Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..quote:
Het spel is inmiddels alweer verder... Game onquote:Op zondag 12 juli 2009 17:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch niet echt eerlijk naar die andere spelers toe hoor..
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Tot mensen echt tien punten voor een antwoord gaan geven omdat het middernacht is of zo iets. Bovendien staat wel in de OP continu 'de vraagsteller kent het punt toe' en niet 'de punten
[..]
Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,quote:Dan kun je net zo goed de hele puntentelling afschaffen, maakt het openen van nieuwe topics ook een stuk makkelijkerVind ik op zich ook prima hoor, maar als je dan met zulke strakke regels spreekt moet je dat ook consequent doen lijkt me.
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
En hou zit het dan met een dubbel punten topic?
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..quote:Idd, als je regels hebt moet je consequent zijn, iets wat niet echt gebeurt.,
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat staat er gewoon wel bij, laatste regel.
[..]
Prima, maar dan moet je gewoon voorstellen om die puntentelling achterwege te laten en niet in je eentje dingen gaan toepassen die andere eerder wel netjes hadden nagevraagd in dat topic. Bovendien heb ik het idee dat hier redelijk consequent met de regels omgegaan wordt hoor..
Nein Liebchenquote:Op zondag 12 juli 2009 17:45 schreef Tanjaa het volgende:
Ayreon?
Nou De_Hertog wel en ik vind het ook niks.Anders wil ik ook nog wat punten met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
We gaan verder.
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..quote:Op zondag 12 juli 2009 17:48 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als het 5 topics duurt voordat iemand zijn - punten krijgt, word er niet consequent omgegaan met de regels.
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.quote:Basta, we zijn verder nu, niemand heeft er een probleem mee.
Okee, maar wat wil je dan? Dat ik mn punt afsta aan starla? het maakt mij niet uit...quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Ik wel. En een aantal mensen die nu niet online zijn vast ook.
De personen die het betreft, te wetende, mijzelf, tanjaa en Starla, hebben er geen probleem mee dat ik een dubbel punt heb uitgedeeld.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dan is het toch wel gebeurd? Soms zijn mensen ook gewoon bezig met het spel of valt het pas later op. Ik weet overigens niet welk voorval je nu bedoelde..
[..]
Hij doelt op Maizena.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |