negerinnen met rust.
quote:Op zondag 12 juli 2009 21:42 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Maak je niet druk om die idioten, helpt toch niet. De helft van deze lui zijn aan het trollen en willen mensen kwaad maken. Zelf ben ik een blanke man val ik meeste op blanke meisjes maar ik ken ook echt wel leuke donkere meisjes.
Nee die gast die zei dat 'negers atletischer zijn dan'quote:Op maandag 13 juli 2009 00:34 schreef BigKahuna het volgende:
Die gast die zegt dat 'blanken over het algemeen slimmer zijn'![]()
![]()
.
Ik vraag me altijd af of dat soort mensen serieus zijn. Ik ben bang van wel.
Dat ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee die gast die zei dat 'negers atletischer zijn dan'Serieus
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 01:45 schreef J_C_Baliebende het volgende:
Negerinnen zijn vies en enorm lelijk. Verdomme, zelfs negers laten negerinnen met rust.
Serieus? Ik dacht dat ze 50% negerin was en 50% asian, maar hoe dan ook, ze is wél een negerin.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:58 schreef mividaloca het volgende:
[..]
is maar 25% negerin
Weten de mensen hier wel wat een Negerin is? Of is elke chick met donker haar en bruine huis opeens een negerin?
Geen negerin en dus off-topicquote:Op maandag 13 juli 2009 14:39 schreef StacksOnDeck het volgende:
Cubana Lust![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rickoko, mag ik je even wijzen op mijn post van zondag 12 juli jongstleden?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:23 schreef RickoKun het volgende:
In dit hele topic heb ik één lekkere negerin kunnen zien, en de rest is allemaal lelijk. Immers, de rest die hier gepost is zijn dus óf lelijke negers, óf mooie NIET ZWARTE meisjes maar mooie HALFBLOEDJES.![]()
![]()
DIT ZIJN TOCH GEEN NEGERS?!
Hoezo geen negerin?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen negerin en dus off-topic
Maar ik zie het door de vingers.
kerol, je hebt een UI van Dannyquote:Op maandag 13 juli 2009 15:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
als een 'nikker' ook maar enigszins een aantrekkelijk gezicht heeft, is dat omdat ze blanke voorouders heeft.
Haal je hoofd eens uit je vaders reet want je praat poepquote:Op maandag 13 juli 2009 15:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
als een 'nikker' ook maar enigszins een aantrekkelijk gezicht heeft, is dat omdat ze blanke voorouders heeft.
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:11 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Kom op manquote:Op maandag 13 juli 2009 15:26 schreef Supersoep het volgende:
Zal ik dan maar eens wat ECHTE negerinnen posten ipv die halfbloedjes, jongens en meisjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Tintje"quote:Op maandag 13 juli 2009 15:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, gewoon, geen negerin. Niet iedereen met een tintje is een neger natuurlijk.
Precies, niet alleen Afrikanen zijn (negers)/negerinnen hoor.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef StacksOnDeck het volgende:
[..]
"Tintje"
[ afbeelding ]
Als zij geen negerin is, wat is ze dan wel?
ps. Lauren London![]()
Ach, dat is echt waar, want:quote:Op maandag 13 juli 2009 10:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee die gast die zei dat 'negers atletischer zijn dan'Serieus
![]()
![]()
wel een lelijke tattoo op haar bipsquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef StacksOnDeck het volgende:
[..]
"Tintje"
[ afbeelding ]
Als zij geen negerin is, wat is ze dan wel?
ps. Lauren London![]()
![]()
Je bedoelt witte Lambik mannen...quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh god weer een negerinnen bash topic.![]()
En zoals in altijd in zo'n topic: van die witte tante sidonia vrouwen die denken dat ze beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |