Ik denk het ook niet idd. Dat wordt denk ik van 3 hoog op een punthek met je benen wijd....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier in NL ook niet echt veilig in de bak als je een kleuterneuker bent hoor.
Maar wél een hek dat er langer dan 18 jaar staatquote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet idd. Dat wordt denk ik van 3 hoog op een punthek met je benen wijd....
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wél een hek dat er langer dan 18 jaar staat
Dan ga toch lekker slapen? Ben je morgen weer fit om te SC'en met je buurman.quote:
Nah, morgen softbalwedstrijd.. dus ik kan wel SC'en maar niet fitquote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ga toch lekker slapen? Ben je morgen weer fit om te SC'en met je buurman.
Ah wel winnen hoor!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:06 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, morgen softbalwedstrijd.. dus ik kan wel SC'en maar niet fit
Nou, misschien worden we wel met 40 - 2 ingemaakt.. het is deze keer niet tegen bugklassers maar tweede klassersquote:
Nog geen vakantie dan?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:08 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, misschien worden we wel met 40 - 2 ingemaakt.. het is deze keer niet tegen bugklassers maar tweede klassers
Jawel hoor.. Vrijwillige wedstrijd in de vakantiequote:
Geen vakantiefilmpje van Gary Glitter en Whiteguy toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en daarna ook plat
Ah zodat je school niet te veel gaat missen? Of omdat je anders te veel op Fok! zit?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jawel hoor.. Vrijwillige wedstrijd in de vakantie
Ik vind softbal gewoon leukquote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zodat je school niet te veel gaat missen? Of omdat je anders te veel op Fok! zit?
Ik vond softbal ook leuk. En ik vind het leuk dat je zoveel op Fok! zit.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik vind softbal gewoon leuk
En ik zit echt te veel op fok..
^^quote:Op maandag 13 juli 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vond softbal ook leuk. En ik vind het leuk dat je zoveel op Fok! zit.
Niet gezond? Dat je gezellig met iemand zit te kletsen? Wat is daar ongezond aan?quote:
Dat is het niet.. maar ik citeer mn oma even:quote:Op maandag 13 juli 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet gezond? Dat je gezellig met iemand zit te kletsen? Wat is daar ongezond aan?
Ah van die ouwe wijven.... Daar luister je toch niet naar?quote:Op maandag 13 juli 2009 00:20 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat is het niet.. maar ik citeer mn oma even:
Kind! wat doe je toch zo veel achter die kist. Je moet naar buiten, sporten, met je vrienden afspreken. Toch niet de hele dag achter dat ding zitten! ik weet nog dat ik jong was..
Nou mn oma zegt dat niet, want die is liefMaar t zijn de vriendinnen van mn oma..
Nee, maar ze hebben ergens wel gelijk..quote:Op maandag 13 juli 2009 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah van die ouwe wijven.... Daar luister je toch niet naar?
Als je rond dit tijdstip afspreekt met vrienden of naar buiten gaat is het ook weer niet goed waarschijnlijk...quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ergens wel gelijk..
Dat is waar, maar ze bedoelen dan smiddags, en savondsquote:Op maandag 13 juli 2009 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je rond dit tijdstip afspreekt met vrienden of naar buiten gaat is het ook weer niet goed waarschijnlijk...
Ja wel. Je moet ook wel eens niet achter de pc zitten en leuke dingen doen. Maar op Fok! zitten is iets wat sommige oudjes nooit zullen snappen. Typekletsen zegt mijn oma wel eens. Ze denkt dat iedereen hier liegt. Die snapt er ook niks van.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:22 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben ergens wel gelijk..
Fok! is fijn, als ik geen zin heb in mijn vrienden of wat dan ook dan kom ik hier heen.. Dat is iets wat weinig forums hebben denk ik..quote:Op maandag 13 juli 2009 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel. Je moet ook wel eens niet achter de pc zitten en leuke dingen doen. Maar op Fok! zitten is iets wat sommige oudjes nooit zullen snappen. Typekletsen zegt mijn oma wel eens. Ze denkt dat iedereen hier liegt. Die snapt er ook niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |