een bazendorpquote:Op zondag 12 juli 2009 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
En hoe noemt TS Sittard?
zie en aanschouw Uw dwaling.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:21 schreef postmortum het volgende:
Zie ik vanochtend Willy van the opposites met een programma waarin die op zoek bij boeren in de provincie en zegt die dat hij in de grote stad woont. Willy komt uit Zwolle: Dat is een geen stad maar een groot boerendorp hoor
Ja... En niet "de provinciale boer"...quote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef Reintji het volgende:
Grappig, op oudere mixtapes noemt ie zichzelf nogwel "de polderneger", die Willem de Bruin toch.
Nee, omdat jij een neger bentquote:
* Zuunigerd woont in de buurt van Noordeinde.quote:
learn2quotequote:Op zondag 12 juli 2009 14:44 schreef Zuunigerd het volgende:
[quote]Op zondag 12 juli 2009 13:25 schreef Fries het volgende:
[..]
* Zuunigerd woont in de buurt van Noordeinde. Zomg zou het echt zo zijn?
Geduld is een schone zaak.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:38 schreef Ordinair het volgende:
Hij woont nu toch in de grote stad dwaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
zwolle is toch een groot azcquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Zwolle heeft geen AZC dus hier komt hij niet vandaan!
HA HA goede manquote:
....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Willem (Willy) de Bruin is gewoon een Nederlander noobquote:Op dinsdag 14 juli 2009 06:36 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Heilooquote:
Hebbie met me dochtur ligge neuke?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:17 schreef Smart_ass het volgende:
Misleidende TT. Ik dacht Willy van probleemwijken.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |